Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 889
Lurer på om noen husker et spill som kom for noen år tilbake, der man skulle være en slags diktator på en øy(?) eller noe... Tror det kom ca samtidlig som det første Black and White spillet... Hvis du vet hva det heter, vær så snill å post under

Beklager manglende info, men har aldri spillt spillet, har bare sett screenshots fra det for en stund tilbake... Men håper noen har spillt dette og husker det
Tropico.............
JA! Tusen takk det var det jeg lette etter
Whoa, ut i fra det du skriver Caesar. Har du prøvd å sette sammen noen av tankene dine rundt spillet, å handlingen i det? deretter brukt google?

Er ikke for å flamme, men for og oppfordre bedre bruk!
hehe, skjønner men får å si som sant er, så hadde jeg allerede prøvd google men visste som sagt mild sagt ekstremt lite om spillet, og fikk ikke så mange treff på "dictator game"
Sitat av Caesar
hehe, skjønner men får å si som sant er, så hadde jeg allerede prøvd google men visste som sagt mild sagt ekstremt lite om spillet, og fikk ikke så mange treff på "dictator game"
Vis hele sitatet...
Tja, jeg prøvde "dictator island game", og Tropico står på alle linkene utenom 2 stk. på første sida.

Btw. Tropico er et genialt spill, har hatt mange morsomme timer med det
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Er Tropico 2 noe fett?
Tja, liker det første bedre. I 2eren skal du bygg skip å reise på tokt, samtidig som du må passe på at piratene dine trives.
Liker helt klart det første best. Er så evig mye styr og stress med piratene i 2'ern.