Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1405
Driver å kjeder meg hjemme å tenkte jeg skulle mixe meg noen ringetoner...
Har gjort dette før, bare på en annen maskin.. Jeg spiller sangen i winamp, samtidig som jeg tar opp en Lydinnspilling, ved hjelp av Windows sin Lydinnspilling. Men nå funker det jo ikke..? Tar opp ingen lyd, selvom jeg spiller den av i winamp...

Noen som vet hva jeg gjør galt isåfall ?
Høyreklikk på høytaleren nede til høyre > Åpne volumkontroll > Alternativer > Egenskaper > Innspilling >
Sett hake på noe som heter noe med wave out mix, stereo out mix eller liknende.
(skriv hva du har å velge mellom hvis du ikke finner ut hva du skal velge)
Da skal det funke.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Den høytaleren nede til høyre har jeg av en grunn klart å slette. Noen som vet ossen jeg kan installere den på nytt.. Alt av lyd blir jo borte i datahøytalerene.. Takk..
installere driverne til lydkortet kansje
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Start -> Innstillinger -> Kontrollpanel | Lyder og lydenheter | Huk av for "vis volumikon på oppgavelinjen"

Du kan også bruke Start -> kjør "sndvol32" for å åpne volumkontrollen.

Om han ikke hadde hatt drivere til lydkortet ville han ikke kunnet spille av musikk i winamp i det hele tatt. Så jeg vil tror han har de installert.
Sist endret av z0p; 23. februar 2007 kl. 14:04.
Har du ikke tenkt å prøve noen av de lydredigerings programmene som ligger ute?

WavePad er noe jeg selv bruker og det funker som F..