Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2779
Er der nogen der ved hvad man skal gøre med amfetamin der er så klistret at man ikke kan sniffe det?
Amfetamin kan tas oralt, sniffes, røykes eller sette det med sprøyte.
Eller droppes, pakket inn i et sigarettpapir.
Eller hakke det opp får så å sniffe, eller er det vått?
Trådstarter
2 0
Hvis jeg opløser det klistrede amfetamin i vand - virker det så lige så godt som hvis det sniffes?

Det er meget vått (næsten som Colgate tandpasta)
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Skjønner ikke helt hva du mener?
Skal du injeksere det?

Du kan enten sitte å hakke på det i lang lang lang tid, det vil til slutt bli tørt - i hvertfall mindre klebig.. Tar litt lengre tid en vanlig, men det blir tørt.
Husker jeg hadde noe våt marsipan greier for mange år siden.. Hev den i frysen Også hakket jeg det opp da direkte etter å ha tatt det ut fra frysen.. Men det er 3-4 år siden så jeg husker ikke nøyaktig..

Droppe det som nevnt over er også noe man kan gjøre.. legg det i sigarett papir og svelg det.. Tar da ca. 60 min før det fungerer..

Offtopic:
Har hørt at det skal hjelpe å ta ?smør? utenpå droppen, for at magen skulle takle det bedre og at nedturen skulle tære mindre på magen..??
Høres litt snålt ut, men nå er det leeeenge siden jeg har brukt amfetamin, og den gang jeg hørte om det - dreit jeg i det - for jeg trodde det bare var tull?
Noen som har peiling?
Sist endret av spQ; 3. august 2006 kl. 15:53.
Kjipern å få blemmer på tunga da, får ihvertfall jeg når jeg dropper.
hiv det i frysern og hakk det opp nå det går... gjør alltid det hvis den er litt fuktig
Sitat av Bothrops
Kjipern å få blemmer på tunga da, får ihvertfall jeg når jeg dropper.
Vis hele sitatet...
Det er godt gjort og få blemmer på tunga hvis du dropper da
Men uansett så er jo pepper som regel klistrete da.. Det er bare og ta seg litt tid så pleier jo alt og gå i fineste orden.
Bare å sitte å hakke på det en stund. Funker fint det. Tar bare litt lengre tid enn vanlig.
Det er beste er å gjøre som nomade sier. Legg det i fryseren. Putt det i en klipspose med litt luft i. VIKTIG å lukke godt så det ligger i vakum. Det hele er logisk, frysetørring.
Sitat av old boy
Det er beste er å gjøre som nomade sier. Legg det i fryseren. Putt det i en klipspose med litt luft i. VIKTIG å lukke godt så det ligger i vakum. Det hele er logisk, frysetørring.
Vis hele sitatet...

Uten tvil det som funkker best Og la det gjerne ligge å luft tørke litt etterpå..Tålmodighet er en dyd
legg det på speilet alt sammen og skrap posen så legger du det i frysen en bitte liten stund så går det helt fint
▼ ... over en måned senere ... ▼
Du må jo la det "tørke" på et sted...
Kanskje der det er litt kaldt
Som mange andre her har sagt, hakk det opp med barberblad, bankkort eller lignende. La det ligge et kvarter-halvtime, mekk en liner og snort. Funker så fint så.
hva er og `droppe` ?
Sitat av emu
hva er og `droppe` ?
Vis hele sitatet...
Svelge det!

dadasdaddad *tegn*
Litt offtopic, men men: Jeg snorta noe cola for ikke alt for lenge siden som var helt klissete, drit hardt å få opp i nesa. Hørte med noen som sa det muligens var pepper altså "marsipan", bare lurte på om noen har peiling på om det finnes den slags cola også?
Sitat av Bob Saget
Litt offtopic, men men: Jeg snorta noe cola for ikke alt for lenge siden som var helt klissete, drit hardt å få opp i nesa. Hørte med noen som sa det muligens var pepper altså "marsipan", bare lurte på om noen har peiling på om det finnes den slags cola også?
Vis hele sitatet...

Setter sjela mi på at det var pepper.. cola fåes i klumper men da hard som stein, eller såkalt rock som det kalles. den kan fint hakkes opp. og er ikke det spor klissete.
Akkurat det jeg også tror, men fikk ikke noen heftigere effekt av den enn den jeg har fått av god cola, så jeg skjønner zipp.
uferdig cola har vel den konsistensen