Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2006
Hvis du vil ha en bra tutorial siden+at den er norsk skal jeg gi deg en, hvis ikke bare driter du i dette

http://www.haraldbjellvag.com/photoshop.html
Denne siden har faktisk vært opp i en god stund nå. Gikk igjennom denne på skolen, hele siden fungerte faktisk ikke da, så litt ironisk ta personen prøver og lære webdesign, men har selv en stor feil i selve kodingen / linkinen osv på siden.
www.designsiden.com er ganske go den og.. Vet ikke om denne er bedre, siden jeg ikke var skikkelig innpå den.. Men designsiden er et forum, og ikke bare en vanlig side..
vel...jeg likte den iallefall, prøvde bare å hjelpe folk med photoshop som sliter med å finne tutorials, dette er litt lettere enn å lete selv
Jeg sa ikke at den var dårlig eller noe, hvis du forstod det sånn, jeg bare sa en til side der det var toturials og slikt.. Men det er sikkert en god side det der..
ok...missforstod
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei!
Ser det er lenge siden noen har postet innlegg her, men håpe noen glupinger ser denne!
Jeg holder på å redigere noen bilder av et brudepar. Men noen av bildene har sola sneket seg med og ødelagt mye av bilde. Er det noen som har tips om hvordan man kan fikse dette? Fjerne solskinn fra ansikt, og fjerne lens flare som er midt i bildet? :-)