Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3867
Noen som har et bra nynorsk retteprogram eller noe i den dur.

Både OpenWriter og Microsoft office 2003 vill ikke bytte til ny-norsk. Trenger hjelp!!
Prøv å få tak i et program som heter Nyno. Sikkert mange her som har det og kan sende deg det.
Hva skjer når du prøver å bytte til nynorsk da?
Naturlig nok så oversetter programmet det du har skrevet til nynorsk?
http://www.home.no/erikbjork/nyno.exe
Google fu.

Dette programmet retter ikke, men oversetter fra Dialekter/Bokmål/Nynorsk til ---"---.

For å endre språket i Word må du velge det, og så trykke "Standard".
Trådstarter
41 0
Har faktisk prøvd det, men man må visst kjøpe det for å få det til og funke. (?)

Det funker jo ikke. Er det noen andre som har forslag?

Kan noen være så snill å hjelpe meg?
Unzip -> Installer med en av filene, åpne den du installerte. Voila.
Leo er det et program som heter. Funker greit det, men alt blir jo ikke 100% riktig.
▼ ... flere år senere ... ▼
Om du har eksamen på videregående i morgen, anbefaler jeg deg ikke å bruke Nyno! DU kan bli tatt for juks, og dermed ikke få vitnemål
Du rekker faktisk å kjøpe det herfra tror jeg. Annet enn dette tror jeg ikke jeg kan hjelpe. Lykke til på eksamen
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Sitat av tanx Vis innlegg
Om du har eksamen på videregående i morgen, anbefaler jeg deg ikke å bruke Nyno! DU kan bli tatt for juks, og dermed ikke få vitnemål
Vis hele sitatet...
Privatist - forbedring

Sitat av thapope Vis innlegg
Du rekker faktisk å kjøpe det herfra tror jeg. Annet enn dette tror jeg ikke jeg kan hjelpe. Lykke til på eksamen
Vis hele sitatet...
Takk!!
Sist endret av M72; 27. mai 2010 kl. 23:55.