Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4427
Hola amigos.

Noen som har forslag til en effektiv måte på å bli kvitt røyklukt?
Etter å ha tatt seg en røyk, så vil det lukte av hånden man har holdt røyken i, og litt av klærne. Det er den røyklukten som sitter fast i hånda jeg skulle ønsket å bli kvitt.
Har ei venninne som er så sensitiv på det der, at hun blir sur og skuffa hver gang det lukter røyk av meg. I know, ikke kommenter det.

Enkelt og greit - Hvordan blir man kvitt lukten? Såpe funker dårlig. Parfyme til en viss grad. Noe annet som kan funke? White sprit tar vel knekken på lukten, men litt ekstremt at det skal lukte det hver gang hun kommer:P
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Ta deg en dusj, skift klær, eller hurtigmetoden min; vask henda med tannkrem.
Finnes vel også noen sånne filter du kan bruke for å slippe lukta på fingrene.
Trådstarter
26 0
Har prøvd dusjen og. Hun har nok kommentert det etter en dusj og. Den med tannkrem har jeg litt trua på. Tannkrem + dusj etterpå
offtopic
Er det ei drit bra dame, siden du vil dusje og pusse tenner hver gang du skal se a?
Dump venninnen din eller få henne til å røyke selv.
Trådstarter
26 0
Hehe, dama er som så Er ingenting jeg hater mer enn ei kjerring som syter og klager, derfor kan jeg jo bare bli kvitt lukten
du kan altids si at du holdt røyken til noen
Jepp, det fungerer nok bra de 100 neste gangene han møter henne.
Trådstarter
26 0
comicz made my point. There are no more excuses
På jobben bruker vi alkoholrens for å rense hendene. Kanskje dette hjelper. Enten så fjerner den lukten, eller så lukter det røyk og alkis i tillegg.

Kjenner faktisk til det der, alltid like hyggelig å håndhilse på røykere for så å stinke jubb av hånden etterpå. Nam.
granbar eller det som ligner på det:P det tar knekken på lukta med en gang
granbar kverker lukta. "Jeg bare tok meg en løpetur i skogen" ^^
hvis du kliner med dama så hjelper det stort lite med dusj og pusse tenna iallefall.. merker Jævlig fort når du kliner med ei som røyker eller har røkt.

du kan prøve med håndrens, husker ikke merke og navn for øyeblikket, men fjærner det meste av lukter og andre skittenheter. (såpe med bla bitte bitte små gummikuler i) tror det er litt dyrere en vanlig såpe da så.. spørs hvor mye du vil legge i det =P
Trådstarter
26 0
Hehe, tror jeg skal prøve tannkrem trikset. Funker sikkert! Takk for alle svar
Jeg mener å ha hørt at å gni kritt i hendene og rundt vil fjerne lukten
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Tråden er teit og passer seg ikke her.
Sist endret av Mullah; 7. februar 2007 kl. 18:13.