Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 587
En kamerat av meg planlegger å kjøpe en ny bærbar PC til all-round bruk, men ser også gjerne at det skal være mulig å spille på den. Nå er det ikke snakk om de aller nyeste spillene, men type Warcraft TFT og CS.
Vil denne maskinen kunne spille disse spillene kunne spilles med brukbar FPS og uten å hakke?

-> http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322721

På forhånd takk.
Den er nok litt i dårligste laget.

under 1.5ghz og kun 512mb ram..
Sitat av campod
Den er nok litt i dårligste laget.

under 1.5ghz og kun 512mb ram..
Vis hele sitatet...
Du vet kanskje ikke hva du snakker om, så la noen som har litt snøring få svare denne karen. Selv klarer jeg ikke se om dette er en brukbar maskin. Men noe sier meg at du får hva du betaler for på komplett.no.
Skal du spille kjøper du en laptop med noe bedre enn integrert skjermkort.
den kjører 1.6 helt greit regner jeg med, men den kan slite litt med source
kjøp asus a6ja. Veldig bra pc men koster jo litt mer en den du så på.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Vel, minimumskravet for wow er:

System: Intel Pentium3 800 MHz or AMD Duron 800 MHz processor or equivalent
RAM: 256 MB
Video Memory: 32 MB
Hard Drive Space: 4000 MB

Man trenger ikke ha doktorgrad i romrakett for å se at den kjører wow. Dog noen orgie i grafisk brillianse vil den nok ikke kunne by på.
Sitat av Polar-
Vel, minimumskravet for wow er:

System: Intel Pentium3 800 MHz or AMD Duron 800 MHz processor or equivalent
RAM: 256 MB
Video Memory: 32 MB
Hard Drive Space: 4000 MB

Man trenger ikke ha doktorgrad i romrakett for å se at den kjører wow. Dog noen orgie i grafisk brillianse vil den nok ikke kunne by på.
Vis hele sitatet...
Om du orker å spille på den pcen der mer enn 1 time skal du få ett godt klapp på skuldra. Jeg spilte selv på laptopen min som er ihvertfall dobbelt så bra som den der, 1,5ghz centrino mobile, 1,2gb ram, 64mb skjermkort osv. Og det var forjævlig til tider.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Ja, som sagt vil det ikke være pent og byene vil by på framerates du kan telle på en hånd, men den vil lett greie å kjøre det. WoW- motoren er jo ikke akkurat cutting edge.

Edit: Tviler på at du spilte det med all grafikken på minimum med din 1,5 ghz centrino med 1,2 giggs ram? Isåfall ville jeg sjekket task manageren din eller skrudd av strømsparefunksjonen, for kompisen min sitter å spiller på en 1,4 Ghz Centrino med 512 ram i 35 fps med medium settings.
Sist endret av Polar-; 16. august 2006 kl. 02:33.