Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1388
Nå har jeg installert WA og skulle starte spillet men det eneste som skjer er at jeg får svart skjerm og må til oppgavebehandling for å avslutte spillet!
Det tar 100%cpu når jeg starter gamet.
Jeg kan gå inn i spillet og endre på instillingene, men kommer ikke inn til selve gamet

Noen med peiling?
Last ned siste patch, nye grafikkdrivere, og/eller kompatibilitetsmodus er tre mulige løsninger. Hvis du faktisk har 12 års PC-erfaring burde du ha kommet på noe av dette selv.
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Har holdt på med pc, men ikke programmering og stuffs like that!
skal prøve!
▼ ... over en måned senere ... ▼
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Lasta ned nye drivere og prøvde kompatibilitetsmodus.. hjalp ikke!
Sist endret av kwm; 29. mars 2007 kl. 16:55.
Sitat av kwm
Har holdt på med pc, men ikke programmering og stuffs like that!
skal prøve!
Vis hele sitatet...

Nå vil jeg vel ikke kalle det for programmering og laste ned en patch fra nettet da...
Sitat av kwm
Nå har jeg installert WA og skulle starte spillet men det eneste som skjer er at jeg får svart skjerm og må til oppgavebehandling for å avslutte spillet!
Det tar 100%cpu når jeg starter gamet.
Jeg kan gå inn i spillet og endre på instillingene, men kommer ikke inn til selve gamet

Noen med peiling?
Vis hele sitatet...
Hvis du har et nyere Ge-force kort kan du forsøke å slå av skrivekombinering !
Har av og til skapt problemer med de siste driverne.
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Har Radeon 9600xt!

Kan kjøre det meste, har faktisk aldri hatt problemer med å kjøre noen spill eller programmer, men dette spillet ville ikke spilles, og det er ikke spillet det er noe feil med siden jeg allerede har prøvd å laste ned 2 ganger!
Noe feil med cracken ?
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Sitat av typical
Noe feil med cracken ?
Vis hele sitatet...
Hadde det vært noen feil med cracken, så hadde jeg vel ikke kommet meg inni spillet i det hele tatt?
Ikke nødvendigvis. Har selv opplevd at jeg kan starte opp spillet, men ikke spille det. Enkelte spill sjekker om du har cd'en i når du starter en "game". Det er jo det cracken også skal ta forhåndsregler for, men en eller annen sjelden gang fungerer det ikke.
Sikkert ikke det som er feilen uansett.
Sist endret av esl; 29. mars 2007 kl. 19:25.
Sitat av typical
Noe feil med cracken ?
Vis hele sitatet...
Regner med spillet er nedlastet og ikke originalt, brenn på cd og ta med til en kompis, helst med annet skjermkort enn deg (siden noen mener det kan være feilen). Fungerer det ikke der heller, last ned på ny, fra et annet sted/velg en annen fil.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av DonTomaso
Hvis du faktisk har 12 års PC-erfaring burde du ha kommet på noe av dette selv.
Vis hele sitatet...
Litt offtopic, men han har vel ikke 12 års PC erfaring når han er født i 89? Tviler på at han begynte med PC i en alder av 6 - i hvertfall i 95...
http://wormsarmageddon.team17.com/ma...a=upda&file=15

Her er t-skjeen din. Den er nødvendig for å kjøre WA i XP.
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Sitat av NirvanaPadda
Litt offtopic, men han har vel ikke 12 års PC erfaring når han er født i 89? Tviler på at han begynte med PC i en alder av 6 - i hvertfall i 95...
Vis hele sitatet...
Fikk min første pc når jeg var 6år!

ivionyner: Har allerede testet, funka ikke!
Har også hatt problem med worms armageddon orginal versjon. Det funker rett og slett ikke. Når jeg fikk meg ny maskin funket det. Så det virker som det ikke funker på noen maskiner. Og jeg har også prøvd alskens patcher og prøvd forskjellige ting.
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Skal vel ikke trenge å kjøpe ny pc for å få spillet til å fungere!
Hadde en maskin for 3-4 år siden hvor alle satt på lan og spilte worms, funket ikke da heller!
Skjer med uflaks?
Lastet ned så mange patcher og cracks at jeg har gitt opp!

Skal vel ikke trenge å kjøpe ny pc for å få spillet til å fungere!
Hadde en maskin for 3-4 år siden hvor alle satt på lan og spilte worms, funket ikke da heller!
Skjer med uflaks?
Lastet ned så mange patcher og cracks at jeg har gitt opp!

Men har lastet ned worms worldparty, men faen heller!
Kan ikke med IMG. files, så vet ikke hvordan jeg skal åpne disse! (mdf, mds filer)
Neutral Good
Mith's Avatar
.img filen er et image av cden. Du kan enten brenne den ut eller bruke feks. daemon tools og mounte den der.
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/down...tegory&catid=5
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mith
.img filen er et image av cden. Du kan enten brenne den ut eller bruke feks. daemon tools og mounte den der.
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/down...tegory&catid=5
Vis hele sitatet...
Gjort det, men da åpnes den kun som audiofile, og hvis jeg åpner det som en mappe, så kommer ny feilmelding: Dette er ikke et gyldig win32 program.
kwm: prøv rådet til Lille My, og se om spillet funker hos vennen din. Hvis ikke ,er det åpenbart at det er noe galt med piratversjonen din. Gå og kjøp Worms A, som koster maks 100 kr idag.

Sitat av NirvanaPadda
Tviler på at han begynte med PC i en alder av 6 - i hvertfall i 95...
Vis hele sitatet...
Familien min skaffet seg en PC da jeg var 4 år, og det var i 1990. Tror det var en 486, eller en eldre modell. Kostet mine foreldre 20 000 kr selv om det var brukt. Og vi fikk internett i 1994, så er det ikke utenkelig at andre familier har en PC i 1995.
Sist endret av marsboer; 30. mars 2007 kl. 08:15.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Nei nei, men var skeptisk til at han faktisk hadde erfaring med PC siden han var 6, det var bare det...
Jeg begynte å bruke PC litt før fylte 3... og det var i 1984, så å begynne med datamaskiner når man er 6 år er vell ikke så veldig utrolig. Men uansett... etter å ha brukt datamaksiner så lenge så synes jeg dette er litt overaskende: "Kan ikke med IMG. files, så vet ikke hvordan jeg skal åpne disse! (mdf, mds filer)".
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
i steden for å refse, forklar!
Jeg har nylig fått worms armageddon i gang på flere pc-er med Windows XP og du trenger ikke å gjøre mer enn å installere, legge til patchen jeg postet tidligere og så kjøre det. Hvis du fremdeles har problemer, så har du gjort noe feil... Spillet trenger ikke crack.