Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 979
Koselig med litt kritikk på disse bildene. Smarte kommentarer på hundene kan jeg være spart.

http://www.spinola.no/irene/data/upimages/Untitled-1.jpg

http://www.spinola.no/irene/data/upimages/Untitled-3.jpg

Disse to er noen av favorittene fra denne serien.

f8
lukker 125
ISO 100

Canon EOS 1D Mark II
Canon EF 24-105

Utenom resize er bildene urørte.
Sist endret av Preben; 27. november 2006 kl. 02:05.
Likte den første veldig godt =)
Likte begge bildene godt! Veldig klare og detaljerte. Kanskje litt for detaljert det der bilde nr. 2...? Da tenker jeg helst på motivet. Den ene hunden sitt ansikt er veldig fint, men bakenden på den andre.. Ja, jeg tror du skjønner hvor jeg vil. Men ellers toppers!
Fine bilder "ingen kommentar om hundene" =) btw bilde nr.1 var ganske fint.
Sist endret av StaiN; 27. november 2006 kl. 02:51.
ååååååååååååååååååå, så søte!
hjertesmeltere.
Et ubehandlet bilde er et bilde med uutnyttet potensiale. Bildene er litt blasse. Litt dårlig utnyttelse av det dynamiske omfanget? En rask sjekk i PS sier at du har en del å gå på, i det minste. Hvis det var dette du ønsket å oppnå, så skal jeg ikke si noe på det.
Veldig fine bilder. Men jeg er helt enig med egulf her.
Spesielt på bilde nr 2 kan du gjøre det mye bedre i photoshop.
Jeg lekte meg litt emd cureves, og når jeg ettepå så på orginalen, så så den grå å stygg ut.

Ta en titt på curves i photoshop du
Sist endret av dobbeltve; 27. november 2006 kl. 08:18.
Trådstarter
Jeg har redigerte versjoner også, som iogforseg er bedre. Men når jeg tar slike bilder blir det ofte veldig mange, så litt av poenget her var å ta "ferdige" bilder for å spare meg litt etterarbeid.
Så i seg selv synes jeg bildene er "gode nok", og jeg er veldig fornøyd med dem som råbilder.

anderbor: det er nok litt delte meninger om det siste bildet, men av en eller annen grunn liker jeg det. Dybden kommer bedre frem enn på flere andre.
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Hvorfor er hundene så små?
Du må jo la de få mat så de kan vokse seg store.
Synes bilde nr. 1 var et skikkelig hjerteknuse bilde, ehh, fint bilde av en kjøter. Det eneste er vel kanskje at det blitt blurete ved hundens høyre øre-region, men ellers et topp bilde.
Du burde ihvertfall gjøre _noe_ med de i PS. Synes de ble for blasse. Det første bildet er som den feite mannen sier, hjerteknusende!
Likte bildene veldig godt, men du kunne vel ikke postet de du har behandlet i photoshop også?
Jeg skvatt litt ved første øyekast på bilde nr. 2, så ut som om de var bare 1. og hadde 3-4 sett med føtter.
Men søte bisser, fine bilder.