Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1617
trenger hjelp ang ripping av filmen uro.

hvordan gjør jeg det?


dette er ikke som å rippe vanlig fra tv2 eller nrk. det er en slags beskyttelse involvert.


noen som vet åssen han pitbullterje gjorde det?

om dere ikke er int i å fortelle dette public, så send meg gjerne en pm. er jo tross alt bare denne søndagen som jeg har sjansen til å rippe den.
Last ned DVD Decrypter eller DVD shrink. Ripp med de så går det...
Trådstarter
4 0
Glemte å si at det er på webtv den går.

VG TV om det hjelper noe.
Streambox VCR burde klare det greit.
Trådstarter
4 0
Funker dårlig. Det er en slags sperre som gjør så jeg ikke får opp aspx. fila når jeg har skrevet inn "koden" i "Overføringer" i Opera.


Jeg trenger virkelig hjelp her. Og det fort! Så hadde vært evig takknemlig for alle svar som kan holde meg på rett kjøl.


Men ingen som har noen gode desktop recorder program jeg kan bruke da? Som ikke bruker så mye cpu-kraft at det ikke begynner å hakke.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
mplayer burde da kunne fikse det om du greier å få streame det på nytt?
Hvor skaffet du den filmen? Den kommer jo ikke på kino før 25. august...

Edit: Sorry, ble så grepet av å se at man kunne få tak i filmen at jeg ikke leste hele tråden. sorry
Sist endret av zaXu; 20. august 2006 kl. 22:32.
fikk du/noen andre filmen?
∮ F dr = 0
Hvor og når gikk den? Noen som klarte å rippe den?
Sitat av Adrian
Hvor og når gikk den? Noen som klarte å rippe den?
Vis hele sitatet...
Ja, http://www.dagbladet.no/kultur/2006/08/21/474455.html
ang. det som står der; Om jeg laster ned denne torrenten, risikerer jeg noen straff?

Deler av miljøet er nå redde for politiet, som har mulighet til å spore ip-adressen, datamaskinens identitet, til den som laster ned eller deler filmen.
Vis hele sitatet...
Deler av miljøet er nå redde for politiet, som har mulighet til å spore ip-adressen, datamaskinens identitet, til den som laster ned eller deler filmen.
Vis hele sitatet...
Pffft, det er vi da ikke... Politiet har virkelig ikke muligheten til å spore våres ip-adresser, da dette ikke blir logget...

Gå på thepiratebay.com søk på uro +thegeek LAST NED!
Sitat av piratkopiering
Pffft, det er vi da ikke... Politiet har virkelig ikke muligheten til å spore våres ip-adresser, da dette ikke blir logget...
Vis hele sitatet...
Er ikke verre enn at de kobler seg til torrenten og henter ned alle norske IP-er som laster opp og ned der. Er ikke mange som bruker proxy på torrent.

Gjør du noe ulovlig på nettlinjen din kan politiet spore deg, enkelt og greit.
Om de gidder er en annen sak.

Streambox VCR fungerte forresten fint.
Sitat av Goophy
Er ikke verre enn at de kobler seg til torrenten og henter ned alle norske IP-er som laster opp og ned der. Er ikke mange som bruker proxy på torrent.

Gjør du noe ulovlig på nettlinjen din kan politiet spore deg, enkelt og greit.
Om de gidder er en annen sak.

Streambox VCR fungerte forresten fint.
Vis hele sitatet...
Saken er at da gjør politiet noe de ikke har lov til. For å kunne få ip-en på denne måten er de nødt til å laste ned noen ulovlige deler fra filen..
De trenger ikke å laste ned, nei. Holder lenge å koble seg til...
Sitat av piratkopiering
Saken er at da gjør politiet noe de ikke har lov til. For å kunne få ip-en på denne måten er de nødt til å laste ned noen ulovlige deler fra filen..
Vis hele sitatet...
Norge i et nøtteskall? Tror ikke at en privatdetektiv har noe imot å ta en liten titt
Trådstarter
4 0
jaja fikk ikke rippa jeg da

men kansje like greit etter alt oppstyret!! hehe


bare å steng denne nå da
Sitat av Goophy
De trenger ikke å laste ned, nei. Holder lenge å koble seg til...
Vis hele sitatet...
Uten å laste ned kan de ikke bevise hva det er som faktisk deles... Kanskje det bare er en stor fil med bilde av rompa mi?

...og ved å laste ned, bidrar de til at lovbruddet skjer...

...er en ting til jeg mistenker at de også vil slite med (jeg vil ihvertfall bruke dette til å forsvare meg hvis det skulle bli noe bråk om noe en gang), men det vil jeg ikke legge ut, siden det er noe de kan komme seg rundt hvis de tenker på det og går inn for det.
Sist endret av atomet; 22. august 2006 kl. 09:15.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Sitat av atomet
Uten å laste ned kan de ikke bevise hva det er som faktisk deles... Kanskje det bare er en stor fil med bilde av rompa mi?
Vis hele sitatet...
Haha. Ja nettopp. 20 tegn ftw.........