Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1664
På Hitachi TV'n min, så er det tall og bokstaver midt på skjermen, det står "cp46tan"
Søkte på google, men der fant jeg bare om det på spansk...
Så noen som vet hvordan man får vekk de tallene og bokstavene? Irriterer noe jævlig..
Prøv den spanske versjonen i bablefish da vel?
cp46tan er modell nr på tv'n. fulte vel med noen innskruksjonsbok?


Sitat: Hitachi 28 tums färg-TV säljes.
Stereo-TV med en högtalare på varje sida om bildröret.
Modellbetckning CP2846TAN.
Köpt ca 1997.
Fungerar bra, enda ev defekten är att någon enstaka gång kommer texten CP46TAN upp men den är lätt att ta bort.
Original fjärrkontroll medföljer men är skadad. Fungerande fjärrkontroll följer med.
Bruksanvisning medföljer


Så det er tydligvis noe standard greier. Skal vel gå bort om du trykker igjenom fjernkontrollen?
Sitat av *Joachim*
cp46tan er modell nr på tv'n. fulte vel med noen innskruksjonsbok?


Sitat: Hitachi 28 tums färg-TV säljes.
Stereo-TV med en högtalare på varje sida om bildröret.
Modellbetckning CP2846TAN.
Köpt ca 1997.
Fungerar bra, enda ev defekten är att någon enstaka gång kommer texten CP46TAN upp men den är lätt att ta bort.
Original fjärrkontroll medföljer men är skadad. Fungerande fjärrkontroll följer med.
Bruksanvisning medföljer


Så det er tydligvis noe standard greier. Skal vel gå bort om du trykker igjenom fjernkontrollen?
Vis hele sitatet...
Har du linken?
Nei desverre,men stod akkuratt det jeg skreiv der, værken mer eller mindre.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Du har flaks. Je kan leser bade Norsk og Spansk. Loesning paa spansk er...

Cuando salen las letras en la pantalla es que esta en configuracion o menu de fabrica. Hay que, con el mando original o copia del mismo, y con el tv en marcha pulsar los dos botones de grabar, cerrar el TV con el boton standby y cerrar por el interruptor. Esperar 30 segundos, imagino para que haga bien el reset y ya está, ya no sale las letras y todo perfecto

In English (morsmal mitt - toer ikke proeve aa oversetter alle til Norsk og antar at du som alle nordmenn kan Engelsk) they are

1. Turn on your television

2. With the original remote control or a copy of the original remote control press on both record buttons

3. turn off the television with the standby button

4. disconnect the television from the electricity supply.

5. Wait thirty seconds and then turn the television back on. The CP46TAN text should now have disappeared.

Hope this works. I haven´t tried it yet on my Spanish TV here in Barcelona because I don´t have the original remote control.

Hadet