Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1931
Heisann.. Jeg har funnet en simpel måte på å legge en .bat fil inn i noe som ser ut til å være et bilde.
Jeg gjør det slik : Åpner WordPad, drar .bat filen inn i WordPad, høyreklikker på bat filen, går på pakke-objekt også på rediger pakke.
Men problemet er at når jeg skal åpne "bilde" så kommer det opp en feilmelding som sier noe som dette: Utgiveren kan ikke verifiseres. Er du sikker på at du vil kjøre denne programvaren?
Noen som vet hvordan jeg kan få vekk denne feilmeldingen?
En standard melding som kommer når windows ikke kjenner igjen filen.

Prøv å slå av alt av windows sin antivirus system.
Trådstarter
Såppass ja.. =P Blir vel kanskje litt verre det..
må si det er noob måten.... veldig lett og se mellom da. siden du kan bare se i fila som text fil så ser du det er bat fil. Hvis du skal skule text så kan du bare rename den som .jpg og kjøre photoshop og legge den til som "watermark"(ja den blir litt stor men men) så kan du åpne bilde. Når du skal ha det ut i andre siden så åpner du bare watermark og kopier ut info(du får ikke endra på det når du først lagt det til da.
Vil vel anbefale deg å bruke et program som heter Camouflage til dette.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Såvidt eg veit har GIF spesifisert ei lengde i headeren, og ignorerer alt som kjem etter denne posisjonen i fila. Så å lime inn et tekstdokument på slutten av ei gif-fil skal fungere heilt utmerka, og biletet vil vere likt når det blir vist. Du risikerer å miste informasjonen dersom du redigerer, men...
Trådstarter
Takker for svar.. Det var nok noob måten, men visste ikke om noen andre måter..
Sitat av Bjørn_H89
Vil vel anbefale deg å bruke et program som heter Camouflage til dette.
Vis hele sitatet...
Som han her sier, Camouflage funger ypperlig til dette ^^
Jeg har selv brukt Camouflage, og korrekter meg om jeg tar feil - men ved åpning av filen som fungerer som kamuflasjen vil den ikke også starte f.eks. en gjemt batchfil ;< Dermed er det liten nytte i programmet ;0.