Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1757
Kan dere bekrefte om dette er flein?
gadd ikke å plukke mer enn 10 før jeg fann ut om det virkelig var flein.
Så gi meg svar hurtigt sånn jeg kan løpe som en tulling tilbake og plukke resten:
Ta en titt her
http://www.norshroom.org
http://no.wikipedia.org/wiki/Spiss_Fleinsopp

Edit: De på bildet til venstre kan jeg nesten helt sikkert si at ikke er flein. De andre er jeg mer usikker på men.. Hvor plukket du disse? Beitemark?
Sist endret av Forconin; 7. september 2006 kl. 09:07.
Norshroom er nede. Har ikke du noen formening?plukket dem på en Beitemark.

Hvis jeg bare stikker og plukker alle soppene da, finner kansje 100 stk. og lager en god te. Vil ikke det være tryggest?
Sitat av heinrich889
Norshroom er nede. Har ikke du noen formening?plukket dem på en Beitemark.

Hvis jeg bare stikker og plukker alle soppene da, finner kansje 100 stk. og lager en god te. Vil ikke det være tryggest?
Vis hele sitatet...
Norshroom funker som bare f herfra?
Næh, er ikke noe spesielt flink på sopper. Så vil ikke gi noe svar på noe som kan forårsake fæle nyreproblemer hvis det er feil sopp.. ^^

Men plukk alle du, post et bilde på norshroom av dem så får du nok kjapt svar Eller bare se på diverse bilder på Wikipedia & Norshroom osv.
nei din tulleball:P det står. "Forumet er stengt pga feilretting." :P
og nyren min lider vel ikke viss jeg drikker te av dem?
Sitat av heinrich889
nei din tulleball:P det står. "Forumet er stengt pga feilretting." :P
og nyren min lider vel ikke viss jeg drikker te av dem?
Vis hele sitatet...
Drikker du te av feil type sopp lider nyrene dine kraftig. Faktisk såpass at du må bli lagt inn for dialyse (eller hva det nå heter)..
Men dette skjer sjeldent og skjer vel stort sett bare med idioter som ikke klarer sjekke hva slags sopp de har plukket.. (No phun intended)
ER DET UMULIG Å FORSTÅ AT VI IKKE TRENGER FLERE FLEIN TRÅDER?!?

Hvis noen lager flere uvesentlige emner fører det til BAN!
Det skal ikke være nødvendig at mod. og crew'et skal måtte gjenta seg selv gang på gang!

VI HAR EN SØKE FUNKSJON - HVORFOR IKKE BRUKE DEN??

Det finnes allerede MANGE av lignende emner, søk - og post ditt spørsmål i den sist oppdaterte tråden..
Hvis det enda er personer som ikke klarer å forholde seg til det, får de finne seg ett annet forum å ødelegge.

Sitat av Søke funksjonen øverst i menyen
Søk: Nøkkelord: Flein, sopp
Viser søkeresultater 1 til 25 av 98
Søket tok 0,14 sekunder.
Vis hele sitatet...
Sist endret av spQ; 7. september 2006 kl. 14:10.