Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2099
En venn av meg vil ta dreads på håret sitt. Tidligere var det mulig å ta det i Afri Salong, men det var en som sa at stedet ikke er der nå lenge. Har salonget flyttet til et annet sted? eller hvor er det mulig å ta dreads i bergen?

Takker for svaret
Har en bekjent (les: bekjent) som hadde dreads, han bor her i Bergen... Så, det er nok ikke umulig, skal høre med han neste gang jeg ser han. Kan bli vanskelig, siden ifølge han selv er hans rutine skole: 8-15 / WoW 15-03... Ergo, vanskelig å få fatt i fyren!
Hehe, håper at det er noen andre som vet?

Hun som vil ta dreads har tenkt å dra til byen idag for å lete. Hun vil svær gjerne ta i Bergen - enn å reise til Oslo.
▼ ... flere år senere ... ▼
hey.

vet noen om det finnes en sjappe hvor man kan få reparert på dreadsa sine? sliter med at de bakerst på bakhodet blir flate, og frezzy, uten at jeg klarer å sy dem sammen igjen selv.

noen forslag, og prinsannnslag?