Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 780
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Nå som det er jul, så er jeg hjemme hos mamma.

Dermed blir det sånn at broren min blir kicka ut fra rommet og til stua. *ler*

Så derfor må han ta ibruk et trådløst nettverk.
Vi sitter nå på 2 ulike nettverk.

Det jeg lurer på er om dere vet om(og anbefale) noen programmet som jeg kan bruke til å remote kontrollere pcen hans, og kansje sende noen kule meldinger.

Han har ikke noe virusprogram, heller ikke SP2. Jeg har også fysisk tilgang til pcen, så det blir heller ikke noe problem.

Jeg kunne ha søkt på google, men de siste gangene jeg prøvde det, så fikk jeg bare virus.
jeg har også sitter i litt over en time å sett gjennom blackhat/datasikkerhet forumet. Jeg ble heller ikke noe klokere på det.


Takker for svar =)
Hva med og bruke noe enkelt som Remote Administrator (Radmin) eller VNC?

Hvis ikke så har du jo programmer som sub7, optix pro, netbus? Lenge siden sist jeg bruke slike program så vet ikke om de finnes enda.
hack n' Mess up.

Eget ansvar!
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Jeg trenger noe som han ikke kan se. Det som er poenget. Også gjerne om noen har en link til det? Eller sende til meg gjennom msn e.l.
Sitat av PureOwnage
Jeg trenger noe som han ikke kan se. Det som er poenget. Også gjerne om noen har en link til det? Eller sende til meg gjennom msn e.l.
Vis hele sitatet...
"Hack n' mess up" er en trojaner som du instalerer på pcen - så kan du styre den finne på masse tull google.com
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Søket på - "Hack n' mess up" - fant ikke samsvar med noen dokumenter.

Forslag:

* Sjekk at alle ordene er stavet rett.
* Prøv andre søkeord.
* Prøv mer generelle søkeord.

Når jeg prøvde uten "" fant jeg heller ikke noe særlig. Har du en link?

EDIT: Jeg bruker nå Windows. Men jeg har tilgang til en virtuell maskin. OpenSUSE. Men det skjønner jeg ikke en dritt, så windows programmer er det beste. Også lagger det som bare f**n når jeg kjører den virtuelle maskinen.
Sist endret av Kekurikekaka; 25. desember 2006 kl. 00:36.
Her
eller her
eller her
eller her
eller her
eller her

Alt kom fra " Hack 'n mess up " søket fra google...
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Hvordan åpner jeg .torrent filer da?

Neida :P Men laster ned nå. Den første linken hadde ingen seeds. Men den andre ser ut til å fungere. Kommer med en oppdatering etterpå
Last ned alle, en av dem har en god " howto "..
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Nummer 2 var veldig enkel. Den skjønte jeg alt på. Men programmet finner ikke IP-adressen min. Det står at jeg skal trykke, så connecter den seg til www.whatismyip.com og finner den for meg. Den har stått sånn i 10 min nå

Nå fikk jeg det til. Fant ut at det var enklere at offeret var serveren ^^ Dette var gøy!

Jeg har ikke hatt det så morsomt på leeenge. Takk for hjelpen Skummetmelk =)
seed da : )
Jeg vil ikke at alle skal spre dette til alle, da kommer en anti-virus til og lage botemiddel for hele greia.

Så la oss holde dette inne på forumet. Jeg vil også legge til det at alle som ikke vet hva dette er lar vær og laste ned.

EDIT: Den trojaneren som du legger in på pcen åpner opp mange porter og lager et stort hull igjennom PCen (til han som er infisert) så ikke brukt dette på PCen til noen som bruker nettbank og andre ting som er veldig sensetiv innformaskjon!
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Roger That, Skummetmelk =)

Broren spiller bare WoW 27/7, så han er det ikke noe fare med. haha
logmein.com er digg. Og det funker fett.