Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1803
Fikk pakken min idag og driver og leser litt her og der om amanita, men lurte på om noen her hadde erfaring med dette. Tips om hvordan å gå frem, hvordan de opplevde rusen/trippen osv. o.l.
Jeg mener det er noen tripraports på erowid. Sjekk selv.

Er det røyke, eller spise ekstrakt? Hva står på pakken ang. bruksmetode, dose osv.?
driver og leser der nå. Men alltid gøy å høre folks opplevelser. Finner ikke triprapport da.

Står at man kan blande med en "pintch" tobakk eller røyke på pipe. Vil "mix a pinch with tobaco" bety i en joint? Hmm, skjønnte ikke helt.
pinch er en 'klype'. altså det du får plass til mellom tommelen og langefinger'n tror jeg. er stein loker litt
ja, vet hva en pinch er. Skulle kanskje skrevet klype. hehe. Da har jeg ihvertfall testa litt. Røyka 1/4 gram på en liten pipe. Dette var anbefalt dose for første gangsbruker jeg fikk fra shayanashop, men har lest andre steder at 1/2 gram er passe dose. Noen med erfaringer som vet?
Jeg har ingen erfaringer med Amanita, bortsett fra at de mugner lett når de ligger til tørk

Hvordan gikk det, donjohnson?
Skjedde ikke stort gitt. Røyka 0,5g på en liten glasspipe, kanskje jeg må teste med bong for å få funk? Litt som med Salvia... Skal teste igjen om noen dager. Sier ifra hvordan det går.
Jeg fikk 3g 10x amanita muscaria extract fra deva, men det som overasket meg var at det kom i olje form! som skikkelig seig hasj olje eller leire lix.
Sist gang jeg så amanita 10x var det i en slags tørka/knust sopp form.

Hadde ikke peil på om jeg måtte forberede det og fant heller ingen brukbar info på nettet.
Så jeg rullet alt (ja, 3 gram!) til små "baller" som var små nok til å svelge.
Merket INGENTING! eneste var at veggen ved siden av daten puster,men pga mulig hppd så gjør den det mer eller mindre hele tiden, var bare litt ekstra nå, men kan ikke utelukke placebo..
Prøvde å mekke det som skrap med tobakkog tok noen trekk på bongen med det og, dette var bare bittelitt da,men jeg syns jeg ble litt smågira samtidig som jeg ble rolig (har ad/hd, mulig påvirkning?)
Men igjen kan jeg ikke utelukke placebo..

Åssen form fikk du extrakten i donjohnson?
Jeg fikk pulver.
http://www.shayanashop.com/ProductDe...0extract%2010X

Skal prøve å lage te med det, eller røyke på bong. vi får se....
Jeg fikk også pulver. Men det skal man lage te på. iverfall var det det man skulle gjøre med den jeg fikk. Fikk 10g og 5g er en vanlig brukerdose.
Har du testet det enda? Jeg har jo 10x ekstrakt så jeg bør nok ikke lage te med 5g av det
Sitat av donjohnson
Har du testet det enda? Jeg har jo 10x ekstrakt så jeg bør nok ikke lage te med 5g av det
Vis hele sitatet...
Det er vel kanskje ikke så lurt nei Det var ikke det jeg bestilte. Har ikke testet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Prøvde å lage te og røyket på liten glasspipe. Ingenting fukna. Skikkelig skuffa.