Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 13767
Sorry for at jeg tar opp dette igjen men får ikke slettet den siste tråden.

Valium sitter 1-3 uker og jeg har urinprøve om 5 dager
Shit ass.. Har vært ren i 1 og halv måned i påvente av adhd medisiner.
Blir jeg tatt da så må jeg vente 3 nye måneder.. Arg att det går ann...
Har urinprøve om 5 dager


Kompis sa det gikk ut igjen etter 2-3 dager. Var veldig neffor en dag og
det hjalp jo da men nå er jeg super nærvøs.

Er det noen der ute som er smarte slik at jeg kan få det ut fortere.
Det var blå valium og har tatt 5 stk tilsammen i 2 dager.

NEI NEI NEI
Sist endret av ramanza; 18. august 2006 kl. 17:31.
Har ikke noen konkrete kilder dessverre, men er ikke benzoer (som valium) noe av det som går fortest ut av kroppen? 2-3 uker høres alt for mye ut..

-edit- Ser at andre har svart det samme i den andre tråden...
Sist endret av Trommis; 18. august 2006 kl. 18:39.
Trådstarter
35 0
Jo, men jeg har studert dette litt mer grundig.. Sobril er i kroppen i 2-3 dager og har benzoer ja, men valium har et tilleggstoff som heter Diazepam og det sitter vist en god del lenger.

Det var nettopp det jeg ikke var klar over.

Leser masse om at folk skal drikke mye vann.. Vet ikke om det hjelper egentlig jeg.

Noen som har ide`r om hvordan jeg kan speede opp prosessen?
En del trim skulle vel skille ut stoffer raskere..

Jeg aner ikke ass..

Er så glad hvis noen kunne ha et svar på dette.
Sist endret av ramanza; 18. august 2006 kl. 18:50.
Igjen må jeg snu meg til helsekosten, jeg vet ikke om dette fungerer på benzoer jeg da, jeg er en total novise her, men de mer garva kan jo ta en kikk på hva kuren renser og om dette kan hjelpe.

http://www.promed-pharma.no/ppdetails.asp?id=8
Trådstarter
35 0
det høres jo ganske lovende ut. Synd og betale nesten 400 kr hvis det ikke skulle funke..

Takker for forslag. Det blir vel den siste utvei hvis jeg ikke finner noen bedre løsning.
Sitat av ramanza
Jo, men jeg har studert dette litt mer grundig.. Sobril er i kroppen i 2-3 dager og har benzoer ja, men valium har et tilleggstoff som heter Diazepam og det sitter vist en god del lenger.

Det var nettopp det jeg ikke var klar over.

Leser masse om at folk skal drikke mye vann.. Vet ikke om det hjelper egentlig jeg.

Noen som har ide`r om hvordan jeg kan speede opp prosessen?
En del trim skulle vel skille ut stoffer raskere..

Jeg aner ikke ass..

Er så glad hvis noen kunne ha et svar på dette.
Vis hele sitatet...
tilleggsstoff som heter diazepam? diazepam er jo selve virkestoffet i valium, ikke noe tillegsstoff. diazepam er jo det som får deg rusa....
Trådstarter
35 0
Sitat av Valkyrie
Igjen må jeg snu meg til helsekosten, jeg vet ikke om dette fungerer på benzoer jeg da, jeg er en total novise her, men de mer garva kan jo ta en kikk på hva kuren renser og om dette kan hjelpe.

http://www.promed-pharma.no/ppdetails.asp?id=8
Vis hele sitatet...
fant en ting her:
http://www.freakforum.nu/forum/showp...8&postcount=33

Sitat av halla
tilleggsstoff som heter diazepam? diazepam er jo selve virkestoffet i valium, ikke noe tillegsstoff. diazepam er jo det som får deg rusa....
Vis hele sitatet...
Skjønner jo det da, men min forrige tråd så snakket vi om at benzoer finnes i valium og sobril.
forskjellen der er at hovedstoffet i valium er diazepam.

Det sitter i kroppen mye lenger.
Trådstarter
35 0
Er så sinnsykt deppa pga dette. Hadde en veldig tøff periode og jeg
trodde valium var som sobril bare litt sterkere.

Men nå risikerer jeg 1 og halv måned til med lidelse.. Jeg vet
ikke om jeg orker dette livet lenger ass.

Er det noen snille mennesker som kanskje har noen kloke svar..
Villig til å prøve alt
Som Halla sier er det diazepam som ER benzodiazepinet (orker ikke sjekke hvordan det skrives) og virkestoffet i valium. Det er det de tester etter..
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Herregud for en jævla fitte du er.

Les her, her og her.

Husk at kroppen din i seg selv, i tillegg til inntaket ditt av forskjellige stoffer, spiller en faktor i om du blir tatt eller ikke. Evt kan jo du og pappaen din fortelle testerene at du har tatt valium.

edit: Forresten finnes jo det to forskjellige typer tester. Kan jo være mulig at de bruker standard testen, den som ikke finner om du har tatt benzoer.
Sist endret av Mullah; 19. august 2006 kl. 11:33.
Du kan vel da også si at du ble dopet ned på fredagen, på en fest elns?
Trådstarter
35 0
Sitat av Mullah
Herregud for en jævla fitte du er.

Les her, her og her.

Husk at kroppen din i seg selv, i tillegg til inntaket ditt av forskjellige stoffer, spiller en faktor i om du blir tatt eller ikke. Evt kan jo du og pappaen din fortelle testerene at du har tatt valium.

edit: Forresten finnes jo det to forskjellige typer tester. Kan jo være mulig at de bruker standard testen, den som ikke finner om du har tatt benzoer.
Vis hele sitatet...
Hyggelig og få stygge bemerkninger når jeg forteller at jeg har problemer og spør om hjelp..!

Jeg er har ikke akkurat fagbrev i dette området og har konsentrasjonsproblemer og
ord kan komme om i hverandre.

Jeg får sobril av legen og de hadde jeg glemt. Så jeg tok valium i stedet.
Den siden jeg leste på sto det (Nederst på siden.) at det gikk ut etter 6 uker. Det jeg har skjønt er at i valium sitter mye lenger sobril og de kan se forskjellen.

Men er det slik at hvis jeg tar sobril så kan de ikke vite om jeg har tatt det eller valium?

Diazepam (Valium, Apzepam, Stesolid)
Oxazepam (Serax, Serenid, Serepax, Sobril, Oxascand)

Denne infoen har jeg funnet her

Vil de ikke kunne finne Diazepam i urinen?
Sist endret av ramanza; 19. august 2006 kl. 16:38.
* spiste 2 stk og det var ute etter 2 dager*
Trådstarter
35 0
Det var jo godt og høre Kastrup. Jeg har utrolig høy forbrenning og jogger en del så kanskje det ordner seg..
Hvis de sjekker etter kun Diazepam, og det finnes diazepam i Sobril også, så skjønner jeg ikke hvordan de kan se at det er valium du har tatt..
Trådstarter
35 0
Hei jln.. Sikker på at det stemmer? Her http://web4health.info/en/answers/bi...o-overview.htm
står ikke sobril under Diazepam da men..
sånt helt ut av det blå her, har ett par kompiser som var nervøs for pisseprøver osv, de hadde problem med loven pga narkotika. Av det lille jeg greie å snappe opp så snakka de om å drikke masse vann å drikke masse sån sitron"saft" sån liten boks du får kjøpt som de fleste har i te`en sin, den jeg tenker på er faktisk formet som en sintron med grønn topp, hvorfor ane jeg ikke, men jeg hørte ikkeno mere så regner med det gikk greit, ikke ta live av meg om det ikke stemmer, eneste jeg veit om pisse prøver å den slaks =)
Trådstarter
35 0
Sitat av lazor
sånt helt ut av det blå her, har ett par kompiser som var nervøs for pisseprøver osv, de hadde problem med loven pga narkotika. Av det lille jeg greie å snappe opp så snakka de om å drikke masse vann å drikke masse sån sitron"saft" sån liten boks du får kjøpt som de fleste har i te`en sin, den jeg tenker på er faktisk formet som en sintron med grønn topp, hvorfor ane jeg ikke, men jeg hørte ikkeno mere så regner med det gikk greit, ikke ta live av meg om det ikke stemmer, eneste jeg veit om pisse prøver å den slaks =)
Vis hele sitatet...
Har faktisk hørt dette jeg også.. Har det liggende her, men det som noen har sagt er at
det vises at du har prøvd og fucke til prøven. Som bare skaper mer mistanke..

Er ikke sikker
Sitat av ramanza
Det var jo godt og høre Kastrup. Jeg har utrolig høy forbrenning og jogger en del så kanskje det ordner seg..
Vis hele sitatet...
pluss at jeg satt stille i sofa'en min hele dagen og, så
Sitat av ramanza
Hei jln.. Sikker på at det stemmer? Her http://web4health.info/en/answers/bi...o-overview.htm
står ikke sobril under Diazepam da men..
Vis hele sitatet...
Sobril inneholder Oxazepam, Valium inneholder Diazepam, men begge er i gruppen Benzodiazepiner. Når jeg jobbet i psykiatrien hadde vi kun mulighet for å sjekke for benzodiazepiner, og både Sobril og Valium ga utslag.
jeg skulle ta blodprøve en gang så så jeg på 'rekvisisjonen' eller hva faen det var, der sto det hva de skulle teste etter:

zolpidem [x]
diazepam [x]
oxazepam[x]
olanzapin [x]

så man kan lett finne og skille diazepam fra oxazepam. men så var dette BLOD prøve da
Trådstarter
35 0
Jeg vet ikke helt hva som skjer jeg.. Skal ta urinprøve på torsdag så vi får se. Håper virkelig ikke dette gir noe utslag. De fleste sidene jeg har lest på har forskjellige meninger om hvor raskt det går ut av kroppen.

Bare litt nærvøs..
Vann, juice, saft, melk ting som går lett gjennom kroppen og renser systemet.

En annen myte er at amfetamin også renser kroppen for stoffer som ikke skal være der..
Amfetamin går ut fra 6timer-2,5dager. alt er hvordan fordøyingen i kroppen din er.

Så har du lyst har du lov.. Amfen går ut før du tar testen hvertfall.

Og ja.. Lykke til
Å øke forbrenningen din vil ha en effekt på hvor mye "slaggstoffer" kroppen din greier å skille ut. Men om det vil ha noen effekt er vanskelig å si siden jeg ikke er noen ekspert.
Det er nok vært et forsøk å trene en del den tiden du har på deg, og sørge for at væske inntaket er relativt høyt.
Videre er vanndrivende middler en mulighet, men da er også faren for at de ser at du har "flusher" systemet.
Dersom det skulle bli noen sak ut av det så kan du stå på ditt og si du har trent beinhardt. Du kan kanskje gå så langt å kalle deg selv treningsnarkoman, evt avhengig av trening. Før du tar i bruk denne påstanden bør du se ann kropsbygningen din :P

For høyest effekt på forbrenningen anbefales lange lav intensitets treningsøkter, helst på morgen og kveld. På morgenen spiser du rett etter trening og drikker kun vann mens du trener.
I forhold til forbrenningen vil morgen økten ha mest å si siden dette setter i gang forbrenningen.
For å holde i gang forbrenningen annbefales det at du spiser 5 måltider til dagen men jevne mellomrom.
Trådstarter
35 0
Sitat av MysterialPhysco
Vann, juice, saft, melk ting som går lett gjennom kroppen og renser systemet.

En annen myte er at amfetamin også renser kroppen for stoffer som ikke skal være der..
Amfetamin går ut fra 6timer-2,5dager. alt er hvordan fordøyingen i kroppen din er.

Så har du lyst har du lov.. Amfen går ut før du tar testen hvertfall.

Og ja.. Lykke til
Vis hele sitatet...
Tusen takk Drikker en del kaffe og det skal vist være vanndrivende. Eller?
Kunne jo kanskje tatt et par striper for og rense systemet bedre.. Men ettersom
jeg skal ta testen om 4 dager så er det nok mulig de finner det også.

6timer-2,5 dager? Er det 2 til 5 dager eller 2 og en halv?

Har drukket en del sitronsaft (Liten gul flaske med grønn kork) Mange sier det skal
hjelpe..
Sist endret av ramanza; 20. august 2006 kl. 19:11.
valium vises i urinen i maks 4 døgn...
Trådstarter
35 0
Sitat av illusion
valium vises i urinen i maks 4 døgn...
Vis hele sitatet...
Hmm. Ja da skal det vel gå bra ettersom jeg tok den siste på fredag.. Har også hørt at
hvis det er et engangstilfelle så går det ut raskere enn regelmessige brukere.
Står bare så utrolig mye forskjellig om akkurat dette. Men ettersom jeg har fått sobril
av legen, og de leter kun etter Benzodiazepiner så skulle jeg være trygg..

Tror jeg
2 og en halv dag ja.. det har vært påbevisst opptil en uke også.. Men da skal man ha elendig forbrenning og brukt stoffet kontinuerlig lenge..
Trådstarter
35 0
Sitat av MysterialPhysco
2 og en halv dag ja.. det har vært påbevisst opptil en uke også.. Men da skal man ha elendig forbrenning og brukt stoffet kontinuerlig lenge..
Vis hele sitatet...
Ja ok.. Tror jeg holder meg unna amf. Det er ikke no jeg har lyst på egentlig.
Jeg kjenner iallefall ingen som har så høy forbrenning som meg så den valiumen
er vel borte på torsdag.

Jeg vil bare si tusen takk for alle tips og forslag.

Hvis det er noe annet viktig som burde påpekes så er jeg fortsatt mottagelig
for andre tips og forslag.
Smart du! Amf er ett møkkadop og ikke verdt å kaste penga etter.. hadde ikke brukt det stoffet der igjen om jeg så hadde fått det kasta etter meg..

Men sats på at det går bra du..
Trådstarter
35 0
MysterialPhysco: Smart du og. Denne fattigmannskokainen sender deg til helvete selv om hjertet fortsatt slår. Iallefall etter noen år