Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 7038
Heisann.

Det har seg slik at jeg røykte hasj og tok speed på fredag.
På lørdag var det bare noen trekk fra en joint.

I morgen skal jeg ta tisseprøve.

Hva skal jeg gjøre ?

NB: Røyker svært sjeldent hasj..
Du tar pisseprøven og tar eventuelle konsekvenser.

Speeden burde være ute. Og røyker du sjeldent hasj så har du kanskje flaks og slipper unna det også
www.erowid.com er det en how to pass pess greie..
Har også hørt om ett mer avansert knep, som jeg kan ta på pm om du er interessert.

Fins også diverse pulver og snadder du kan ha i deg for å skjule spor, vet desverre ikke hvilke saker da. Kanskje du finner det på erowid?
De sier at det hjelper å spise masse frukt, men har ikke prøvd så.
Finnes forresten mange tråder på forumet om dette, søk.
Spise frukt ja og drikke mye vann, renser kroppen så du får bare drikke vann i hele dag og håpe på det beste. Hvorfor skal du ta tisseprøve i morgen?
Prøv å få utsatt. Drikk masse vann..
Husk og ikke drikk for mye vann, da får du vannforgiftning, og dør.. :/
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Helt ærlig tror jeg du er fucked. Men du kan prøve å spise mye fet mat, rå løk og drikke mye vann. Aner ikke hvorfor dette skal funke, men denne metoden har blitt gjentatt en rekke ganger her på forumet om jeg ikke husker feil
Ikke glem og skriv hvordan det gikk
Masse hvitløk å vann - Medisin som hjelper - Men etter mine erfaringer så er hverken farten, eller hasjen noe særlig god der hvor du kommer fra, så er nok ikke noe problem dette du
Uh-oh, basicly you're fucked!

Antar at du vet om det kjedelige faktumet at sporstoffene binder seg til kroppsfettet og sitter i opptil 14 dager, om ikke mer.
Regn med at de som skal ha prøven også vet det, samt at de lukter lunta hvis du prøver det gamle trickset med å ha såpe i prøven.

Det skal mye planlegging til for å synde og så slippe unna med det.
Good luck anyway!
Ble ikke tatt !



Drakk mye vann dagen før jeg tisset , altså igår.
Og sirka 5 min før jeg tisset , drakk jeg 2 dl eddik.

Smaker helvete , men er verdt det.
Fikk du svar med en gang? Trodde det tok litt tid å analysere prøver osv.
Sitat av marihuana
Fikk du svar med en gang? Trodde det tok litt tid å analysere prøver osv.
Vis hele sitatet...
Pisseprøve når det gjelder Cannabis tar vel sånn ca like lang tid som graviditetstest å få svar på... Bare en liten pinne, iallefall hjemmetester
Sitat av Ols111
Husk og ikke drikk for mye vann, da får du vannforgiftning, og dør.. :/
Vis hele sitatet...
Du kan dø av ALT! Bare du får nok av det..
Jeg så på Mythbuster en gang at om man spiser to slike horn med svarte frø på, viser det positivt på slike narkotester. Ganske creepy... Tror det er de frøene som gjør det... Men ikke prøv å sniffe slike frø, tror man bare vil nyse av det.
Sitat av xRonjax
Jeg så på Mythbuster en gang at om man spiser to slike horn med svarte frø på, viser det positivt på slike narkotester. Ganske creepy... Tror det er de frøene som gjør det... Men ikke prøv å sniffe slike frø, tror man bare vil nyse av det.
Vis hele sitatet...
Valmuefrø, sporstoffene kan kanskje være de samme som til opiumsvalmuer...
Who knows.
Man tester positivt på heroin var det, tror jeg.
De spiste sinnsykt mye da...
Argh - jeg blir gal av alle trådene om urinprøve og hvordan komme seg ut. Kan ikke noen med peiling lage en fast tråd om emnet og gjør den Sticky? For nesten alle tråd i rusmidler handler om å slippe unna urinprøve...
Har hørt at det skal hjelpe og spise vitaminpiller/frukt/feit mat/sukker biter...og noen har sagt at det skal funke og spise sølvfolie..hehe...noe som høres litt merkelig ut syntes jeg,men har aldri måtte ta urin prøve...så kan ikke si noe sikkert.
Men lykke til hvertfall
Få en kammerat til og pisse i et krus så tømmer du bare det oppi når du er på do
Det burde funke,jeg pissa for en kamerat for noen år siden,og det funka fett!
Sitat av selvmord
Har hørt at det skal hjelpe og spise vitaminpiller/frukt/feit mat/sukker biter...og noen har sagt at det skal funke og spise sølvfolie..hehe...noe som høres litt merkelig ut syntes jeg,men har aldri måtte ta urin prøve...så kan ikke si noe sikkert.
Men lykke til hvertfall
Vis hele sitatet...
Han har tatt urinprøven, og sluppet unna. Les tråden.

For øvrig er jeg enig med marsboer's forslag. En sticky om unnslipping av generelle pisseprøver.
Dvn2k: Hvor på karmøy?
sorry,så det ikke... :P skal lese nøyere gjennom neste gang
Sitat av Bob_marley
Få en kammerat til og pisse i et krus så tømmer du bare det oppi når du er på do
Vis hele sitatet...
er ikke alltid det er så lett, når jeg pissa stod det en soper i et vindu å så på meg.
Her må du nok bruke shampoflaske og sugerør.
Sitat av petterøes 3000
er ikke alltid det er så lett, når jeg pissa stod det en soper i et vindu å så på meg.
Her må du nok bruke shampoflaske og sugerør.
Vis hele sitatet...
Hmmm okey. Men her jeg bor så sier dem at du skal gå på wc og pisse i koppen. Og der er det ingen vindu :P Kjenner en som har pisset for en kammerat i halv år nå. Funker hver gang
Sitat av DvN2k
Heisann.

Det har seg slik at jeg røykte hasj og tok speed på fredag.
På lørdag var det bare noen trekk fra en joint.

I morgen skal jeg ta tisseprøve.

Hva skal jeg gjøre ?

NB: Røyker svært sjeldent hasj..
Vis hele sitatet...
Da har du vel gjort noe dumt. Du har kanskje et rusproblem dersom du vet du skal levere prøve på mandag, og drar i deg dop en uke før.

Gadd ikke lese hele tråden, fordi jeg vet at det kommer så mye synsing og idiotiske innlegg rundt sånt som dette.
Det er *umulig* å lure en test. Det finnes flere måter å "lure" en test på, men det vil oppdages at det er gjort noe, og da kjører de andre tester.
EN måte å lure en urinprøve på er å gjøre den så sur at de ikke klarer å påvise restprodukter etter THC, bla. ved å innta enorme mengder vitamin C. Det som da skjer er at testen de normalt benytter vil "feile.
MEN samtidig så vil de ta en test for å se hvor sur urinen er, og da oppdager de jo at det er forsøkt å gjøre noe snusk.
Neste test da er med gasskromatograf, og den klarer du aldri å lure unna. Da ser de 100% av bestanddelene i et stoff, og du ryker alikevel.

Og litt avhengig av hva de egentlig ser etter, så vil du alikevel sitte i klemma.
Har du blitt pålagt å avlegge prøve pga. rusmisbruk, så sjekker de for alt, og vil bemerke alle mengder av restprodukter.
Er det ifm. en sykdom eller f.eks en fyllekjøring så vil mengden av restprodukter som finnes i blodet og urin ikke bety noe. Da driter de i slike rester, for da ser de bare etter om du er ruset på tidspunktet for prøven.

Så da vet du vel kanskje hva du har i vente...?



Sitat av Ice-B
Valmuefrø, sporstoffene kan kanskje være de samme som til opiumsvalmuer...
Who knows.
Vis hele sitatet...
Valmuer ser ganske like ut på en test.
Det slår ut som et opiat.
Hvilke kilder har du å referere til iht. det du nettopp har listet opp, eller hvor har du slik kunnskap fra om jeg tørr spørre?
om det er sånn at legen må stå i samme rom, kan du f.eks få en nykter kammerat til å pisse, putte dette i en sprøyte og teipe den fast til tissen din.

eller du kan (og denne er litt motbydelig) fylle foruden din med tisset hans, sette en strekk på, og la det sakte sile ut.

spur of the moment ideas.
har hørt at det funkjer med pencelin jeg..

men ikke sikker på om det er sant, aldri prøvd eller hørt noen som har gjort det..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
De finner ikke hasj i pisse ditt, m.m de tar en prøve får å finne det.