Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1891
Jeg har hørt om noen øye dråper som fjerner rødfargen du får i øyene etter å ha røyka, noen som vet hva de heter? Hvor får man kjøpt dem? Pris?


Takk for alle svar.
Ikke for å være frekk, men hvorfor i alle dager spør du ikke på apoteket? Kan garantere at de har bedre peil enn gutta her inne..
Helt vanlige øye dråper funker fint..
http://www.cleareyes.com/
http://www.medshopexpress.com/434442.html
Dette er den jeg har hørt mest prat om i alle år, som funker bra. Men du får også andre typer på apoteket. De mest effektive er reseptbelagte, men jeg har sett mildere varianter og, som er tilgjengelig for alle. Anyway, du burde drite i hele greia med mindre det er veldig viktig, eller i hvertfal bruke det veldig sjelden. Øynene har det mye bedre uten..
Sist endret av mentalmelt; 22. desember 2006 kl. 15:34.
Sitat av Fenrir
Spersadex.
Vis hele sitatet...
Spersallerg funker bedre... er mot gresspollen^^ ironisk nok^^

ellers har dem vel "Clear Eyes" i amsterdam... men det er vistnok ulovlig i norge.. var full å vandra innom apoteket^^
De selger clear-eyes på noen headshops i Oslo. Funker veldig bra.
Zaditen heter det du kjøper på Norske apoteker.
Hvilkensomhelst burde fungere bra Spersallerg, som nevnt tidligere funker finfint ..


Mads-b : Ikke undervurder nFF'ere jeg har lært utrolig mye om altmulig den perioden jeg har vært her
Hvis du skal bruke øyedråper foreslår jeg at du leser om dette før du bruker det.
Etterhvert, hvis du bruker øyedråper ofte for å fjerne røde øyne, kan du ende opp med å få enda mer røde øyner.
Solbriller funker fint ute ellers burde du unngå øye dråper vist mulig. Anbefaler ikke å røyke i situasjoner hvor øye dråper trenges vist du skjønner hva jeg mener
Et lite utdrag fra et svar på lommelegen.no på et spørsmål fra en kar som sliter med røde øyne:

I tillegg hvis du har nå brukt Spersallerg sammenhengenede nå i flere måneder, så kan faktisk også rødheten skyldes en såkalt "rebound-effekt" som gjør at blodkarene faktisk utvider seg og øyet blir rødt istedenfor blekt ved drypping. Det anbefales å ikke bruke dette medikamentet sammengengende mer enn en periode på 14 dager og jeg syns uansett du skal ta en god pause fra denne dråpetypen nå.
tar det bare her... smarte meg... lang biltur... lite lyst å sitte der med stoooore pupiller (tatt pepper)

noen triks for å dempe dem litt ihvertfall... av ting man kan finne hjemme?
solbriller,, opiater