Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3231
Noen som har noen tips til å ungå store røde øyner av og røyke hasj? Har jævlig lyst og røyke,men min mor er veldig flink på og merke det:/
skaff deg øyedråper, helst av typen clear-eyes.
har du søkt i forumet, jeg trodde det var poster me dette her jeg!?


ED:
http://www.freakforum.nu/forum/showt...=r%F8de+%F8yne
http://www.freakforum.nu/forum/showt...=r%F8de+%F8yne
her er to, søk på røde øyne vist du vil ha flere
Sist endret av wkd?; 25. august 2006 kl. 17:50.
ER nok det også. har sett mange med akkurat dette..
Det funker bra også
Noen sier at den reseptfrie allergimedisinen Zyrtec skal virke også. Får du røde øyner mens du er stein, eller etterpå også? Selv har jeg aldri røde øyner når rusen er over.
Jeg har Zyrtec og har prøvd det. det funker, men etter lang tid
Trådstarter
79 0
har zyrtec.. har aldri røde øyner etter rusen er over. me hva om jeg tar zyrtec 1time før jeg røyker da?
Jeg bruker Clear-eyes hvis jeg skal i møter å er trøtt. Men vil ikke anbefale det til daglig bruk. Moren min brukte det av kosmetiske hensyn i flere år, å sliter nå med kløe, sviing og annen faenskap.

Cleareyes funker BRA mot røde øyne, nesten uansett grunn. Ihvertfall på meg.
Må støtte dette. Clear-eyes er utvilsomt det beste for røde øyne. Virker hver gang. Ikke bare når du har røyka, men også når du går rett fr nsch på jobb kl 0700.
Sitat av potty
har zyrtec.. har aldri røde øyner etter rusen er over. me hva om jeg tar zyrtec 1time før jeg røyker da?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke peiling på dette men vet at zyrtec bruker 30 min på å begynne å virke. Bruker det selv pga allergi.
Kjøp spersalerg ell no sånn på apoteket. Funker med en gang og funker hver gang..
Den er reseptfri og koster rundt 100 lappen. - med denne er at den funker ikke særlig lenger
en 2 -3 timer..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anbefaler oxo clear eyes, svir litt til og begynne med, mn funker knall..
▼ ... over et år senere ... ▼
Clear eyes tørker ut øynene .. Noe som overhodet ikke er bra.. Tørre øyne liker ikke kroppen. :P