Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 518
Trenger litt hjelp.. Prøver å innstallere patchen 1.41 til BF2.. Innstallereren kommer bare med feilmeldingen om at den ikke finner install mappen..Men har bare battlefield innstallert på maskinen, kommer ikke opp som mulig program å avinnstallere. Husker ikke helt hvorfor, problemet er at jeg kan ikke innstallere på nytt da jeg ikke finner spillet og dermed ikke cdkey.. :/ noen råd?
Har du formatert disken hvor OSet ditt ligger? Og ikke installert BF2 pånytt etterpå? Da vil det ikke ligge i registerert at det er installert og patchen vil da ikke finne banen den skal installere patchen på.

Så det du må gjøre, er enten og installere pånytt, eller og finne en måte og legge dette inn i regedit på.
litt offtopic men jeg har lastet ned battlefield 2142 og får ikke til å spille på nettet.Kommer bare opp "you are not connected to the internet". Noen som vet hva som er galt her, er det evnt kanskje en patch jeg må laste ned eller noe?