Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1848
Har skaffa meg 170 Moning Glory frø. Har lest en del om det, men en ting jeg lurer på er hva jeg skal gjøre før jeg spiser de. Superglue anbefalte å først kverne frøene også legge de i en beholder med rein lightergass. Så filtrere ut lightergassen. Etter frøene er helt tørre skulle jeg legge de i litt heimert. Så filtrere ut frømassen og drikke veska. Skal vist være en grei måte for å unnga kvalme og kramper. Men det jeg lurer på det vil gi mindre effekt enn å bare spise frøene? Risikerer jeg mye kvalme viss jeg bare varsker frøene grundig og evnt kverner frøene for å så spise de. Ja en ting til.... viss jeg ikke får skaffa rein lightergass, er det forsatt lurt å legge de i sprit.

Trur frøene er kjøpt på headshop i amsterdam. vet ikke om det betyr at de er lite sprøyta
Det er fortsatt lurt å ekstrahere med sprit ja.
Spis gjerne litt ingefær vedsidenav.
surre's Avatar
Trådstarter
noen som kan besvare reseten av spørsmålene?
Er de kjøpt på headshop i Amster er det liten grunn til at de skal være sprayet da..
Selv om, ikke siter meg på dette :P
Hva er ubesvart?
Selvfølgelig kan du bli kvalm, men å kaste opp er ikke verdens undergang.
Og selvfølgelig blir det ett visst tap når man ekstraherer.
De er kjøpt fra headshop. Vil tro det går greit å kun benytte seg av alkohol-delen hvis man ikke har store problemer med kvalme. Ei veninne av meg begynte å rope på elgen, men hun har tidligere hatt problemer med spiseforstyrrelser og har lett for å kaste opp.
Jeg har prøvd å spise morning glory etter å ha vasket dem grundig tidligere. Har prøvd med 50, 100 og 175, men jeg har ikke merket en dritt, så jeg er ganske skuffet! Kjente ikke noe til kvalmen på 50 og 100, men jeg ble relativt uvel etter jeg tok 175, men det kan være fordi jeg ikke hadde spist på lang tid.
Er ikke noe glad i sprit, så ekstraktmetoden høres mer kvalmende ut.
surre's Avatar
Trådstarter
Sitat av Superglue
De er kjøpt fra headshop. Vil tro det går greit å kun benytte seg av alkohol-delen hvis man ikke har store problemer med kvalme. Ei veninne av meg begynte å rope på elgen, men hun har tidligere hatt problemer med spiseforstyrrelser og har lett for å kaste opp.
Vis hele sitatet...
HAr ikke store problemer med kvalme, så det skal gå bra. Men lurte om frøene "mister" noe av virkningene under ekstraktmetoden.
Sorry at jeg spør, men hva er egentlig "Morning Glory" ? Hvor kommer det fra?
Sitat av Pope
Sorry at jeg spør, men hva er egentlig "Morning Glory" ? Hvor kommer det fra?
Vis hele sitatet...
http://www.erowid.org/plants/morning...ng_glory.shtml
Er en plante, som inneholder frø med LSA i!
surre's Avatar
Trådstarter
la frøene i et shooteglass med heimert i to dødgn. Drakk greia og spiste frøene for to timer siden. alt jeg kjenner er litt mageknipe. Håper det hjelper med et trekk da...
åssen går/gikk det? :P (fisketegn)
surre's Avatar
Trådstarter
går dårlig:/ ble ikke noe funk
Prøvde MG en gang jeg også, i kombinasjon med littegrann sopp da. Men fikk ingen tripp den gangen, bortsett fra litt rare tanker og sånnt.
Virker i hvertfall som om man må ha temmelig mye MG for at det skal funke noe særlig.
surre's Avatar
Trådstarter
jaja... forigje helg ble det først 15 mg 2c-i som ikke funka. så 2 blåe pantere(knips) som ikk funka. så nå lsa som ikke funka:/ jaja. blir fyll i kveld da
kvifor laget du berre ikkje LSD av det? er morning glory eller hawaii rose LSD blir laget av.. er absolutt ikkje noe vansklig heller. tar berre litt tid
surre's Avatar
Trådstarter
da betaler jeg like godt for en syrelapp.... Er ikke så gå i kjemi akkurat
Sitat av itZsaiN
kvifor laget du berre ikkje LSD av det? er morning glory eller hawaii rose LSD blir laget av.. er absolutt ikkje noe vansklig heller. tar berre litt tid
Vis hele sitatet...
hæ? blir LSD laget av LSA fra frø?
Sitat av halla
hæ? blir LSD laget av LSA fra frø?
Vis hele sitatet...
Nei det gjør det ikke det blir LSA lol
Sist endret av DrFishy; 18. juni 2006 kl. 11:26.
Sitat av itZsaiN
kvifor laget du berre ikkje LSD av det? er morning glory eller hawaii rose LSD blir laget av.. er absolutt ikkje noe vansklig heller. tar berre litt tid
Vis hele sitatet...
Dude, you are mistaken! Man KAN lage LSD av LSA (så vidt jeg vet, men, som tidligere nevnt, jeg er ingen kjemiker), men dette er på ingen måte standard prosedyre for å lage syre.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
felix_poker har helt rett, og prosessen er heller dyr, relativt komplisert for de av oss som ikke har særlig kjemikompetanse, og krever en god del utstyr. Det er en lang vei fra ekstrahert LSA til ferdig LSD.