Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3585
Lurte på om noen har en nett adresse til noen web sider med mulighet for bestilling av FAKE førerkort/pass Id papirer o.l (Helst norske papirer) ?

Takker for alle svar :-)
Ja.. Ser helst at du søker litt først? www.photo-id.co.uk
Takk for det , men jeg tenkte på Norsk førekort f.eks og pass .
Ja, det finnes sikkert www.falsk-forerkort.no Tror du ikke?
Om du blir tatt med falsk pass sitter du virkelig i det.
Ja er klar over strafferammene , men jeg sa ikke at jeg skulle bruke det , var mest intresert om noen viste om noen web sider .
Til opplysning er jeg Norsk statsborger med pass/førerkort i orden så det er ikke det det står på.
vel.. chao san road i thailand får du kjøpt det meste på bordet
▼ ... over et år senere ... ▼
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Jeg bare lurer litt på hva jeg skal skrive her.

Etternavn er forsåvidt greit.

Men other names? Skal jeg skrive fornavnet der? Eller ingen ting?

Dumt spørsmål, men hvis other names kommer et annet sted enn Last name, så vil det bli litt dumt.

EDIT:
Jeg lurer også litt på
place of birth og nationality.

Norway og Norway?
Sist endret av Kekurikekaka; 12. september 2007 kl. 22:16.
På other names skal det vel stå fornavn, og evt mellomnavn. Og på place of birth skal du vel skrive f eks bergen eller oslo.
Fy faen....

"skal ikke bruke det"
Sitat av blabla9mm_osv
Fy faen....

"skal ikke bruke det"
Vis hele sitatet...
Om ikke jeg har misforstått noe, eller lest feil. Så er det en bruker som sier han ikke vil bruke det, og en annen bruker som har et spørsmål om hva han skal skrive i de forskjellige feltene.
Sitat av Remien
Om ikke jeg har misforstått noe, eller lest feil. Så er det en bruker som sier han ikke vil bruke det, og en annen bruker som har et spørsmål om hva han skal skrive i de forskjellige feltene.
Vis hele sitatet...
Tror nok du har misforstått ja.







Når det gjelder fake ID, hvis dere aksepterer eller tror at det blir akseptert, å bruke laminerte kort som er helt uten norske statlige instansers godkjenning, så kunne jeg lagd et hvilket som helst "ID" kort hjemme på PC'en, og det hadde hatt både hologram eller stempel og laminat. Sikkert ikke noe stress for den med utstyr til det, å lage studiebevis f.eks. Vil tro at det er enkleste måte, siden dørvakten kanskje ikke har gått på "din" skole det siste året, men det spørs jo selvsagt om man som dørvakt har lov å akseptere slikt som "bevis".
Sist endret av blabla9mm_osv; 13. september 2007 kl. 04:52.
Skulle til å redigere men gikk akkurat over 60-minuttersgrensen. Så her er det som det EGENTLIG skulle stå:


Når det gjelder fake ID, hvis dere aksepterer eller tror at det blir akseptert, å bruke laminerte kort som er helt uten norske statlige instansers godkjenning, så kunne jeg garantert lagd et hvilket som helst "ID" kort hjemme på PC'en, som ville lurt både dere og alle andre som så det, og det ville kunne hatt både hologram eller stempel og laminat. Sikkert ikke noe stress for den med utstyr til det, å lage studiebevis f.eks. Vil tro at det er enkleste måte, siden dørvakten kanskje ikke har gått på "din" skole det siste året, men det spørs jo selvsagt om man som dørvakt har lov å akseptere slikt som "bevis".

Men skal man ha troverdighet i dagens samfunn skal det være plastkort, med bilde og navn og fødselsdato og magnetstripe, ELLER rosa (eller funky grønn-blått) med masse hologram-mønster-dritt prentet inn i kortet overalt for en kul og veldig "official-looking" effekt.


Se f.eks. på denne artig-karen som laget sin egen falske politi-ID...; http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...ION_95801w.jpg

Men hva annet kan man vente av svensker, de bruker jo steinalderteknologi
Sist endret av blabla9mm_osv; 13. september 2007 kl. 05:14.
Noen som vet hvordan man lager et hologram?
Hvis du har kjøpt noe fra M$ ta lisens tingen dems vips hologram

Drit i å kjøp fake legg, scanner + fotopapir + skriver + kontaktpapir = bra legg
Var seinest i dag på polet og kjøpte en flaske jack
Er 19 men anyway bedre og være 20 bare ikke se ut som en drittunge og spar litt sjegg dun funker fint.
Ville brukt litt mer finesse enn kontaktpapir, det går opp i sømmene. - og ja melkekartong, jeg kan å lage hologram, men det kanke du... ædda bædda.
Du kan skrive hva _du_ ville brukt i stedet da?
Laminering maskin lager for tjuk laminering
det har vært så mange poster om dette.. litt søk så finner du det
Kompis som er over 18, evnt. 20 ?
Skal du bruke dette i en liten "landsby" hvor alle kjenner alle pluss noen andre, eller i en by hvor ingen kjenner noen minus 2?
Eller skal du bruke den et sted du nylig har flytta til?

Si til vennen din at du veldig gjerne vil ha det gamle VISA Electron kortet av han/hun, and vòila?
Visa Electron kort blir veldig fort dobbeltsjekka av vakten på utesteder/kassen, fordi de fleste 18åringer er rimelige kjappe med å skaffe seg skikkelig visa (weeehey, KREDITT, lets go broke!)
SteInMetz; Nja ikke min erfaring jeg har electron, hatt i snart 2 år.
Jeg bruker en kammerats electron, og fungere hvertfall knall i matbutter og de fleste andre steder. har faktisk ikke testet det på ett utested enda, men skjer vell snart.
▼ ... over en måned senere ... ▼
send mail til , det er da snakk om standar godkjent norsk identifikasjon.
Eks, bankkort, id kort osv.... Men forvent ikke svar om du ikke sender fra kryptert mail. eks... www.hushmail.com

Dette er like mye reklame som og linke til www.photo-id.co.uk som det er gjort 1000 ganger her paa forumet.
Sitat av xfantx
send mail til , det er da snakk om standar godkjent norsk identifikasjon.
Eks, bankkort, id kort osv.... Men forvent ikke svar om du ikke sender fra kryptert mail. eks... www.hushmail.com

Dette er like mye reklame som og linke til www.photo-id.co.uk som det er gjort 1000 ganger her paa forumet.
Vis hele sitatet...
Er det du som lagde den tråden som ble slettet, og brukeren sikkert bannet? Siden du også bare har 1post. Og skriver akkuratt samme info?
Sist endret av Restyle; 31. oktober 2007 kl. 16:42.
Nokon som har handlet på polet med falsk id kort frå Photo ID?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Bobby1
Nokon som har handlet på polet med falsk id kort frå Photo ID?
Vis hele sitatet...
Won't work. På polet er dei rimelig strikse og godtar kun bankkort, førerkort, pass og postens ID-kort. Dessuten har dei god opplæring i motsetning til mange butikkansatte, så eg tipper det er å be om å bli tatt.