Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1482
http://www.egoria.no/kampanje/

7. august 2006: Egoria gjentar suksessen fra 2005 og i perioden 7.-18. august gir vi bort gratis .info-domener til nye og eksisterende kunder! Nytt ved årets kampanje er at vi hever grensen for antall domenenavn fra ett stk. pr. person, opp til hele ti stk! Dette gjøres etter mange forespørsler om flere domenenavn fra dem som benyttet seg av fjorårets tilbud.
Vis hele sitatet...
Jeg er i full sving :P
Høhø, jeg tror jeg havnet på en god del spamlister sist gang jeg heiv meg på noe slikt.
Ikke anonym
NoillStress's Avatar
Trådstarter
Og derfor bruker man Spam-mail adressa si
*registrere*
Men er det slik at man må ha egen ns-server?
Jeg vet ikke hvordan det er med akkurat dem, men ofte må man bruke deres NS slik at de kan styre det meste.

Husker jeg hadde hooket opp sikkert 50 .info-domenet til freedns.org
Ah. Endelig. Grabbet noen domener sist år også.
Takk for tipset! Ble en del domener nå ja ^^;
Takker ztaale!
En fordel kan være å bytte NS til zoneedit.coms NSer. Der kan man benytte seg av webforward, dynamisk dns-oppdatering, a-(ipv4) og aaaa-records (ipv6). Også har man mailforward.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Et lite tips: Har du en drøss med gratis .info-domener hos egoria.no, kanseller dem NÅ. Et år etter at domenene er registrert er de ikke lenger gratis; Koster bortimot 500 kroner per domene.
500 kr per domene?? koster ikke et .info-domene 4 dollar eller noe sånt? årlig?
Land Internasjonalt domene. Flagg
Forbeholdt lokalt etablerte Nei.
Flere enn 1 domenenavn tillatt per eier Ja, ingen begrensning.
Pris ved kjøp av webhotell 0,00
Pris uten webhotell 199,00
Årsavgift (fra år 2) 199,00
Annen informasjon .org er et av internettets eldste toppnivådomener, og også blant de mest populære. Kan registreres av både bedrifter og privatpersoner.
lefsegokk: nå var vel dette snakk om .info og ikke .org? Uten at jeg vet om det har noen faktisk betydning for det du skriver i posten din...
Sitat av charz0r
Et lite tips: Har du en drøss med gratis .info-domener hos egoria.no, kanseller dem NÅ. Et år etter at domenene er registrert er de ikke lenger gratis; Koster bortimot 500 kroner per domene.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for tipset, hadde helt glemt at jeg hadde registrert en masser av domener hos dem! Dette kunne fort ha blitt dyrt.
Takker charz0r, skal få kansellert mine 10 "gratis" domener med en gang.
Hadde glemt det av jeg også, og var registrert der med en eldgammel e-postadresse jeg ikke huska passord til. Men etter femten mail fram og tilbake til Egoria ordna det seg - kundeservicen dems skal jeg ikke klage på.