Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2560
jeg har kanskje kyssesyken. men er ikke hjemmeliggende sånn som de som har det .derfor tror jeg det bare er mandlene.selv om milten og leveren kjennes hoven.
imorgen har jeg tenkt å drikke . er det sånn at du dævver etter en slurk sprit eller hvor sikkert er det? vet dere noen som har dødd av det? bør jeg drikke?
en kompis hadde kyssesyka og han drakk flere ganger i uka. skjedde ikke noe med ham men vet dette er forskjellig.
Har nok ingen erfaring eller legebevis på noe av dette. Er faktisk helt blank på dette området, så det hadde kanskje gjort seg å få et svar på dette... Jeg oppfordrer deg til å prøve, svarer du ikke her innen 72 timer vet vi resultatet like godt som hvis du sier noe innen

You got the point.
Hvis du har noen form for hjerne, så drar du til lege å sjekker.
Er det kyssesjuke så påvirker det levra og det å kjøre alkohol gjennom den da er type jævla dumt.
Det eneste rådet man kan gi er: dra til lege og håp at det ikke er kyssesjuke. For er det det så kan du bare glemme å drekke på ei god stund
Sitat av t0gen
jeg har kanskje kyssesyken. men er ikke hjemmeliggende sånn som de som har det .derfor tror jeg det bare er mandlene.selv om milten og leveren kjennes hoven.
imorgen har jeg tenkt å drikke . er det sånn at du dævver etter en slurk sprit eller hvor sikkert er det? vet dere noen som har dødd av det? bør jeg drikke?
en kompis hadde kyssesyka og han drakk flere ganger i uka. skjedde ikke noe med ham men vet dette er forskjellig.
Vis hele sitatet...
alkohol gir ikke akkurat noen mindre hovne mandler !