Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 7234
sist helg kjøpte jeg meg et gr. amfetamin..
skuffelsen var stor da jeg fant ut at det var bøffa ut med rottegift og potetmel...
jeg skjønner ikke at folk får seg til og gjøre noe sånt! det er så jævelig!
kjentes ut som bakhodet mitt skulle dette av! det var helt forferdelig, og jeg fikk en grusom nedtur på det.
noen av dere som har opplevd noe lignende?
hva er det mest vanlig og "bøffe" ut med?
Hvordan vet du at det var rottegift og potetmel det var "bøffet" ut med?

Enhver form for svindel er forkastelig, og bør straffes med øyeblikkelig omskjæring utført med en rusten brødkniv!
Alle er vel enige om at det er skikkelig, skikkelig svett..

druesukker, paracet og kreatin er vel det mest vanlige. men folk blander ut med så utrolig mye stygt ass, hvertfall når det gjelder amf..
Rottegift er jo sikkert ikke spesielt bra for kroppen, så skjønner ikke at folk har hjerte til og gi folk ting de kanskje kan dø av! jeg hadde vær fall ikke hat så god samvittighet hvis det sto i avisen dagen etter at en fyr hadde blitt forgiftet av rottegift...
finn han å bank dritten ut av han!
syns det er ille nok at folk blander ut med ufarlige ting... folk som blander ut med gifter o.l. skulle vært kastrert
Eller hvertfall be om å få pengene tilbake
Som Slaktern spurte om, hvordan vet du at det var rottegift i den? Sendte du den inn til lab-analyse?
Slaktern: Nei hun skulle ikke det, men alkohol er lovelig, selv om du kan dø av det. så da skulle hun vel heller ikke ha noen grunn til å ha dorlig samvittighet.
Det er stygt ja, men argumentet hans var at han hadde hat dårlig samvitighet hvis han solgte rent dop.

Jeg hadde hvertfall hatt dårlig samvittighet, hvis jeg skrev dorlig.
Ikke akkurat noe nytt at amfetamin som man får kjøpt på gata er godt blandet ut, skaff deg ordentlig dealer og du får rene varer.
Mange som blander ut med kreatin.
kan du forklare hvordan du vet det var rottegift og potetmel? gjerne litt mer om hvordan nedturen var annerledes og..
Jeg er litt revet mellom to sider her. På den ene siden liker jeg ren speed, men da blir den gjerne veldig rolig også. Våken, opplagt, herre over situasjonen, og utrettelig, ok, men ikke så veldig rusa.. På den andre siden gir den riktige typen utblandet speed (med bl.a. eter og andre ulumskheter, skal man tro hyperbolen jeg er oppvokst med) en mer røskende ruseffekt.

Jeg er selvsagt egentlig imot all form for utbøffing, har selv vært med på å "si ifra" til småjævler som har forsøkt seg på det. Men hvis det er blandet ut med riktige stoffer og selgeren ikke har tatt helt av på blandingsforholdet syns jeg ofte ikke det gjør noe.

Men som sagt, riktig mengde av riktig stoff... Jeg blir oftere skuffa enn begeistra over utblanda saker.
Trådstarter
16 0
han jeg tok det sammen med, merka det ganske fort.. både fordi han hadde vert borti samme sorten før, og fordi dealeren hadde gått og sagt at det var det han bøffa det ut med.. er utrolig dårlig gjort..
nedturen var omtrent som en vanlig nedtur.. bare at jeg hadde vanvitig vondt i magen, var svimmel, og kasta opp mye. var ikke helt i form før et par dager etterpå..
her jeg bor, er det stort set bare dritt.. folk lurer hverandre, og det går ikke an og stole på noen.
håper det jeg får henta på fredag er bedre. og at det ikke er bøffa ut med noe tull..
sykt, at folk blander ut med sånne ting
Trådstarter
16 0
ja, det er sykt... kan ikke forstå at folk kan gjøre noe sånt. kan jo rett og slett ta livet av folk. (det kan det jo uansett, men ting blir iværtfall ikke bedre.) farlige greier..
Noe jeg ikke skjønner er at dealerene sikkert vil ha kunder, men hvorfor i helvete putter de oppi drit som kunden lettere kan dø av?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ryddet opp her, waay off-topic. Og ikke si dere ikke ble advart.
Trådstarter
16 0
takk tias!

pope:
nei, det skjønner ikke jeg heller.. de er vel så ødelagte i hodet at de bare må!
Noen som VET at det er folk som blander ut med rottegift? Tror det bare er en myte jeg...
Trådstarter sier selv at dealeren sa at han blanda det ut med rottegift. Hvorvidt du kan ta han på ordet er selvfølgelig en annen sak.

P.S Tror du glemte og slette et av innleggene mine Tias.
Dealeren min sa også at det var mange som blanda inn rottegift, og startgass( ??! : S ), men hans var "såklart" heeelt reint ^^ : P

Det verste er å kjøpe på gata i Oslo, har gjort det noen ganger når det har vært krise her. En gang fikk vi noe som var blanda med vaskepulver, men det er ingen som skal si man ikke blir fucka ( langt ifra rus såklart) av en feit line med omo color ^^ nøys i en halvtime etterpå
kreatin er vel ikke direkte skadelig ved sniffing.. men skal du absolutt bøffe noe ut så bruk heller druesukker... d kan faktisk gjøre speed rusen litt bedre (med tanke på att speeden allerede er BØFFA UT, og antakelig ikke funker no særlig uansett)
den der følelsen at bakhåvet skal falle av har jeg hatt i 1år nå siden enn gang jeg prøvde
får så vondt i blant.. bleh! var sikkert noe rottegift. skrev historien i enn annen post.
Få tak i dealeren og vis han (fysisk) hva du synest om varen.
Sitat av Grantax
Få tak i dealeren og vis han (fysisk) hva du synest om varen.
Vis hele sitatet...
Og som nevnt tidligere i tråden, skaff deg en ny dealer, samt å fortelle brukere av den samme dealeren hva han selger så han mister alle"kundene" sine.
Er ikke så mange som dealer pepper på mindre steder/byer, så det er ikke alltid like enkelt å bare "skaffe seg en ny dealer" =/ Er ingen som selger pepper her i byen lenger tror jeg. Han ble oppdaget for en måneds tid siden, men det var kanskje like greit. Blir jo helt på tryne på nedturen.
Sitat av Dampbarn
Dealeren min sa også at det var mange som blanda inn rottegift, og startgass( ??! : S ), men hans var "såklart" heeelt reint ^^ : P

Det verste er å kjøpe på gata i Oslo, har gjort det noen ganger når det har vært krise her. En gang fikk vi noe som var blanda med vaskepulver, men det er ingen som skal si man ikke blir fucka ( langt ifra rus såklart) av en feit line med omo color ^^ nøys i en halvtime etterpå
Vis hele sitatet...
Det fallt deg ikke inn å kanksje smake på det du kjøpte før du puddra nesa di?

Har lurt en del på det med rottegift.. Hvorfor er ikke rottegift orange i fargen? Og hvorfor skulle folk blande ut med rottegift som kan forårsake alvorlige helseskader når de heller kan bruke bakepulver som er harmløst og lettere å få tak i? Høres ut som bullSHIT spørr du meg..

Det at det er dårlig amf folk kjøper fra negere i skippergata har jeg ikke hørt mye om.. Har stort sett hørt at det folk har kjøpt der har vært greit nok..

Ontopic: Juks er dritt uansett hva/hvordan situasjonen er.. Juksemakere er pipelort. Burde blitt brent og rispa opp med en rusten ståltråd e.l. FUCK BØFF!
mye dritt å finne i oslo. ble bøffa en gang av en av "jakobskirke-negerne" som de kalles.. var grisefull, så var vel lett å bøffe meg hehe... men har også funnet grisebra varer på gata liksom.. må bare vite hvor du går og litt sånn..
Vel Elva skal jeg aldri handle på igjen. 300 for 4g skit! Liten effekt, dårlig lukt og dyrt. Skam!(nesten lureri hvertfall ^^)
Kjenner flere som har måttet bli 'fysiske' på folk når de har finni ut at varene fra skippergata bl.a pepper har vært dårlig, men ikke hørt noe om rottegift eller ligbende 'symptomer' som dere beskriver at man får....
huff... ja, jeg skulle gjerne gått fysisk på han jeg, men det klarer jeg neppe..
han er dobbelt så stor som meg. og jeg er bare 1.56 m..
så jeg tror jeg skal overlate det til noen andre
Jøss, er han 3,12 m...? Eller mente du masseforholdet?
Sitat av nilsern
Og hvorfor skulle folk blande ut med rottegift som kan forårsake alvorlige helseskader når de heller kan bruke bakepulver som er harmløst og lettere å få tak i?
Vis hele sitatet...
Min teori: Fordi rottegift gir en effekt. Drittspeed uten særlig virkning kan bli "piffet opp" litt av rottegift, du får ikke i deg farlige/dødelige doser, men hårene reiser seg og du merker du er påvirket av noe.

edit: Da mener jeg speed som allerede er så blandet ut med andre ting at den har altfor dårlig virkning. Det er i sånn speed jeg mener (tror) noen kyniske jævler blander rottegift.

Edit 2: Hat sett litt på nettet nå. Drugscope.co.uk sier:

Impure street drugs can be dangerous but these dangers are sometimes exaggerated. There is a degree of urban mythology about street drugs the main one being that drugs are cut with substances such as rat poison, strychnine and brick dust. Such contamination is rare. Unless a dealer has some score to settle, it is not in their best interests to have customers dropping dead from deliberately contaminated drugs.
Vis hele sitatet...
Amphetamines
By a long way, the most impure drug on the market. Average purity is usually less than 5 per cent with samples as low as 1 per cent seen recently. The main cutting agents are sugars, followed by caffeine and ephedrine.
Vis hele sitatet...
Så det kan se ut som om rottegiftmyten er overdrevet. Men det at efedrin og koffein er brukt forstår seg.
Du har å SNAREST pelle deg til lege!
Ikke at jeg tror det er rottegift i pepperen din, men HVIS det var det ville du ikke merke noe særlig for om 1-2 uker for da å begynne å blø fra alle kriker og kroker...
De mest brukte rottegiftene(nesten alle) heter superwafariner. og er såkalte antikoagulanter, dvs de hindre blodet ditt i koagulere. Du blir i preksis en ekstrem bløder.

Vitamin K er motgift. (må brukes over flere måneder)

Helsedirektoratet om rottegift

Litt saksing fra Helsedirektoratet:
Ved en lett forgiftning vil en påvirkning kun oppdages på en blodprøve.

Ved moderate forgiftninger får man bloduttredelser, blod i urin og avføring, tannkjøttblødninger og økt blødning fra små sår og kutt.

Ved alvorlige forgiftninger får man indre blødninger, blant annet fra mage-/tarmsystemet og i hjernen.
Vis hele sitatet...
Jeg liker ikke å trekke folks uttalelser i tvil, men jeg tror ikke noe på at du har fått rottegift i peppern din. Synes i tillegg det er merkelig at han som selger den går rundt og kringkaster at han har gift i produktene sine.
Har også hørt om dette fenomenet flere ganger, men folk sier så mye rart, spesielt i dop-miljøene.
Tror noen skrøner her, sansynligvis kameraten din..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Såkalte superwarfariner er ikke sporbare i de mengder som kan brukes som "rusforsterker" til hasj eller amfetamin. Når det gjelder hasj så er det fullt mulig å pudre platene med konsentrerte giftstoffer i svært små mengder for å tilføre en "avhengighetseffekt". Dette gjøres med forelegg FØR eksport på mindre eller større partier. Den slags juks går utover helsa, det er den verste form for juks. Det er viktig å si ifra til selgeren, for de fleste selger i god tro og merker ikke når noe ikke er som det skal. Det finnes ingen kvalitetskontroll på det svarte markedet- du som kjøper/bruker er forsøkskanin inntil en eventuell legalisering.
Hvor ren tror dere amfetaminen man får i Norge er? Denne går gjennom mange ledd før dere får fingrene i den, og i de fleste av disse leddene så blandes det...

Opprinnelig skrevet av nilsern
Har lurt en del på det med rottegift.. Hvorfor er ikke rottegift orange i fargen? Og hvorfor skulle folk blande ut med rottegift som kan forårsake alvorlige helseskader når de heller kan bruke bakepulver som er harmløst og lettere å få tak i? Høres ut som bullSHIT spørr du meg..
Vis hele sitatet...
Utrolig nok så finnes det personer som blander ut med f.eks rottegift, og andre ingredienser, helseskadelig, eller ikke. Uansett, rottegift er ikke bra, så du burde la han høre hva du syntes om dette!
Sist endret av Thysanoptera; 13. desember 2006 kl. 19:25. Grunn: glemte en liten ting
Men det er jo ingen som har spurt hvordan rottegift egentlig funket å snorte. Nå vet du en ting ikke mange er forunt å vite. Og du lever. Det er jo en viss risiko å drive med knark uansett. Det er vi vel bare nødt til å erkjenne når vi dytter det i oss.

Når det er sagt er det trist at du lurt. Nå som det er jul og all ting. Blir som å få det motsatte av det du ønsket deg.
jeg har blitt bøffa noen ganger, å har finni ut en ting... ikke vær potte fjern når du kjøper, test/lukt/smak på d du kjøper, ikke ta noe du er litt usikker på, helst kjøp av noen du kjenner(å stoler på) ikke kjøp på skjippergata, å hvis du kjøper på skjippergata så kjøp av "gamle" mennesker... di unge pakkisene, å noen av di unge norske bare bøffer folk.. di eldre utlendingene å negerene er som regel ærlig...
noen selvopplevde ærfaringer som folk ikke burde prøve: hvis man er ganske fjern, å skal kjøpe pepper, men ingen har, å d plutselig kommer en halvsvart ungdom å skal selge deg den beste speed`n i byen, å du lukter på det, å d lukter ikke, å ser ikke ut som speed, å du får 1,5g for 100kr, å du løper hjem stressa å jævli for å få det i deg, å du bare står å venter på noe skal skje, men alt som skjer er at du blør som f ut av nesa... ( da har du blitt bøffa)
har flere exempler, men blei sliten.. å skriver sikkert bare tull uansett... mye kola lite søvn, å overtid hver dag 1 uke...
Jeg HATER bøffing!

En gang hadde jeg 18 simpsons dvder og 5 simpsons sesonger og 4 futurama sesonger til en nette sum av ca 3000-5000
Og jeg bytta det og selgeren hadde pakka inn det jeg fikk så mye at det tokk 10 minutter å pakke det opp og da var han allerede borte.
Da jeg gikk inn på amfi arena for og snorte dette så var det karri og potetmel!
Det skulle vært masse knuste piller å alt rusmidler blanda.
Men da var jeg skamdum å mongo for da gikk jeg på ADHD piller!!
Sist endret av Marokk; 17. desember 2006 kl. 15:52.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Denne tråden blir det samme som "amf fra skippergata" og har allerede fått endel søppel.

Case closed.