Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 12447
Av en eller annen grunn retter ikke worden min nynorsk.. Noen som vet om noe software/webside som retter nynorsk?.. Kort deadline så jeg spør her..! Håper på hurtig svar!
http://www.nynodata.no/

Den saken der gjorde hele livet mitt med nynorsk lettere.
Fant den ved hjelp av den O store Google.

Du må installere den et sted på en intern hd for at det skal funke.
nyno retter bare ikke, den omgjør alt fra vanlig norsk til nynorsk. Du kan til og med velge den dialekten du vil ha
Gief fullversjon kanskje? :O sitte rher med introdusering av særemne som skal leveres imorra.. på NYNORSK! wæææ.. og jeg suger :P
Sitat av Jumbo
nyno retter bare ikke, den omgjør alt fra vanlig norsk til nynorsk. Du kan til og med velge den dialekten du vil ha
Vis hele sitatet...
Nå har det seg slik at "vanlig norsk" kalles "bokmål", og vårt andre skriftspråk som du riktig kaller "nynorsk". Hvis du kan "til og med velge den dialekten du vil ha", er du dyktig må jeg si. Da vi i dette landet snakker dialekter, vi skriver dem ikke.
Sitat av DreieR
Nå har det seg slik at "vanlig norsk" kalles "bokmål", og vårt andre skriftspråk som du riktig kaller "nynorsk". Hvis du kan "til og med velge den dialekten du vil ha", er du dyktig må jeg si. Da vi i dette landet snakker dialekter, vi skriver dem ikke.
Vis hele sitatet...
Man velger faktisk dialektskriving i NyNo. Så der dreit du litt på draget.

Sjekk vedlegget.
Sist endret av Hedges; 28. september 2006 kl. 23:25.
Hehe.. personlig referer jeg også til bokmål som "vanlig norsk" hehe.. Takker for all hjelp Trodde jeg bare kom til å få masse "søk!" "www.google.no" beskjeder nå.. Takk!