Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3174
Jeg har nå(eller lenge) merket at jeg er litt fucka i hode.

Jeg har dårlig hukkomelse og glemmer og gjemme piper og brukerutstyr før jeg går ut mange ganger så mamma finner de lett.

Og jeg merker det at jeg glemmer og glemmer.
Men jeg har og merket det at jeg ikke klarer og føre en samtale nå lenger som jeg gjorde rett før sommerferien ifjor. Alle jenter sier jeg er så stille, mange sier jeg er stille og aldri prater, og hver gang jeg prater så får jeg bare teite ord ut av kjeften, for jeg vet ikke hva jeg skal si så jeg loker alltid så forjævli når jeg skal prate omtrent eller si noe for jeg må tenke og tenke og alt går surr.

Og jeg er bare 168 tror jeg.

Broren min på 2 år yngre har tatt igjen meg på høyden!
Og jeg har lagt merke til at kroppen ikke har utviklet seg særlig siden jeg starta med rusing.

Alt er litt surr i hodet hele tiden, Så derfor lurer jeg på om jeg vil vokse etter jeg slutter med Hasj. Har ikke tatt pepper på 6 måneder(funker ikke på meg nesten uansett)
Har røyka mest hasj i livet, og kanskje vært innom løsemidler(jeg viste ikke hva det var i det hele tatt)

Så etter en måned uten hasj, vil jeg merke litt mer sorterte tanker eller noe?
Eller vil jeg være 168 hele livet?? Mamma sa jeg kom til og bli 181 eller noe for det har legene regnet ut da jeg ble født. Men det er for irriterendes at 8-9 klassinger tar meg igjen Og jeg går egentlig i 1 klasse.

De to kameratene mine fra samme klasse har ikke vokst noe særlig siden de startet med sitt rus liv.

Jeg har tengt og ta en hasj pause. Vil jeg merke forandring i hodet etter en måned?
Vil alt bli bedre? Jeg går ikke på skole så bare kjører mitt eget løp men skal ta skolen neste åpr og prøve og få orden på ting.
Før var jeg mammas gullgutt, men livet har blitt veldig ødelagt for meg og familien de siste åra må jeg si..

Men kanskje jeg skrev litt for mye greier her men sånn er jeg , jeg vil bare bli bedre i hode igjen. Fant ikke topic om dette så ikke klag.
Så fortell hva som skjer etter jeg slutter med hasj.

Og angående knarkertryne, Man kan se jeg har knarket litt, men har ikke veldig knarkertryne, egentlig ingenting nesten men jeg legger merke til at jeg har knarketryne ja, Men ingen ser på meg og tror jeg er misbruker før de kjenner meg men kommer det gamle fine ansiktet tilbake igjen? Men kommer jeg til og få den glatte fine fargen tilbake i ansiktet etter noen år uten rus?

Hva skjer med hele kroppen etter man slutter med hasj en måned eller lenger?
Dere skjønner vel hvordan jeg er nå, jeg er loka hele tia derfor skriver e sånn alt dette her men ikke tenk på det, bare svar dere så hjelper dere meg veldig godt.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Vil jeg merke forandring i hodet etter en måned?
Definitivt. Du vil huske mye bedre men det blir verre før det blir bedre tror jeg men når det har blitt bedre så raskt veldig bra.

Så fortell hva som skjer etter jeg slutter med hasj.
Individuelt. Du kan slite med å sove, du kan svette mye og ikke ha det så bra. Eller du merker ikke så utrolig mye. Du kan blir "gira" og hyperaktiv for du er vandt med å være sløv.

Finn ut selv hva som skjer. Og for å være helt erlig så tror jeg ikke du stopper utviklingen med hasj, kansje psykisk utviktligen blir pauset litt men fysiske ting tror ikke jeg skal ha noe som helst slags innvirkning.

Bare prøvde og forklare litt. Man vet egentlig ikke før man har prøvd.
Marokk's Avatar
Trådstarter
Tokk veldig mye sovepiller før, Har dårlig søvn nå uansett , men jeg får sove bedre da jeg røyker.

Vil jeg bli litt høyere etter hvert? For er lei og være 16 år og mindre enn 9 klassinger.
Puberteten er jo ikke HELT over før du blir 20-22 år gammel, så da er du fullt utvokst.
Kjipt å vær liten? 1,90 representz
enkelte mennesker blir kanskje ikke høyere da. Kommer helt ann på gener og slikt. Trenger ikke bare å ha noe med stoffbruk.
Men siden du bare er 16 kan det godt være at du vil bli litt høyere, men ikke se for deg noen ekstrem forandring

Når det kommer til hukommelse bør du ikke forvente allverdens der heller. Hadde samme problem før jeg og, kortidshukommelsen ble fucka. Da kutta jeg i 6 mnd. Ble litt bedre, men det er noe som ikke er som før der oppe.
Men det kan jo bli bra og da. Kommer vel ann på person til person
Sist endret av morphinytry; 11. oktober 2006 kl. 15:41.
Marokk's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke vokst på 1.5 år. Det er hasjen/etc som er skylden, de samme har skjedd med de to andre jeg gikk i klasse med, de har heller ikke vokst siden 9 klasse. Mens alle andre har fått bedre kroppsbyggning eller de har hvertfall utvikla kroppen, Vi er ikke blitt større noen plass. Det er kjipt! Men jeg lever med det og det går greit men jeg vil ha 5 cm til
Jeg er 17 og har enda ikke slutta å vokse, også har jeg to i klassen som straks fyller 18 som er like høye som meg. Tror ikke de heller har slutta å vokse, ikke vær redd.
Som mamma sier, plutselig en dag skyter du opp gutten min

Spiser du bare søppelmat? Trener du?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg har sluttet med hasj ved flere anledninger og har ikke merket noe "bivirkniner" av det - foruten om suget til å røyke hasj.
Det å slutte å røyke hasj vil også si at du mest sannsynelig må bytte vennekrets også. De færreste klarer å holde et streit liv, om kompisene kjører på.

Jeg holdt meg borte fra hasj i noen måneder (6mnd) som 16 åring. Jeg merket økt energi, mer kreativ og innpulsiv. Lettere å stå opp om morgenen og slike ting.
Jeg merket endel til kaldsvetting, men det var lite i forhold til andre rusmidler jeg har sluttet med.

Du kommer gjerne til å drømme mange bizarre drømmer o.l, men tviler egentlig på at du vil få noe fysiske bivirkninger av å slutte.

Du vil uansett merke forskjell når det gjelder hukomelsen og humøret. Jeg tror også du vil merke at "sosialinteligensen" vil stige et par hakk igjen. Altså, du vil kansje bli mer pratsom med jentene i klassen.

Du nevner 'knarketryne'.. Tviler på at du som 16 åring har klart å utvikle noe knarke tryne pga. din lave alder. Knarketryne får man gjerne ved opiat avhengighet eller mye speed misbruk, eller alkohol.
Du er fremdeles under utvikling, og det høres nesten ut som om hasj egentlig har trigget en eller annen form for deprisjon på deg, som den så mange ganger gjør etter gjevnlig og langtekkelig bruk av hasj. Du har mange tanker og de virker ikke særlig glade.
Kanskje du kan oppsøke lege for å få hjelp til problemet?
Marokk's Avatar
Trådstarter
Rett før sommerferien ifjor så prøvde jeg hasj for første gang. Så sniffa jeg, jeg ble avhengi på sniffing av bensin(ja dere kan tro jeg angrer!!)Jeg kom på Institusjon pga adferdsproblemer og sniffing.

Jeg bodde 4 måneder på en såkalt"grei institusjon"
Men så flyttet jeg en by lenger vekk på en ny institusjon. Institusjonen har ødelagt mitt liv totalt.(og familien min sitt) dere aner ikke hvor jævli jeg hadde det der. Den har ødelagt livet mitt så totalt. Og jeg vet jeg kommer til og ta selvmord en gang(mange prøverforsøk på overdoser av diverse piller) Men jeg skal prøve og leve så lenge som mulig men jeg har fått så mye varige skader av det oppholdet(Psykiske skader) At det er brent fast i hodet mitt.

Bare sier det at den institusjonen jeg bodde på behandlet meg så så jævli at jeg vant over barnevernet i rettsak og flyttet hjem for de hjalp meg ikke, de gjorde bare alt 10 ganger verre.
Såå ingen har flyttet inn på den institusjonen der siden november ifjor. Bodde der 8 måneder, kom hjem til familien rett før skolestart, gikk på skolen 2 dager og slutta den for institusjonen har ødelagt i hue mitt så jeg klarer det bare. Vanskelig og forklare menDen institusjonen gjorde bare alt verre og det vet alle, derfor flyttet jeg hjem selvom e røyker hasj+adferdsproblemer.


Knarketryne har jeg ikke men du kan se etter 1.5 år med rus at fjeset er litt forandret, ser litt mere skittent ut på en måte men det er ikke problemet mitt.så vi glemmer det.

Jeg går bare med 2 venner til vanelig omtrent, det er mine 2 bestevenner, vi 3 er bestevenner uansett og jeg slutter aldri og gå med dem.
Han ene slutta igår men han kommer til og røyke igjen men jeg vet at han kommer til og bli rusfri en gang. Vet ikke om han andre.
Men dere legger sikkert merke til at jeg skriver litt rotete innlegg noen ganger(som for eks dette)
Men det er bare sånn jeg er.

Jeg vet ikke om denne posten er bare tull eller hva den er men poster den for det om får nå har jeg allerede skrevet så mye.

Søppelmat og søppelmat. Spiser ikke brød, bare ostesmørbrød, har akkurat nesten passe vekt til høyden min, jeg trente mye før jeg kom på institusjon, Men så gikk det ned med en gang.

I år så fikk jeg litt mer intrykk av at livet skulle bli bedre så jeg bola på anadrol, bare spiste ca 20 anadrol på en måned, Og det angrer jeg ikke på, Det meste har gått ned igjen nå da, trente veldig mye da, men Jeg har bedre kropp nå en før jeg bola, har litt muskler igjen som jeg ikke hadde før jeg bola.

Spiser ikke kun pizza og sånne ting, Jeg bare spiser det jeg har lyst på og det som er spiselig og finne.

Men jeg for min del vet at det er hasjen som har stoppet veksten på oss alle 3(vi fra klassen)

Men for og si det sånn, så føler jeg ikke livet er noe bra, jeg er annerledes enn de andre +++. Hadde dere vært i min situasjon så hadde dere skjønt det. Og jeg kan vedde på at noen av dere hadde tatt selvmord om dere var meg. Selvmord har jeg alltid i hode, men jeg tørr ikke hoppe utfor stup/lignende.
Men har prøvd og ta overdoser på biller og diverse løsemidler.
Det er bare rot her i livet mitt, kanskje dette virker merkelig innlegg eller noe men jeg loker uansett og det er bare sånn jeg er.
Sist endret av Marokk; 11. oktober 2006 kl. 16:09.
Hei!

Her kjenner jeg meg igjen! Dette er en probstilling jeg møtte for over ti år siden, da jeg var på din alder. Slik jeg ser det, er det største problemet med hasj, at det hemmer utviklingen i hodet. Du blir ikke dum av det, men du forstyrrer funksjonene i hjernen som styrer lagring og fremhenting av minner. Du sier du sover dårlig, og fyrer for å sove bedre. Dette er en ond, ond sirkel. Når du fyrer før du legger deg, så sover du ikke bedre i det hele tatt. Kroppen bruker en god del energi på å blikvitt rusen, og derfor sover du "tyngre", men du sover ikke bedre. Du besvimer på en måte, uten at de vanlig søvnfunksjonene får lov til å gjøre jobben sin. En av de viktigste oppgavene søvnen har, er å la hjernen få frese rundt på egen hånd uten stadig nye intrykk gjennom synet og hørselen, og da stokker den rundt på inntrykkene, og flytter minner fra korttidshukommelsen til langtidshukommelsen. Dette er en funksjon du mer eller mindre setter ut av funksjon ved å røyke nattings: Da blir hjernen stein og klarer ikke å gjøre jobben sin, og neste dag fyller du på nye inntrykk i korttidshukommelsen, og det som lå der fra i går blir i større eller mindre grad skjøvet ut. Derfor får du dårligere hukommelse.
Hvis du røyker mye skjer det også noe på lenger sikt: Du får problemer med å snakke og oppføre deg. Dette skyldes at kroppen din har som "normaltilstand" å være rusa. Det det å være nykter som er uvanlig for kroppen, og hver gang du nærmer deg denne tilstanden, vil kroppen rope på mer rus for å bli "normal". Etter hvert kan det bli slik, at du ikke klarer å gjøre noenting uten å være fjern, og det forstyrrer hele dagliglivet ditt. Du blir flat i humøret, ettersom svingningene dine ikke lenger dikteres av kroppens formkurve, men av mengden rus.

Når du slutter å fyre, vil det ta alt fra en uke (ja, sikkert til flere måneder før alle virkestoffene er ute av kroppen. Den tiden du har kastet bort med å være fjern får du aldri tilbake, og de tingene du ikke husker, vil du kanskje aldri få tilbake. Det positive er, at du vil merke en stigende formkurve, humøret blir bedre, kroppens naturlige svingninger kommer tilbake (på godt og vondt), og du får tilbake den gode nattesøvnen med drømmer! Jepp, det stemmer! DRØMMER! Husker du dem? Drømmer er også viktige for å behandle dagens inntrykk, og er et verktøy for å flytte informasjon i hodet.
Når du slutter å fyre vil du kanskje bli dårlig. Noen går og fryser i flere uker. Personlig svettet jeg om nettene i to uker, og frøys og hadde problemer med apetitten. Med en gang du begynner å føle deg bedre, er det lurt å begynne å bevege seg litt. Ta en løpetur, eller sykle litt hver dag, så garanterer jeg deg, at du kommer til å føle deg som supermann innen kort tid. Denne følelsen går jo over igjen, men tro meg, det er helt fantastisk når du er der!

Jeg røyker fortsatt hasj, men ikke lenger hver dag, og jeg prøver å ikke røyke for seint på natta. Hold det til helgene, og ikke for mange dager i strekk.

Det beste middelet mot søvnløshet er utslitthet. Begynn å trene, og spis godt, så vil dette være bak deg i løpet av tre måneder. Det er dessuten fullt mulig å bygge masse muskler på under et halvt år - særlig i din alder. Så kan du denge brodern, selv om han har blitt høyere en deg

Lykke til!
Marokk's Avatar
Trådstarter
Takk Ullrotta det var god hjelp.

Drømmer nesten ikke lenger, bare sover og våkner opp neste formidag.
Drømte i forgårs natt da, så drømte jeg i natt og jeg var på samme plass og jeg gjorde noe i den første drømmen som jeg fikk tilbake inatt. En som fløy på meg og skulle gnure/banke meg og alt ble svart og det føltes som jeg ble kasta rundt og så vokna.

Hver kveld før jeg legger meg så hvis jeg ikke har bønne så må jeg fylle oppi en kraftig pipe tobakk at jeg får så kick at det er helt sykt, for da sovner jeg mye fortere.

Jeg har lagt merke til de at de som tar mest pepper blir høyere og vokser og sånn men vi som bare sitter og røyker dagen lang, har lagt merke til at ingen av oss hasjrøykere vokser.

Takk for svaret Ull rotta, var nyttig hjelp dette.
Vet ikke hva jeg skal si nå men jeg har problemer med og prate nesten for det blir bare lokeprat uansett.

Sykler hver dag nå, er alltid henne på butikken eller ute og leiter etter flein.
Har kommet mer inn i familielivet og, det klarte jeg selv uten hjelp, måtte bare bestemme meg.
Og nå skal jeg til og støvsuge rommet selvom jeg ikke trenger det før på fredag(da jeg får ukelønn)
Men vil ha litt mere ordne på ting og.
Før solgte jeg alt jeg hadde av dvder(ca 70 stk) jeg angrer....så jævli...
Jeg har solgt mye som jeg har vært glad i, men nå prøver jeg og bruke mere penger på ting og tang istedenfor rus, så ett framskritt er det hvertfall.

Forresten: Takker for alle som har svart, får bare mer og mer info fra forskjellige folk så blander jeg sammen alt i en røre, kaster ut litt og lager ferdig suppa og ser hvordan jeg blir da.
Kanskje jeg skrev litt mye om andre ting men så er jeg :S desverre.

Vet ikke hvor rotete dette her blir egentlig, men skriv av egne erfaringer hva som skjedde med deg da DU sluttet og ruse deg en liten periode-lang periode.
Sist endret av Marokk; 11. oktober 2006 kl. 17:11.
Hei Marok!

Jeg er 192cm ! Tror ikke man slutter å vokse av å røke hasj! Du kommer nok til å vokse noen centimeter til, siden du enda bare er 16 år. Dette tror jeg du får klandre dine foreldre for eventuellt. Når det gjelder dine andre problemer, som hasjrøkingen f. eks, så er det ofte slik at man blir litt glemsk og ukonsentrert. Og dette skyldes jo din fokus i livet, nemlig hasj og rusing. Slutter du med dette, så vil din hukommelse vende tilbakers. Du sier du ofte er så stille sammen med mennesker. Rusing øker ikke akkurat selvtilliten og ens selvfølelse da. Ting vil komme til å skje når du slutter. Bruk tiden til hjelp, du er da bare barnet enda. Vær tolmodig! Amfetamin er absolutt ikke å anbefale. Har man problemer fra før så vil disse problemene forsterke seg ved inntak av bl. a, amfetamin (forstod at det var dette stoffet du av og til brukte) Kjemikalier burde du holde deg unna, det være seg tabletter foreskrevet av lege eller illegale stoffer. Lev sundt du, så vil helsa di bli gradvis bedre, og du vil få et langt bedre liv enn det du har nå! Siden du enda er i utvikling rent biologisk, men også psykisk, følelsmessig og sosialt, så er ingen stoffer å anbefale.
Det finnes mange flinke psykologer !!! Ta i bruk den hjelpen du synes du må ha for å få bukt med dine plager!!! Stå på, og reis deg opp!
Marokk's Avatar
Trådstarter
Er stille ja men egentlig ikke. Når jeg går i Grimstad/Arendal og nå bestekameraten min J eller K møter noen så bare står jeg og hører på, men er det noen jeg kjenner godt så prater jeg jo.
Pleier og få så jævla pratekick da jeg røyker og er med J eller K. De får bare med seg halvparten av alt jeg sier. Men når jeg er med andre holder jeg kjeft.(ekller er normal men har ikke sånn pratekick da)

Jeg vet ikke hvor mye pepper jeg har tatt men jeg slutta for 5-6 måneder siden med det, og da jeg begynte var ifjor sommerferie så vet ikke hvor lenge jeg har pepra. Blir så stille av det og rolig.

Psykologer bare tull. De har fucka så jævli opp for meg.
Men takk for svaret og svara dere gir.
Jeg er desverre også ett offer ovenfor fenomenet med at tale blir vanskelig gjort da jeg må tenke 2-3 sekund på hva jeg skal si. Og midt i setningen tenke videre på hvilke ord jeg skal bruke, bare for å finne ut at når endelig setningen er fullført, at den ga lite eller ingen mening.

Forsvinner denne bieffekten når man tar pause fra rev?
Marokk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Chikara
Jeg er desverre også ett offer ovenfor fenomenet med at tale blir vanskelig gjort da jeg må tenke 2-3 sekund på hva jeg skal si. Og midt i setningen tenke videre på hvilke ord jeg skal bruke, bare for å finne ut at når endelig setningen er fullført, at den ga lite eller ingen mening.
Vis hele sitatet...
du sa det akkurat sånn som skjer når jeg prater, Nesten alt jeg sier er meningsløst eller så sier jeg bare halve setninger og må tenke. Mange ganger så må jeg tenke ferdig en hel setning før jeg prater så jeg går rundt og tenker på hva jeg skal si mange ganger. Fryktelig irriterende.
Sitat av Chikara
Jeg er desverre også ett offer ovenfor fenomenet med at tale blir vanskelig gjort da jeg må tenke 2-3 sekund på hva jeg skal si. Og midt i setningen tenke videre på hvilke ord jeg skal bruke, bare for å finne ut at når endelig setningen er fullført, at den ga lite eller ingen mening.

Forsvinner denne bieffekten når man tar pause fra rev?
Vis hele sitatet...

Tja, jeg opplever det da sånn mange ganger, riktignok var det også slik før jeg i det hele tatt hadde røyka noe. Har vel alltid vært sånn egentlig:P Men har blitt flinkere til å snakke i det siste. Bare ikke hør på han duden som sa "det er bedre å holde kjeft og la folk tro du er dum enn å åpne den og bevise det":P Å tenke før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter Riktignok ender det ofte opp med at man bare prater bullshit, men ofte er det mye bedre enn å ikke snakke i det hele tatt
Så du innrømmer sniffing av bensin, samt bruk av amf og anadrol, men du tror likevel at hasjen er skyld i at du har sluttet å vokse og at du er blitt tregere i hodet? jaha...
Marokk.. kjenner meg sykt igjen i nesten alt du sier.. men meste av tanke kaose jeg har skjedde etter jeg slutta å røyke daglig..

har røyka i ca 2 og halvt år men får et halvt år sia slutta jeg å røyke daglig.. ble lissom ikke skækk lenger, følte at jeg bare ble sløv når jeg fyrte og orka ikke å gjøre en dritt men ville heller ikke gjøre noe annet..
men det er først nå jeg merker hvor fucka i hue jeg har blitt.. glemmer alt, kommer ikke på noe å si når folk jeg kjenner står å prater.. står å tenker på hva jeg kan si,så bytter de emne så passer ikke det å si det jeg tenkte ut lenger..
Jeg lover deg at det er de 3 første dagene som er værst når du skal slutte.
Men hvis du greier å kombinere å slutte å røyke og begynne å trene, hjelper dette sykt mye. Du får økt matlyst av å trene så du vil få energioverskudd til å vokse videre.

Jeg er selv liten, 20 år og veier 50kg... Og jeg tror mye av det skyldes at jeg ikke gidder å spise mer en det jeg føler jeg trenger.. nettop fordi jeg røyker.

Planlegger å slutte eller ta en stor pause fra hasjen selv, fordi jeg merker at jeg faktisk ikke er "medlem" av flertallet av samfunnet lenger.

Dette medfører at jeg må ta en alvorsprat med de bestevennene jeg har som røyker sammen med meg og si at hvis de ikke er med på å slutte/ta pause kan jeg ikke henge med de mer, fordi det vil ødelegge for meg.

Den siste biten der er syyykt vanskelig, fordi jeg er jo drit god venn med de, spesielt fordi det er de jeg røyker sammen med og føler meg trygg på å være sammen med. Men det er nå en gang sånn at man må velge.

Føler at dette kanskje blei en post litt mer om meg selv en hva den kan være til info for deg. Men etter å ha røyka en stund begynner jeg å skjønne hvor fatalt det kan gå hvis jeg gir faen i alt og alle, og fortsetter der jeg er på vei.

Til info har jeg fast jobb, ingen fare der, og jeg har venner som ikke røyker som vil støtte meg når jeg slutter...

Psykologer er ikke bare kjipe, du må bare komme i kontakt med noen som ikke prøver å irritere deg for å få deg til å si ting. Jeg har pratet med en del av dem men fikk tilslutt en som skjønte og som hørte etter når jeg snakka...

Men jeg vil råde deg til å få deg noen nye venner også, som du kan støtte deg til de første ukene du slutter, deretter kan du jo henge med de som røyker fortsatt... hvis du syntes det er noe spennende hehe

Nei, nå får jeg stikke hjem fra jobben... så får dere kose dere videre her og gud får være med dere for nå har jeg ikke tid lenger.

Peace...
Marokk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tobb
Så du innrømmer sniffing av bensin, samt bruk av amf og anadrol, men du tror likevel at hasjen er skyld i at du har sluttet å vokse og at du er blitt tregere i hodet? jaha...
Vis hele sitatet...
Amf bruken var ikke den største. Men jeg var blandings type før så da var det hva som helst untatt opiater(og ting jeg vet jeg ikke skal ta)
Hasjen har alltid vært min yndlings. Jeg peppra ikke mye, det var bare hvis noen hadde så kjøpte jeg men jeg bodde med en speedfreak. Han hadde 30 g pepper en gang, og da ble det noen linere den tiden for og si det sånn.. knipset har jeg bare 7-8 ganger. nesten ingenting kola, og 25 anadrol. Det er det. Ja bensinen har gjort litt skader. Og anadrola tror jeg ikke har skadet noe særlig.
Men jeg tror det er hasjen ja pga alle jeg kjenner som er ganske lave de røyker bønne og de sluttet og vokse etter de røyka, mens alle andre i klassen har vokst mer og mer mens vi andre blir der vi var før vi begynte og røyke og der er vi nesten fortsatt.



Så da er det ikke bare meg med det prate problemet. Håper det går vekk når jeg slutter og røyke.
Jeg røyker mindre og mindre, jeg har bønne på meg men gidder ikke mekke før på en stund. Før var det rett og mekke med en gang jeg fikk bønna eller når jeg kom hjem så var det rett opp på rommet og røyke. Men nå har jeg kontrollen over hasjen.
Jeg har og begynt og få litt mere orden på ting nå som jeg er med faren min og hjelper han på jobben og tjener 400 kr dagen så får mere og mere orden på ting i familien og økonomien.

Så håper det med prateproblem greiene går vekk etterhvert da jeg slutter og røyke og begynner og bli klarere i hodet.

Før hadde jeg ingen venner som ruset seg, så kom jeg på institusjon og der ble jeg kjent med flere og flere. og jeg kom mere inn i knarke livet og kom lenger og lenger vekk fra vennene mine. Det er barnevernet sinskyld nesten alt sammen i problemene mine.
Savner de gammle vennene mine på en måte, men de er så merkelige føler jeg nå som jeg er kommet i ett mere kriminelt miljø og har bytta venner. Jeg føler at de andre er så merkelige for jeg er vant med knarkere eller (byfolk) nå.

Slutter ikke og gå med de to bestevennene mine. Vi tre er som brødre og vi 3 går sammen hver dag hele dagen nesten. Har bodd 2-3 uker hos han ene og jeg har bra vennskap til og slutte og gå med de.
Slutter ejg og ruse meg så går de i tur, Uten jeg eller "K" så vil ikke "J" komme til og ruse seg stort heller.
Sist endret av Marokk; 13. oktober 2006 kl. 00:43.
▼ ... noen uker senere ... ▼
når det har gått ca 3- 4 uker burde alt være ute av kroppen din, men er det noe som kan bli spesielt vanskelig så er det kanskje det å kunne ha en normal søvnrytme. du merker jo etterhvert at humøret blir generelt bedre, man er mer pratsom i den forstand at man faktisk bryr seg om hva folk sier, noe jeg ikke var veldig flink til i ruset tilstand.

du kan også merke over lengre tid at du blir mer empatisk, og litt mindre kynisk, iallefall ved stopp av hardere stoffer enn hasj, er ihvertfall det jeg snakker utifra..

i og med at du er såpass ung, vil jeg tro du har store sjanser til å bli ganske normal igjen om du slutter nå

og hukommelsen bedrer seg absolutt, men tror nok ikke du blir 100%!!!
Jeg er 1.99 m høy, kansje fordi jeg aldri har røyka hasj :P :P
Følte meg perfekt på knips igår. kenguru.
Sosialiteten kom tilbake,smilet tilbake, jeg klarte og føre mange samtaler.
Hadde besøk av 2 fine jenter idag, men bare satt der og sa ingenting og loka med ordene, og ho sa at jeg skulle spart den til idag. Ho sa ogspå at jeg burde ta en knips neste gang jeg møter ho.
For man blir jo så mye mer sosial på knips.
Men hukkomelsen de siste ukene virker helt skutt.
Jeg omtrent dobbelt så mere nå enn for en måned siden :S
Og det har ikke vært noe spesielt den siste måneden, bare bønne omtrent.
Sitat av Pengelek
Jeg er 1.99 m høy, kansje fordi jeg aldri har røyka hasj :P :P
Vis hele sitatet...
Du skulle laga en vits om at du allerede var høy nok.

(Unnskyld mods)
Det skjønte jeg lite av
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Nei, dette kan jeg ikke tilgi. DØ, TRÅD! DØ!!!