Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1292
Er det mulig å finne passordet til brukerkontoer på WinXP Pro SP2? Har tilnærmet full tilgang, men kan ikke boote på cd/diskett. Må i tilfelle flashe BIOS. Har god tid. Ser helst at jeg slipper å flashe.
tilnærmet full tilgang? hva skal du med passordene da?
Enkelt og greit. Last ned SAMinside, finn filene. finn ut hashen, kopier denne og kjør rainbowtable på den. Her er en internett rainbowtable http://lasecwww.epfl.ch/~oechslin/pr...rack/index.php
Trådstarter
34 3
Tusen takk! Dette skal testes.
Cain & Abel er også og anbefale http://www.oxid.it/cain.html
Vel, med SAMinside må man åpne SAM-fila. Det går ikke når du er innlogget i Windows.
Prøv i sikkermodus, kanskje det virker da.
jonarney: Det funket fint på skole-pcene der for meg. Logget på som Administor.

De kjører Windows 2000.
Sitat av The Freak
jonarney: Det funket fint på skole-pcene der for meg. Logget på som Administor.

De kjører Windows 2000.
Vis hele sitatet...
Ah, ok. Prøvde det på jobb i dag og da virket det ikke. Var forøvrig på Windows XP innlogget som Gjest, mulig det var derfor.
Helt sikkert derfor.
Trådstarter
34 3
Har testet SAMInside, det virker lovende! Hvor finner jeg hashes / er det stor forskjell på kvaliteten på slike?
Trådstarter
34 3
Online rainbowtabletingen ovenfor er offline. Prøvde Altavistaetellerannet, men der tar det jo lang tid før jeg får den da de kun publiserer 4stk pr dag.
Winternals ERD Commander lar deg resette/tilbakestille passord på hvilken som helst bruker på mskinen din. Men du kan ikke lese hvilket passord som ble brukt før resett/tilbakestilling.
Utrolig enkelt i bruk også.

Du finner nok progget på en eller annen bittorrent hvis du søker litt.

FastFWD
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har noen andre såne Online rainbowtable?