Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  111 23091
heisann! jeg gikk på en smell igår , tok meg en stripe kl 11 på kvellen! jeg skal ta urin prøve på mandag, faen ass! er det noe jeg kan gjøre for og ungå at det slår ut ? :S
TUUUUUSEN takk for alle svar
Få en nykter kompis av deg til å pisse i en liten kanyl eller pose el. Denne tar du da med på prøve dagen og tømmer i begeret om ingen klarer å se deg da.
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
det er en lege som står og ser på når jeg pisser.. faen ass jeg bæder flatt! viss jeg drikkker MYYYYE vann er det noen sjangs for at det ikke slår ut da?
Det kan hende at det hjelper å drikke MYE vann ja, siden da må du mye på do.
er jo verdt et forsøk!
Eller myye øl siden du da må ennå mer på do
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
ja får håpe det... jeg får prøve å drikke massse masssse vann i dag da :P
hmm.. Det er ikke akkurat smart å drikke for mye vann heller. Hvorfor må du ta en urinprøve? Er det fordi dine foreldre tror du driver med noe narkotisk eller er det av en annen grunn?
Du kan ikke bare ringe nedover og si at du er syk da, og spørre om du kan ta den urinprøven senere?
Sitat av KingPin
Eller myye øl siden du da må ennå mer på do
Vis hele sitatet...
Og komme full som en svamp til legen ?

tror nok det beste er å "bli syk" og heller ta den senere
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
Jeg har blitt tatt for salg,bruk&oppbevaring av amf ,så jeg kvallifiserer ikke til og være i traffikken mener de:P så jeg måtte pisse rent i 3 måneder ! å jeg har faen greid det , så gikk jeg på den jevla smellen i går , jeg har 2 ganger igjen og pisse så er jeg ferdig! faen jeg håper jeg kan utsette det til tirsdag.. !

er det ikke noe sånn at jeg kan drikke salo så slår det ikke ut ?:P
Å drikke zalo er noen jeg ikke anbefaler. Tomiz har laget en thread om dette på forumet. Orker ikke finne link, men søk om det. Amf går vell ganske fort ut av kroppen har jeg hørt, men vet ikke om du heldig nokk til å slippe unna på prøvene nei... Ønsker deg lykke til =)
Hehe, uansett.. Lykke til:]
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
Hvorfer anbefaler du ikke salo ? er det skadelig for kroppen?
The word on the street er at det lager potetmos av tarmene dine elns, er ikke helt sikker.
Her er da linken http://www.freakforum.nu/forum/showt...highlight=Zalo

Sitat ; Zalo og urinprøver

--------------------------------------------------------------------------------

Kort For:
- Zalo er fettløselig, thc ligger i fettvevet ergo Zalo fjerner fettvevet og thc samtidig.

Kort Mot:
- Fettvevet skal ikke fjernest med fettløselige midler, men det skal erstattes med nytt fett som danner ett nytt fettvev og dermed fjerner det fettvevet som thc ligger i (var det for langt?)
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
hehe okey da så... jaja får faen håpe jeg kan skippe det imorgen!
Ja det er vell det eneste du kan gjøre =/
Hvis du har blitt tatt for salg, bruk og oppbevaring og du må på pisseprøve en gang i uka elns, så tror jeg legen driter i om du er sjuk eller ikke. Og alt for mye vann er neppe heldig for kroppen ettersom du skyller vel ut det meste. Ikke bare amfetaminet.
Du har nok dritt i HELT feil bøtte(TM) når du ikke klarte å holde deg bort, men du skal ha lykke til!
At det ikke var tydelig for noen i begynnelsen av tråden, at han selv har blitt tatt for det før forundrer meg med stor skuffelse!
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
så viss jeg drikker eksremt mye vann så vil jeg skylle det ut ? jeg driter vell i om jeg skyller ut alt så lenge det ikke slår ut på prøven..
Sitat av streg
så viss jeg drikker eksremt mye vann så vil jeg skylle det ut ? jeg driter vell i om jeg skyller ut alt så lenge det ikke slår ut på prøven..
Vis hele sitatet...
Du kan bli utsatt for vannforgiftning hvis du drikker alt for mye, og det kan føre til koma og død. I følge wikipedia kan en normal person drikke tre liter vann i sittende posisjon og dø. En litt svakere person trenger kanskje ikke mer enn 1,8 liter.
Legg merke til at det jeg skreiv nå var veldig forkortet og ikke en nøyaktig oversettelse fra wikipedia. Men ta det fortsatt til bemerkning, og les på wikipedia angående temaet! Drikk med måte og ikke mer enn det du føler er bra!

Jeg tar ikke ansvar for noe du gjør!
Drikk kreatin blandet i vann.
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
hmm... jaja viss jeg trener mye og svetter en del + drikker en del vann , vil det hjelpe på ?

vil det funke med kreatin ?
Auda. Lørdag kveld - mandags morgen..det er uhmm..hvor mange timer *tenke tenke* 36 timer sånn ca.

Efedrin for å skjule bruk av amf? Jeg håper det var en spøk...

Kreatin gjør at du pisser som en gris, men det gjør ikke at kroppen fortere kvitter seg med spor av speeden du tok. Faktisk vil det antagelig gjøre at nyrene dine bare prøver å kvitte seg med kreatinen, og ikke noe annet.

http://www.lycaeum.org/drugs/Amphetamines/meth-faq.html sier at "The length of time that methamphetamine will stay in the plasma (blood) is between 4 to 6 hours. It can be detected in the urine one hour after use and up to 48 hours after use." Erowid sier "Amphetamines are one of the "NIDA 5". The five drugs tested for in the standard NIDA approved drug test. Amphetamines are standardly detectable in urine for 1-3 days after use. Methamphetamines stay in the system slightly longer, 3-5 days." Ifølge http://www.drugscreenonline.com/faq.html#9803 er tiden for å oppdave amf min. 4-7 timer og maks 2-4 dager.

Så du må nok regne med at en urinprøve levert på mandag kan gi utslag.

Det kan man vi jo ikke ha noe av såklart.

Jeg ville gjort noe sånt som:

-Ikke spis eller drikk noe som gjør at lever/nyrer må jobbe ekstra. Ikke alkohol, ikke kaffe, ingenting. Amf`en forsvinner fortere fra kroppen på den måten.

-Drikk så mye vann du orker, spis så lite mat som mulig. Drikk mye vann kvelden før du skal ta testen. Tren, ta badstu, spis hvitløk til svetten renner av deg. Alt for å bli kvitt mest mulig graps og kroppsavfall.

-Morgenurin har høyest konsentrasjon av avfallsstoffer, så piss før du skal avlegge testen.

: ha en liten boks/flaske/noe med en ren urinprøve (dersom du kan få tak i) gjemt i trusa og snik det opp i testglasset dersom det er mulig. Du kan vel gå utifra at du må avlegge urinprøve på samme måte som før, så du kan jo planlegge ut fra det. Noen ganger kan dette være barnemat, andre ganger opplever man at purken/legen ber deg, "brette bak forhuden" (faktisk hørt det med egne ører! syke syke politimannen..) for å være sikker på at du ikke trikser med prøven.

-Går det ikke å lure opp i en fake, rein prøve, så går det å ha en fingertupp med et eller annet stoff på som "tilfeldigvis" er borte i strålen eller begeret med urin. Dette skal visstnok være nok til å forsøple prøven eller gjøre noe med prøven så lab`en ikke klarer å få positivt utslag. Beklager at jeg ikke har mer info om dette, sikkert andre her på forumet som vet mer?

- Dersom det ikke går å trikse med urinprøven du har avlagt, "mister" du tilfeldigvis begeret på golvet. Oops, så leit Da må du drikke litt vann og vente en time før du avlegger en ny prøve. Alle monner drar etc.

-Si at du har tatt hostesaft/astma-medisin eller lignende i helga. Ifølge erowid kan følgende gi falskt utslag på en urinprøve: http://www.erowid.org/chemicals/amph..._testing.shtml

Ephedrine, pseudoephedrine, propylephedrine, phenylephrine, or desoxyephedrine
(Nyquil, Contact, Sudafed, Allerest, Tavist-D, Dimetapp, etc)
Phenegan-D, Robitussin Cold and Flu, Vicks Nyquil
Over-the-counter diet aids with phenylpropanolamine (Dexatrim, Accutrim)
Over-the-counter nasal sprays (Vicks inhaler, Afrin)
Asthma medications (Marax, Bronkaid tablets, Primatine Tablets)
Prescription medications (Adderall, Amfepramone, Cathne, Etafediabe, Morazone,
...phendimetrazine, phenmetrazine, benzphetamine, fenfluramine, dexfenfluramine,
...dexdenfluramine,Redux, mephentermine, Mesocarb, methoxyphenamine, phentermine,
... amineptine, Pholedrine, hydroymethamphetamine, Dexedrine, amifepramone, clobenzorex,
...fenproyorex, mefenorex, fenelylline, Didrex, dextroamphetamine, methphenidate, Ritalin,
...pemoline, Cylert, selegiline, Deprenyl, Eldepryl, Famprofazone)
Kidney infection, kidney disease
Liver disease, diabetes

Spør sånn helt uskyldig at "dette her det gir vel ikke utslag vel...?" Er du heldig får må du komme tilbake om et par dager og da er du ren.

Du får ha lykke til streg, og fortell oss hvordan testen gikk!
Sist endret av knuthulu; 30. juli 2006 kl. 17:00.
Sitat av streg
heisann! jeg gikk på en smell igår , tok meg en stripe kl 11 på kvellen! jeg skal ta urin prøve på mandag, faen ass! er det noe jeg kan gjøre for og ungå at det slår ut ? :S
TUUUUUSEN takk for alle svar
Vis hele sitatet...
Joe?

Send meg PM din snik
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
jaja jeg kjører på med og drikke masse vann og går tur .. ! snakkes!

takk til deg knuthulu og alle dere andre=)
Si før du pisser at du tror noen hadde speed i drinken din i helga...
ikke drikk mere enn 5-6 liter vann på en dag!

Drikk masse appelsinjuice?
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
renser ikke vann kroppen best da ? går det letter ut med appelsin juice?
Kreatin i vann, drikk apelsinjus, BØTTEVIS MED VESKE også kan du trene, ta deg en LANG joggetur, evt pomp ut svette som bare F...!

Er en bitte liten mulighet for at du kan greie det, du får bare håpe på det beste , og kjøre løpet, du har nokk gått på en god smell her ja :O

Ønsker deg vertfall lykke til.
kroppen vil ikke innta mer enn 5l uansett viss du drikker mer enn det vil du nok bare spy og bli dårlig.. men ja, tren hele kroppen hardt og stor væsketilførsel, kreatin vet jeg ik om vil hjelpe så mye egentlig men alt er vel verdt et forsøk i din situasjon..

Men det er en bra prestasjon og ta det dagen før en pissprøve
*lykke til*
Har hørt at olivenolje hjelper. Det smører urinveiene eller no så ting kommer fortere ut
Kreatin er protein som kroppen trenger for å bygge muskler. Grunnen til man pisser så mye etter å ha inntatt ett-eller-annet som inneholder kreatin er at kroppen har for mye/har overskudd av det, og prøver seg å kvitte med det via nyrene. Så du pisser mer, men kroppen skiller ikke ut mer rester etter bruk av amf, bare en masse kreatin. (Trur eg, dette er ukvalifisert gjetning basert på mer eller mindre sunt bondevett).

Antagelig skiller kroppen ut MINDRE av det du vil bli kvitt dersom du pøser på med kreatin - nyrene kan bare skille ut så mye avfallstoffer av gangen.

Har hørt at vitamin C og enkelte typer juice gjør ting og tang med syre/ph nivået i kroppen som gjør det lettere å passere en urintest, men har egentlig alltid trodd det var en urban myth. Kanskje det virkelig stemmer:

"Ingestion of some types of vitamin C results in acidification of the intestinal contents and thus a decreased absorption of amphetamines.4 Supplements containing vitamin C should be taken an hour before or two hours after taking amphetamines." http://www.evitamins.com/healthnotes...tentID=1160000
Det hjelper ikke å drikke mye vann, du kan slutte med den håpløse selvpiningen med å drikke deg proppet med en eneste gang.
Og kreatin er ikke no protein..
bare gå laaaaang tur i rolig tempo, ikke spis eller drikk noe som helst med karbohydrater(energi) og ikke gå fortere enn at du klarer å snakke vanlig.. dette er slanketrening og i og med at greiene legger seg i fettvevet = voilà..

funket for meg en gang jeg gikk på en smell.. hadde ca 3 timer mer enn deg da..
Sist endret av jau; 30. juli 2006 kl. 22:06.
Om du har 36 timer på deg, kan du bare glemme det, de finner det helt sikkert. Jeg ble tatt, etter nesten en uke ; )
Kreatin er ikke et protein, men en aminosyre. Kreatin er ikke nødvendig for muskelvekst, men hjelper til med donering av en fosfatgruppe til ADP(da i form av kreatinfosfat, ikke monohydrat) ved hard anaerob trening(fører til økt styrke).
Kreatin er heller ikke vanndrivende slik flere har sagt. Kreatin binder derimot vann i kroppen, primært i musklene(fører til en vektøkning på noen kilo).
Sitat av koko
Kreatin er ikke et protein, men en aminosyre. Kreatin er ikke nødvendig for muskelvekst, men hjelper til med donering av en fosfatgruppe til ADP(da i form av kreatinfosfat, ikke monohydrat) ved hard anaerob trening(fører til økt styrke).
Kreatin er heller ikke vanndrivende slik flere har sagt. Kreatin binder derimot vann i kroppen, primært i musklene(fører til en vektøkning på noen kilo).
Vis hele sitatet...
I stand corrected. Aminosyrer får vi i oss gjennom å spise protein, men det er ikke et protein i seg selv.

Kreatin er ikke vanndrivende, men ved stort inntak av kreatin klarer ikke kroppen å omsette/bruke alt kreatinet, og det kreatinet forsvinner ut av kroppen via nyrene. Noe som ofte fører til økt utskillelse av væske. Trur eg. Antagelig er det noen smartinger her på forumet som kan mer om dette.

Kreatin vil være bra dersom du drikker mye vann, ved noen tester måler de kreatin-nivået i urinen for å se om den er tynnet ut, ved litt ekstra kreatin unngår du at de tror du har prøvd å lure testen.

Fant dette på http://www.erowid.org/psychoactives/...ting_faq.shtml "6.3 Vinegar: There is a myth that drinking vinegar will mask drugs; it won't. However, vinegar lowers the pH of urine. Amphetamines are excreted up to 3 times as fast when urine is acidified. So vinegar could reduce the detection time period for amphetamines. " Mulig dette virker? Dersom dette virker er det jo temmelig fantastisk – 3 ganger så kjapt ut av kroppen.

Selvsagt skal du ikke drikke så mye væske at det blir farlig. For å kvitte deg med mest mulig væske fortest mulig kan du jo kjøre i deg noe diuretika (vanndrivende).

Det som ligger i bunn her er vel egentlig hvordan amfetamin opptas i kroppen og hvordan det forsvinner ut av kroppen igjen. Før man vet noe om dette er det bare spekulasjoner og påstander. Å si at "dette virker!! dette virker ikke!!" er nokså meningløst dersom man ikke prøver å forklare hvorfor og hvordan dette virker/ikke virker.

"Amphetamine is lipid soluble; after absorption it distributes into the brain, lung, and kidneys. Amphetamine crosses the blood brain barrier readily. Brain levels reach about 10 times the blood levels -- accounting for the relatively great CNS effect (Radcliffe, 1985)." http://www.toad.net/~arcturus/dd/amphet.htm

"Lipid-soluble - Capable of dissolving in substances made of compounds known as lipids. Lipids include fats, phospholipids, and steroids. The term fat-soluble is also commonly used to describe such substances." http://www.stanford.edu/group/hopes/...s/gloss/l.html

Jeg mener at det er lite man kan gjøre annet enn å gjøre enn å skylle/svette så mye ut av systemet som mulig i dagene før testen, og levere en urinprøve som er så full av vann som kroppen tillater. B-vitamin og enkelte andre ting kan (visttnok) gi den rette gule fargen på prøven, ellers kan noen bli mistenksomme.

Lykke til, skal krysse fingrene for deg
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av streg
Jeg har blitt tatt for salg,bruk&oppbevaring av amf ,så jeg kvallifiserer ikke til og være i traffikken mener de:P så jeg måtte pisse rent i 3 måneder ! å jeg har faen greid det , så gikk jeg på den jevla smellen i går
Vis hele sitatet...
like it's a fucking accident..
klarer du ikke holde deg unna stoff så har du ingenting å gjøre i trafikken.
Du må la oss få høre hvordan dette gikk! Jeg må si meg helt enig med apatisk. Du har jo driti deg lodrett ut og etter all sansynlighet finner labben spor av amf.

Quote apatisk:
Like it's a fucking accident...
Tror du virkelig at noen driter seg ut på denne måten etter eget ønske og egen frie vilje, eller tror du alkoholrus og noen synapser i hjernen som gjerne vil ha litt amf igjen gjør at alt som heter fornuft og dømmekraft opphører å eksistere?

Alle som har kuttet ut substanser som har blitt farlig gode vet at uhell faktisk skjer - en sprekk er ikke bare et uhell (noen grep kan man ta for å unngå å bli fristet), men en liten sprekk på fylla er jommen meg så nær et uhell som det går å komme, så og si alle gjør den erfaringen.

(Ber om unnskylding til trådstarter, jeg aner ikke om dette var en sprekk for deg eller ikke og jeg vet lite eller ingenting om ditt forhold til stoff. Men generally speaking: en sprekk er like ofte å regne som et uhell enn som en villet og ønsket handling)
speed eller kola? du dro? har hatt samme problem en del ganger..... var det kola så bare drikk litt ekstra var det speed så trur jeg du har gått på en smell må bare drikke som faen da:P:P he he og pass på at du gjør det helt opp til du pisser.

kola sitter opp til 2 dager, men har selv gått fri på 24t og pepper sitter fra 2-6 dager vet det av erfaring ikke noe rykte piss.
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
det var speed , jeg gikk på en smell , var full men jeg visste jo at jeg gjor det, men suget ble for stort der og da til og ikke gjør det..
drikk massse vann og piss hele dagen helt opptill prøven for da er den forhåpentligvis for blanda ut til at prøven blir godkjent.
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
prøven blir utsatt til i morgen :D:! Jeg har sikkert drukket 10-14 liter vann på 36 timer nå , da blir det 60 timer før jeg skal pisse! tuuuuuusen takk til alle her inne som har engasjert seg! spesielt deg knuthulu
Hey, grattis med utsettelsen!

Sitat av knuthulu
Kreatin er protein som kroppen trenger for å bygge muskler. Grunnen til man pisser så mye etter å ha inntatt ett-eller-annet som inneholder kreatin er at kroppen har for mye/har overskudd av det, og prøver seg å kvitte med det via nyrene. Så du pisser mer, men kroppen skiller ikke ut mer rester etter bruk av amf, bare en masse kreatin. (Trur eg, dette er ukvalifisert gjetning basert på mer eller mindre sunt bondevett).

Antagelig skiller kroppen ut MINDRE av det du vil bli kvitt dersom du pøser på med kreatin - nyrene kan bare skille ut så mye avfallstoffer av gangen.

Har hørt at vitamin C og enkelte typer juice gjør ting og tang med syre/ph nivået i kroppen som gjør det lettere å passere en urintest, men har egentlig alltid trodd det var en urban myth. Kanskje det virkelig stemmer:

"Ingestion of some types of vitamin C results in acidification of the intestinal contents and thus a decreased absorption of amphetamines.4 Supplements containing vitamin C should be taken an hour before or two hours after taking amphetamines." http://www.evitamins.com/healthnotes...tentID=1160000
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at kreatin er et protein, jeg trodde det var et fosfat som får musklene til å holde på mer væske?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Kreatin er ikke på noen måte et protein. Kreatin er som sagt et stoff som binder mer veske til musklene. Dette forårsaker at musklene tåler mer under trening (da de blir revet sønder og sammen) og lar deg trene mer og hardere. Dette bør ikke har noe med fordøyelsesprossessen og gjøre i det hele tatt.

Få i deg rikelig med fett, vann og vitamin C. Lykke til
lurte på noe.. kreating-L dricka står det på redbull ekstrakt tingen jeg kjøpte i sverige.
noen som kan tyde det?:P
lurer litt på hvor mye koffein det er i de. det står på russisk eller noe på flaskene såå;P
Foressten, håper ikke du har pøsa på med kreatin nå! Kreatin vises på blod prøver og om du ikke trener
til vanlig vil legen bli mistenksom, leger veit nok om alt det vi prøver å få deg til her!