Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1645
Kan bruk av El Tigre og Kre-Alkalyn samtidig vaere helsefarlig? Eller forårsake mindre bivirkninger?

På forhånd, takk for svar
Nei det er ikke helsefarlig.
Nå husker jeg ikke helt innholdet i El Tigre, men inneholder det efedrin kan du oppleve bivirkninger relatert til det. Altså økt puls, skrumptiss og slapphet når effekten går ut
Men kan det hende slik en eller begge deler ikke funker som dem skal?
Sitat av Epitaph
Nei det er ikke helsefarlig.
Vis hele sitatet...
Dude, are you a doctor?

Jeg kan ikke svare på trådstarters spørsmål (og jeg tviler på at noen andre her på forumet kan gi et fullverdig svar heller, annet enn om mulig noen som snakker av egen erfaring, altså har brukt begge tilskuddene samtidig), men så vidt jeg skjønner er kre-alkalyn en form for kreatin (am I right?) og dette skal etter min viten ikke gi komplikasjoner i kombinasjon med efedrin. Imidlertid er heller ikke jeg noen lege, kostholdsekspert, biolog eller på annen måte skikket til å gi et sikkert svar på trådstarters spørsmål. El Tigre har fler ingredienser enn bare efedrin (har det ikke?), og kreatin (spesielt andre varianter enn mono-hydrat) er et relativt lite utprøvd kostilskudd. Det er i mine øyne ikke spesielt sannsynlig at noen av disse stoffene vil gi noen farlige koplikasjoner, men som sagt, spør en lege eller en annen med peiling, hvis du vil være sikker.
Sitat av felix_poker
Dude, are you a doctor?

Jeg kan ikke svare på trådstarters spørsmål (og jeg tviler på at noen andre her på forumet kan gi et fullverdig svar heller, annet enn om mulig noen som snakker av egen erfaring, altså har brukt begge tilskuddene samtidig), men så vidt jeg skjønner er kre-alkalyn en form for kreatin (am I right?) og dette skal etter min viten ikke gi komplikasjoner i kombinasjon med efedrin. Imidlertid er heller ikke jeg noen lege, kostholdsekspert, biolog eller på annen måte skikket til å gi et sikkert svar på trådstarters spørsmål. El Tigre har fler ingredienser enn bare efedrin (har det ikke?), og kreatin (spesielt andre varianter enn mono-hydrat) er et relativt lite utprøvd kostilskudd. Det er i mine øyne ikke spesielt sannsynlig at noen av disse stoffene vil gi noen farlige koplikasjoner, men som sagt, spør en lege eller en annen med peiling, hvis du vil være sikker.
Vis hele sitatet...
Well said...
Hvordan stenger jeg tråden?
spør heller på steroider.net om sånne spørsmål, fleir som kan hjelpe dej der..