Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2980
okey, jeg legger det bare ut her..igår kveld så fikk jeg endel jointer som jeg vet det var hasj oppi, men vet ikke om det var noe annet oppi..Ble jo høy da jeg satt der og gikk rundt, så tilslutt tok jeg en halv joint før jeg skulle dra hjem.Når jeg begynte å gå følte jeg ikke så veldig mye, men etter 2minutter så begynte alt å gå i slowmotion føltes det ut som.. alt tok evig med tid, og i huet mitt fikk jeg bildet av en båt, stor båt..fikk dette flere ganger, vet ikke hvor det kom fra..Alt gikk seriøst i slowmotion, var skremmenes..Når jeg kom hjem så fiksa jeg selfølgelig masse med frukt og mat, men alt gikk i slowmotion der også.Da jeg skulle gå til døra fra datastolen(som er 2meter) føltes det ut som evigheter, og jeg fikk bildet av båten i huet(evt en brygge også)..Fikk det bildet i huet hele tia, og det var ikke noe positivt tror jeg.Alt gikk enda i slowmotion, så satt jeg her og hørte på musikk som var ganske digg - men det tok evigheter. Noen som vet om det kan ha vært noe annet i det jeg røyka?
nesj, bare god hasj.
Du har nok bare røyket god tjall
Trådstarter
68 1
verste var at jeg fikk det for å teste, de andre som røyka syns ikke det var noe..Men nå tok jeg vel litt mer enn dem
høres ut som en artig opplevelse. var det første gang? Det høres som sagt ut bare som god hasj. Drakk dere i tillegg?
Trådstarter
68 1
hehe, nei er ikke første gang nei..Røyka endel ganger, sist mnd gikk det unna 3 dager med røyking innen en uke. drakk ikke nei
cool, sånn der vil jeg også oppleve ;D
Det var ordentlig gooo shit det da tenker jeg! Jeg digga den førelsen, når jeg dreiv med det.
Kanskje det har vært "Angel Dust" Altså PCP - Fencyklidin. Eller Heroin penslet rev, Hvem vet? Spør han/hun du fikk jointen av (vis du husker hvem det var da?). Ikke godt å si det der med rev. Hehe=) Eller så var det kanskje det som dem fleste har skrevet at det er "gooo shit", "god hasj" ol. Håper du finner ut av det, vis du har lyst da? Hehe... Peace Out!
Trådstarter
68 1
joa, veit hvem det er og skal spørre han
Har vært bori den slooow mo opplevelsen en gang jeg og. Spiste en 2er da. Alt "lagga" som på en treig pc. Tror nok det bare var bra hasj du røyka, men ville sjekka det ut for å være sikker
Sitat av LaRazza
Kanskje det har vært "Angel Dust" Altså PCP - Fencyklidin. Eller Heroin penslet rev, Hvem vet? Spør han/hun du fikk jointen av (vis du husker hvem det var da?). Ikke godt å si det der med rev. Hehe=) Eller så var det kanskje det som dem fleste har skrevet at det er "gooo shit", "god hasj" ol. Håper du finner ut av det, vis du har lyst da? Hehe... Peace Out!
Vis hele sitatet...
Heroin penslet rev *Dunke-seg-i-hodet*


Skulle mene at PCP er ikke det enkleste å oppdrive i landet.
St. Vitus: Ikke hørt om det? Enda mer *Dunke-seg-i-hodet* som du sa det! Og PCP er ikke så vanskelig å få tak, alt handler om hvem folk man kjenner. Om DU skulle mene at det ikke er så lett å oppdrive her i landet så lar jeg det være din mening, Men som sagt kjenner man rette personer så får man ordna seg det..
Tror ikke dem folka han var sammen med hadde sagt at tjallen ikke var så bra hvis den hadde vært pensla liksom.
minner om noen av de første gangene jeg/vi røyka.. ble alltid maaaaaad wasta! ;P
Sitat av LaRazza
St. Vitus: Ikke hørt om det? Enda mer *Dunke-seg-i-hodet* som du sa det! Og PCP er ikke så vanskelig å få tak, alt handler om hvem folk man kjenner. Om DU skulle mene at det ikke er så lett å oppdrive her i landet så lar jeg det være din mening, Men som sagt kjenner man rette personer så får man ordna seg det..
Vis hele sitatet...
Jo såklart har jeg jo hørt om det. For hvis jeg ikke tar helt helt feil er det bare en myte. Hvorfor skulle folk bruke ekstra penger på å pensle hasjen med heroin ? Hvilken logikk er det ? For å være hippe, greie eller coole ?

Men ett spørsmål til min venn, Har du noensinne vært borte i PCP før ? Kjenner du de rette folkene greier man nok å få tak i en kattunge med tre bein (Good shit ).

Les her: http://en.wikipedia.org/wiki/Phencyclidine

Spesiellt Recreational use.

PCP is sometimes consumed recreationally, mainly in the United States.

The drug is sold in an extremely limited number of cities, such as Washington, DC and Los Angeles.

Når stedene PCP selges er ekstremt begrensede til noen byer i USA ,ville vel logikken tilsi at det ikke er de store pengene å hente på å få smugla det ut av USA til Norge. Kan skjønne muligheten for at noen har tatt det med seg for å teste. Men har du ikke vært borti det før på noen som helst måter, har du vel ingenting å komme med. Såfremt du ikke kjenenr de "rette" folka.
tviler sterkt på at det er pcp eller hasj pensla med heroin... men for all del, det kan jo ha vært noe mere enn bare hasj og tobakk...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
trodde ikke man fikk hælliser av Hajs jeg

bare hvis det var pensla liksom :S?

og litt offtopic da =D- på jobben til muttern jobber det en litt rocka kar med ringer i øret og tattiser og sånn , en gang var det firmafest her hjemme . mamma og pappa satt halv fulle nede og prata med gjestene. så var jeg på vei ned for og finne meg en øl. så treffer jeg denna karen i gangen da, så tuller jeg litt me han og spørr "har u blitt dritings ennda eller" ?

ja svarer han,men nå har jeg jo sniffa litt englestøv først da:P .. det var lættis
Høres ut som en god hasjrus. Hvis det går noen mnd siden man sist røykte, og så puffer god gall så er det alltid morsomme tanker som går gjennom hodet når man går alene i sine egne tanker på vei hjem..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, cannabis kan fint fremkalle synsforstyrrelser og "mønstre" som er vanlig på andre hallusinogener, for ikke å snakke om indre bilder.
Det er ikke for ingenting at cannabis regnes som et hallusinogen. Tror du har fått i deg en god dose med god vare.

Heroin-pensla hasj? Selv ikke i ungdom mot narkotika snakker de om "heroin-pensla hasj". ARGH!! Dette er en myte. Jeg siterer Terje Kjeldsen, leder for Kjemisk Avsnitt ved Kripos fra et intervju med gateavisa, link her

"Det sies at hasj til tider kan være blandet med opiater. Har dere fått inn slike beslag?

Nei, det har vi aldri sett. Hvis vi hadde fått inn en hasjkvalitet som hadde vært utblandet med opium, så ville vi nok reagert på det. Jeg kan ikke huske at vi har registrert noe slikt. Men det har skjedd at vi har fått inn piper som hadde vært brukt til å røyke både opium og hasj - ikke nødvendigvis samtidig - og da har vi kunnet påvise begge deler i restene.

Er det beslaglagt PCP (englestøv) i Norge?

Ja, vi hadde en sak fra ifjor,hvor en ansatt ved Universitetet i Trondhjem hadde drevet å produsert dette. Han hevdet selv at han hadde gravd det ned på 70-tallet. Dette er det første og eneste beslaget vi har gjort i Norge."

Så ifølge høyeste hold fra politiet selv er det aldri blitt beslaglagt hasj utblandet med heroin eller opium i Norge, og det er gjort et beslag av PCP her i landet. Tror man kan regne med at oddsen er liten for at du har røyka heroin-pensla eller at du har fått i deg PCP.
Jeg kan skrive under på att god hasj kan få deg til å se og opleve ting.min hardeste tripp var på olje fra grønt pluss en god rev,såå mye fine farger som rant over veggen det har ikke blitt til siden fordi jeg ikke har tilgang på slike mengder av grønt nå ,å en ting til med olje kan du bli møkka skakk i nesten ett døgn.ekke mye kult når man skal på jobb eftermidag å blir rimlig klar kl18:00 på kvelden,tørte ikke snakke med folket før det(foresten ikke vanskelig å dra olje av grønt)
Om man er keen på å få ut olja på den lette måten kan man alltids handle på everyonedoesit.com. Kom over denne for en stund siden. Personlig røyker jeg alt som jeg får det, men for dere som vil ha mer.