Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 643
Hey. Rocknorge gikk jo relativt til helvete for en stund tilbake. Jeg hadde lenge tenkt på å årne opp i det, men hadde rett og slett ikke tid til det pga. skole osv.

I disse tider er Rocknorge under reorganisering, noe dere kan lese bittelitt om her.
Jeg tenkte jeg skulle lansere noen konseptbilder fra det nye Rocknorge, som jeg håper på å få opp og kjøre i løpet av sommeren. Snok litt rundt her.

Jeg setter forøvrig pris på dersom noen ønsker å hjelpe til. Akkurat nå trenger jeg folk som kan dekke diverse arrangementer og anmelde cd-er. Kan ikke sette noen nøyaktig dato på når dette blir aktuelt, men som sagt håper jeg på å få dette klart i løpet av sommern. Dersom du kunne tenke deg å hjelpe litt til kan du klikke her.

So... Jeg håper dette går bedre enn forrige gang
Virker interesannt dette her, er siden lagd i iweb?
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Sitat av apptel
Virker interesannt dette her, er siden lagd i iweb?
Vis hele sitatet...
iWeb? Rull in du a. Dette er beinhard håndkoding skal jeg si deg.
Ser fabelaktig ut! Jeg likte det særdeles godt :--) Synd apptel kommer her og fornærmer deg :-(
Blir nok bra det der

Trengs kanskje litt flere detaljer på selve hoveddelen, men det kommer vel så fort du får utviklet litt mer? Eventuelt savner jeg kanskje en form for logo sammen med "Rocknorge" oppe i høyre hjørne, eller litt mer særpreg på teksten?

Lykke til!
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Sitat av ZrP
Blir nok bra det der

Trengs kanskje litt flere detaljer på selve hoveddelen, men det kommer vel så fort du får utviklet litt mer? Eventuelt savner jeg kanskje en form for logo sammen med "Rocknorge" oppe i høyre hjørne, eller litt mer særpreg på teksten?

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Jepp. Detaljer kommer selvfølgelig. Ser jo relativt kjedelig ut akkurat nå, men det kommer. Tenkte å videreutvikle logoen en smule også.




iWeb du liksom... pft.
!HISSIG er skrevet feil. Ikke hissig! men !HISSIG

edit: forøvrig ser dette lovende ut det...