Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1287
noen som har tips/triks til meg angående å få fisk?
holder på å gi opp spillet siden jeg ikke klarer å få den fisken jeg skal gi til katten helt i begynnelsen.
Send meg Wii'en din samt Zelda, så skal jeg gjøre det for det...
Men ikke tro du får den tilbake *plystre*
Bare fisk, still deg på den brygga i nærheten der katta henger. Sleng sluken uti, og når du ser "duppen" dykke under eller bevege seg litt, napper du wiimoten opp og mot deg (ikke slå deg selv i tryne). Og voilah.. sveiv som faen med alt mulig (har enda ikke funnet ut hvilken bestemt bevegelse som drar snøret inn).
Trådstarter
34 1
ch0izz omg omg omg takker så meget

er din sex slave livet ut 10x . trykke som en gal på b funka bra
Wow wow, du røper deg for masse jan0. Faen fikk løst på en Wii og et Twillight Princess nå altså!
Sitat av ch0izz
Bare fisk, still deg på den brygga i nærheten der katta henger. Sleng sluken uti, og når du ser "duppen" dykke under eller bevege seg litt, napper du wiimoten opp og mot deg (ikke slå deg selv i tryne). Og voilah.. sveiv som faen med alt mulig (har enda ikke funnet ut hvilken bestemt bevegelse som drar snøret inn).
Vis hele sitatet...
Ingenting å sveive inn med den "normale" fiskestanga. Man sveiver først inn når man kommer til fishing pound og får en annen fiskestang.
Først DA det virkelig blir gøy å fiske. Du får en guide på fishing pound, så det skal gå greit.

Med vanelig fiskestang er det bare å trykke på B så kaster den ut, så må du nappe til når duppen går under.
▼ ... noen uker senere ... ▼
fishing pound var heller kjedelig i forhold til hva jeg hadde forventet.
Gøy første tre kastene.

(Forresten finner du en ekstra flaske ved å fiske i noe gress der inne)
Det er også en piece of heart på den klippen midt i dammen.
blindlespe: Ja du må jo være blind for å ikke se den da :P

tull: Ja, er et skilt hvor det står noe om at man ikke må kaste ting i vannet. der kan man fiske opp en flaske.