Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2042
Noen som har noen knep/tips/kjerringtriks for å unngå røde øyne etter litt trekking?
har hørt at agurk funker..well, bring it up people
Jeg vil høre hvordan jeg kan unngå røde øyne generelt.
fins vel noe øyedråper på apoteket ? eller så er vel fargede linser bra /eller solbriller xD
zyrtec... reseptfri allergimedisin på apoteket
Eller så kan man alltids kjøpe Cleareyes. Øyedråper som selges på diverse headshops.
Sitat av Sinister
Eller så kan man alltids kjøpe Cleareyes. Øyedråper som selges på diverse headshops.
Vis hele sitatet...
Tror dette ble forbudt å selge Norge, men man får kjøpt de på englandsbåten
Solbriller

Prøv med øyedråper.
i danmark også vet jeg :P
Hahahaha, vi snakker om hvis du har røyka e.l og du skal hjem til mor f.eks.. Eller hvis onkel kommer..
Ikke på bilder ^^
haha, har kjørt solbrille-stilen lenge no..må nesten få nonn bra tips te å unngå glassaktige-blodsprengte dokke-øyne
zyrtec høres bra ut..fungerer bra til mitt formål?
me det samme vi e igang..noe som hjelper mot noia'n?
Piller og alkohol Noia er bare noe du må lære deg å takle. Hadde endel noia før, men får det svært sjelden nå.
Bare røk lenge nok så blir du ikke rød i øya, jeg blir ikke rød lenger.
Men ja du får clear eyes rundt om kring og solbriller funker jo fett? hette kansje?
zyrtec funker ikke mot røde øyer,men øyedråper for allergi fungerer fint. Du får kjøpt disse reseptfritt på apoteket eller få de på blå-resept hos legen(billigere)
Hvertfall,øyedråpene heter Spers-Allerg og fungerer kjempefint mot sprengte blodkar i øynene. Du kan og bruke en type cleareyes som heter visine,du får tak i de i sverige (reseptfitt) eller på nett-apoteket Lille pille.