Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 5942
En venn av meg ble nettopp tatt for å ha stjålet 1 mercedes-stjerne av en lærer. det kan også hende politiet har funnet de andre 40 nå.
Får han dette på rullebladet eller får han bare bot?
Jeg har vært med på noen og hvis han tyster på meg, får jeg da eventuelt prikk på rullebladet?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
*edit*
Trodde du spurte om poletiet hadde funnet de 40andre stjernene.

Jepp, det blir nokk noe styr ut av det.

Hva straffen blir kan jeg ikke svare på :P
Sist endret av Alphanio; 2. juni 2006 kl. 14:16.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Grunnen til at det ikke kan svares på uten videre er at svaret er "Ja", og minimumlengden på innlegg her er 20 tegn
Han får vel bot eller "konflikråd"-time.

Kan jo hende det samme skjer med deg.

BTW. merce kjede er tøft! Hehe
han er ikke venn hvis han tyster på deg.
Hva har du gjort når du har vært med?
Demontert stjernene, holdt utkikk eller bare sett på?
Sitat av loffe
det kan også hende politiet har funnet de andre 40 nå.
Vis hele sitatet...
Offtopic men må bare spørre, hva skal han med 40 sånne stjerner?
Et par er greit med 40?
Skal han lage en list av de på veggen sin?
Uansett om han sier at du har vært med på det, så kan du bare nekte så lenge han eller polititet ikke kan bevise noe!
Det er jo bare å nekte blindt for at du har vært med. Hvis du gjør det, så tviler jeg sterkt på at de skal klare å få satt noe på rullebladet ditt. (med mindre du har fullt av sånne merker hjemme du også da)

Btw: Vet at sånne saker har en tendens til å bli henlagt. Noen jeg kjenner stjelte masse merker og punkterte mange biler. De blei tatt av politiet, men mener bestemt dette ikke fikk noen konsekvenser. Riktignok var de bare 12år eller no da.
Men de fikk husarest i et halvt år hver eller noe da
Sist endret av effie; 2. juni 2006 kl. 17:40. Grunn: Litt sein der..
Sitat av effie
Btw: Vet at sånne saker har en tendens til å bli henlagt. Noen jeg kjenner stjelte masse merker og punkterte mange biler. De blei tatt av politiet, men mener bestemt dette ikke fikk noen konsekvenser. Riktignok var de bare 12år eller no da.
Men de fikk husarest i et halvt år hver eller noe da
Vis hele sitatet...
Grunnen til at det ikke skjedde noe med disse er at den kriminelle lavalder er 15 år.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av loffe
Får han dette på rullebladet eller får han bare bot?
Vis hele sitatet...
Bot blir da også oppført på rullebladet såvidt jeg husker?
Bøter blir ført opp på rullebladet, forenklet forelegg gjør ikke det.
Er sinnsykt morro å bestille ny stjerne 4 ganger i året. Håper dere får dere en kraftig smekk. Herp en volvo i stedet, det der er bare ytterst irriterende.

Hvorfor skulle politiet finne de 40 andre? Oppbevarer han dem i pulten på skolen, eller?
Om han/dere ikke er straffet før, tror jeg nok dere får en tur til konfliktrådet / ett forenklet forelegg. Ikke no særligt mer en det.
Sitat av Tapio
Er sinnsykt morro å bestille ny stjerne 4 ganger i året. Håper dere får dere en kraftig smekk. Herp en volvo i stedet, det der er bare ytterst irriterende.
Vis hele sitatet...
Enig! Skal dere absolutt ha litt "pynt" å ha på veggen så stikk ned på hogger`n og ta noen merker derfra! Hadde du hatt stjernebil og noen tok stjerna de, så trur jeg ikke du hadde blitt blid! La de være! Fjortis å bøffe en stjerne fra en bil! Dra heller på hoggern!

Og du er 70 modell?
Sist endret av SirKim2000; 2. juni 2006 kl. 18:17.
jeg har selv hatt mercedes og mista "stjerna" håper du å din venn havner bak lås å slå!
Herregud å sinsykt barnslig!

stjele mercedes-stjerner ?? åsså 40stk?! hva i huleste er vitsen med det derre der?

håper dere blir tatt for alle 40stk , og får bøter , og må erstatte alle sammen! er dere klar over hvor mye det blir ? det koster 1000 spenn for ei stjerne, det blir 40.000 til sammen det!
kan tenke det svir litt ja....

Mitt tips : skaff dere en anna hobby , og ikke minst - skaff dere et liv!
Hater sånne drittsekker som plukker og ødelegger andres biler. Den dagen jeg ser noen plukker på bilen min knuser jeg kneskålene dems på flekken. Håper dere får erstatningsansvar og betinga fengsel. Ubetinget er vel litt mye, men dette burde komme på rullebladet.

Sånn, da var det sagt. Men iforhold til hva slags straff du kan vente deg, så går du nok fri. Iverstefall ett avhør. De har ingen bevis for hvor dere har fått tak i de stjernene og det er nok et fåtall av eierne som har anmeldt dere.

Og sånn helt til slutt: Drit i detta barnslige tullet. Ihvertfall kan du ta deg en tur på høgger'n. Veit åssen det er å være ung og klåfingra, da jeg har vært det en gang jeg og. Det kan dere få utløp for hos høgger'n. Bare vent til du har spart alle penga du jobber for og alt du har fått, for å kjøpe deg en bil. Da kan du tenke litt på hvordan DU hadde følt det hvis det fløy rundt noen drittunger og tok deler av bilen din.
Folk som kjører nye merce`r/bmw`r til nermere millionen og oppover er som regel rike klyser!!
tenk på hvor mange fattige det er i verden! Fortjener godt å miste den kvalme stjerna på penisforlengeren sin!!!
Sitat av XR6_Racing
Folk som kjører nye merce`r/bmw`r til nermere millionen og oppover er som regel rike klyser!!
tenk på hvor mange fattige det er i verden! Fortjener godt å miste den kvalme stjerna på penisforlengeren sin!!!
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner mange som kjører BMW og Mercedes uten å være stinn av gryn. Og det er fortsatt hærverk. Så bare ro deg ned du.

Og ja, velkommen til forumet.
Sitat av XR6_Racing
Folk som kjører nye merce`r/bmw`r til nermere millionen og oppover er som regel rike klyser!!
tenk på hvor mange fattige det er i verden! Fortjener godt å miste den kvalme stjerna på penisforlengeren sin!!!
Vis hele sitatet...
Noen folk - tro det eller ei - blir ikke født med gullpapir i ræva. Noen har faktisk jobbet seg opp fra grunnen av, og fortjent alle de materielle godene de har.

Merk: Selv om noen har blitt født med gullpapir i ræva (og kanskje ikke fortjener de materielle godene de har), betyr det heller ikke at det er OK å gjøre noe sånt.

I stedet for å være så jævlig bitter, kan du heller kanskje gjøre ditt beste i livet, slik at du en dag også kjører BMW/Mercedes?
Tviler liksom på at alle de 40 merce eierne er rike pappagutter..
Men er det egentlig noen andre enn rike pappagutter som bryr seg om stjerna er borte da?
litt offtopic men... hva skal man med merceds? er ikke bil!!

Menn uten hjerne kjører bil med stjerne
Sitat av lanze
Men er det egentlig noen andre enn rike pappagutter som bryr seg om stjerna er borte da?
Vis hele sitatet...
Tja, selv om jeg ikke er "rik pappagutt" og det hele, så hadde jeg brydd meg! Tenk om jeg skulle selge min merce om jeg hadde hatt en? Slikt gjør at bilen synker litt i verdi!

"Hei! Selger min mercedes 190E 2,3 16V! Bilen har varmeapperat og har ferdig bøffet stjerne! Selges høystbydene"

Om du har en kasettspeller i bilen din, og den blir stjelt, så er jeg sikker på at du kanskje ikke hadde brydd deg noe særlig om kasettspelleren, men alikavel blir du sint pga at noen er å tar av deg! Like irriteranes med den stjerna!

De som vil ha disse bilmerkene på veggen kan jo ta seg en tur på høggern som jeg sa tidligere!

Og ja! Det er fortsatt hærverk! Er ikke noen unnskyldning at "Det er bare en stjerne"

Sitat av robin740
Menn uten hjerne kjører bil med stjerne
Vis hele sitatet...
Du mener vel "Folk uten hjene, bruker å klage gjerne!"
Hva som er bil og ikke bil er opp til hver enkelt! Og kan ikke diskuteres!
Lite vits å si det du sa der uten å begrunne svaret ditt!

Hadde kanskje ikke vært så høy i hatten om en merce 2,5 16v brommer forbi deg?
Latterlige fjortisser finner man overalt. Håper du og kompisen din blir tatt og rævkjørt av alle bileierene.
Nå må dere da rulle inn.
1.
En Mercedes uten stjerne ser fryktelig ut. Hærverk er hærverk for pokker.
2.
En Mercedes trenger ikke koste en million heller.
3.
En Mercedes kan være MYE billigere enn utrolig mange andre biler som i utgangspunktet koster mindre. Har dere tenkt på reperasjoner? Det er faktisk en grunn til at den lokale kjøreskolen velger Mercedes. Og det er saktens ikke fordi det ser bra ut. Erfaringen deres viser at Mercedes er MYE billigere enn BMW, Peaugot etc.
4.
Folk kan da pokker meg bruke penger på hva de vil? Hvis de velger å bruke en stor andel av inntekten sin på en bil, så er det jo fint for de? Det er da deres penger?
5.
Tilbake til topic!


Edit: Evt "Folk med hjerne kjører bil med stjerne".
Sitat av Ablaze
Nå må dere da rulle inn.
1.
En Mercedes uten stjerne ser fryktelig ut. Hærverk er hærverk for pokker.
2.
En Mercedes trenger ikke koste en million heller.
3.
En Mercedes kan være MYE billigere enn utrolig mange andre biler som i utgangspunktet koster mindre. Har dere tenkt på reperasjoner? Det er faktisk en grunn til at den lokale kjøreskolen velger Mercedes. Og det er saktens ikke fordi det ser bra ut. Erfaringen deres viser at Mercedes er MYE billigere enn BMW, Peaugot etc.
4.
Folk kan da pokker meg bruke penger på hva de vil? Hvis de velger å bruke en stor andel av inntekten sin på en bil, så er det jo fint for de? Det er da deres penger?
5.
Tilbake til topic!


Edit: Evt "Folk med hjerne kjører bil med stjerne".
Vis hele sitatet...
Enig i punkt 5, 4, 3, 2 og delvis i nr 1!

En mercedes uten stjerne ser fryktelig ut? Kan egentlig si både jah og nei! Noen mercedes`er ser helt nils ut uten stjerne ja! Men noen gjør faktisk ikke det! Om en bil ser stilig/morsom/latterlig/fin ut er opp til hver enkelt! Kanskje du syntes alle mercedeser ser stygg ut uten? Kanskje ikke! Men jeg syntes iallefall ikke alle kler stjerne! Noen syntes jeg er finere uten!


Menne nå nevner jeg punkt 5 igjen
Sist endret av SirKim2000; 5. juni 2006 kl. 15:33.
Sitat av SirKim2000
Enig i punkt 4, 3, 2 og delvis i nr 1!

En mercedes uten stjerne ser fryktelig ut? Kan egentlig si både jah og nei! Noen mercedes`er ser helt nils ut uten stjerne ja! Men noen gjør faktisk ikke det! Om en bil ser stilig/morsom/latterlig/fin ut er opp til hver enkelt! Kanskje du syntes alle mercedeser ser stygg ut uten? Kanskje ikke! Men jeg syntes iallefall ikke alle kler stjerne! Noen syntes jeg er finere uten!



Menne nå nevner jeg punkt 5 igjen
Vis hele sitatet...
Ja, en samfunnsborger bør jo hjelpe en annen? Jeg syns nå at Mercedes uten stjerne er fint, jeg stikker faen og brekker av de jeg ser. Så får alle se hvor NYDELIG en mercedes er uten stjerne! åååh, jeg ble helt varm i magen nå, tenk å kunne være så hjelpsom! *Springe ut og brekke*
Sitat av Ablaze
Ja, en samfunnsborger bør jo hjelpe en annen? Jeg syns nå at Mercedes uten stjerne er fint, jeg stikker faen og brekker av de jeg ser. Så får alle se hvor NYDELIG en mercedes er uten stjerne! åååh, jeg ble helt varm i magen nå, tenk å kunne være så hjelpsom! *Springe ut og brekke*
Vis hele sitatet...
Trur du har missforstått hva jeg mente! Selv om en som meg som liker noen mercedeser uten stjerne, betyr ikke det at jeg går å brekker de av nei! Men hadde jeg eid en slik mercedes selv, som jeg liker uten stjerne, så ja, da hadde jeg fjerna den på flekken
Andre sine biler lar man være i fred! Så trådstarter, slutt me det tullet! Dra på høggern å lek!
Hadde noen kenkt av mercedes stjerna på min bil hadde jeg knekt nakken på de.
Å gjøre herverk på andre sine biler er for dårlig. Går ikke ann å synke lenger ned enn det. La stjernene på bilene være i fred.

Skal man liksom gå rundt å knekke radioantennene, rive av speilene på bilene bare for at noen synes at det er stygt?
Skal knækkes
Golder's Avatar
Herregud for en sinnsykt idiotisk tråd. Finn dere noe skikkelig å gjøre på.