Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 8242
fikk akkurat noe truxal shit med legen.. og lurer litt på om noen her har erfaring med dem? ikke bare som rusmiddel, men også som medisin.. (som skal roe ned angsten når den er på sitt værste)

holla back
Truxal ja. Hmm. funker forsåvidt sånn halvveis i store doser og i kombinasjon med et godt trekk på pipa.
Fikk en boks med 50stk i for en god stund siden. Spiste den vel opp på et par-tre dager.. Roa meg ned litt, men ikke nok, og absolutt ikke fort nok.
hold deg LANGT UNNA. Dårligste medisin jeg noengang har prøvd. Ble en loka ape på det. sløv som et hælvete men uten noen rus. Heller ikke fungerte det mot søvnproblemene som det skulle... dritt....
men det er bare min mening da
fikk 100stk for noen måneder siden...ikke godt, brukte de kun mot hjertebank og i blanding med vallergan eller imovane for å få sove
så de funker ikke mot angst? tenkte jeg kunne ta noen når jeg fikk litt for mye angst.. altså, ikke bruke de hele tida.. men kun de få gangene jeg får for mye angst
funka ikke for fem øre mot angst med meg hvartfall
men altså.. det skader vel ikke å ta en fuckings pille? bare for å se om det hjelper?

skal sies at jeg har drukket en del nå.. vil det gjøre noe utslag?
Sitat av btz
men altså.. det skader vel ikke å ta en fuckings pille? bare for å se om det hjelper?

skal sies at jeg har drukket en del nå.. vil det gjøre noe utslag?
Vis hele sitatet...
Nei, det skader ikke

Tja, kan vel kanskje bli litt mer trøtt..

Les på felleskatalogen.no
i kombinasjon med andre piller da ? går på 10mg zyprexa daglig og tok akkurat dosen min
Alkohol er et av de mer effektive stoffene når det kommer til å redusere angst. Føler du angst selv om du er gost påvirket, så er det på tide å kutte ut absolutt all selvmedisinering og oppsøke en hodedoktor.
Ellers vil jeg råde deg til å ikke høre på dophuene (no offense, bare generaliserer og overdriver litt for argumentets skyld) som sier at de ikke fikk noen effekt da de prøvde å ruse seg på Truxal etter de gikk tom for hyppere.
Det finnes ting som krysstoleranse og slikt, er man vant til å være ruset nærmest daglig, så vil nok ikke et mildt preparat funke særlig angstdempende.

Sitat av btz
i kombinasjon med andre piller da ? går på 10mg zyprexa daglig og tok akkurat dosen min
Vis hele sitatet...
Tør ikke uttale meg om det. Begge faller i kategorien antipsykotika.

Her er en google link hvis du gidder å bruke litt tid. Kanskje det dukker opp noe informativt.
Sitat av bread
Alkohol er et av de mer effektive stoffene når det kommer til å redusere angst. Føler du angst selv om du er gost påvirket, så er det på tide å kutte ut absolutt all selvmedisinering og oppsøke en hodedoktor.
Ellers vil jeg råde deg til å ikke høre på dophuene (no offense, bare generaliserer og overdriver litt for argumentets skyld) som sier at de ikke fikk noen effekt da de prøvde å ruse seg på Truxal etter de gikk tom for hyppere.
Det finnes ting som krysstoleranse og slikt, er man vant til å være ruset nærmest daglig, så vil nok ikke et mildt preparat funke særlig angstdempende.



Tør ikke uttale meg om det. Begge faller i kategorien antipsykotika.

Her er en google link hvis du gidder å bruke litt tid. Kanskje det dukker opp noe informativt.
Vis hele sitatet...
Hehe, ingen som snakka om å ruse seg på dem. Jeg spiser stort sett aldri piller selv men har fått disse mot angst o.l. De fungerte ganske enkelt ikke mot angst på meg. Ekstremt dårlig med krysstoleranse på meg da jeg så godt som aldri spiser piller. Holder meg til Ganja
hvordan klarer du å røyke pot/hasj når du har angst? det var akkurat det som utløste angsten hos meg.. røyker jeg, får jeg panikk angst og blir halveis psykotisk
Sitat av btz
så de funker ikke mot angst? tenkte jeg kunne ta noen når jeg fikk litt for mye angst.. altså, ikke bruke de hele tida.. men kun de få gangene jeg får for mye angst
Vis hele sitatet...
Antipsykotika er ofte brukt i behandling av angstlideleser, så de funker nok, men det trenger jo ikke å bety at de funker på DEG.
Sitat av btz
hvordan klarer du å røyke pot/hasj når du har angst? det var akkurat det som utløste angsten hos meg.. røyker jeg, får jeg panikk angst og blir halveis psykotisk
Vis hele sitatet...
Vet ikke, bare finner det beroligende. Har aldri noia på Cannabis før. For meg funker Cannabis fint som medisin for lettere angst og lignende Godt mulig det er et sjeldent tilfelle men..
▼ ... noen uker senere ... ▼
erre mulig å selge disse å faktisk få noe for de?
Tviler på at du får solgt de for mer enn 50 øre, men er vel verdt å prøve

Men det shite der funka ikke på meg hvertfall
de er ikke verdt posen de kom i engang
Hei btz. Om du skal bruke piller mot angst i en kort periode, for så å hoppe fort av igjen, så er det en pille som heter `fluanxol`som er bra til dette formål. Har brukt den selv, og den fungerer veldig fint, og er ikke noe apedop. Den er beregnet til angstplager. Mellom 0,5- 1,0mg er passe, men det kan du jo justere selv etter behov.
▼ ... over et år senere ... ▼
"Exert particular caution in combining chlorprothixene with other anticholinergic drugs (tricyclic antidepressants and antiparkinsonian agents):" - Wikipedia

Går for tiden på Hypericum Stada (johannes urt) mot depression, men virker uklart om urten er SSRI eller trisyklisk.
Vil det være trygt å kombinere disse legemiddlene?
btz:

Truxal er apedop av verste sort spør du meg. Slike medisiner ser jeg lite vits i å proppe i seg frivillig. Hjertestans og plutselig død er noen av bivirkningene som er ført opp på Truxal i felleskatalogen. Det er sikkert sjeldent, men likevel.

Truxal står ikke oppført med noen interaksjoner med Zyprexa forresten, så de skal kunne kombineres "trygt".