Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1205
Jeg så en gang for en stund siden en kortfilm hvor det satt folk på et slags venterom og snakket med hverandre. På slutten viste det seg at de ikke snakket i virkeligheten, men snakket i et chat på en eller annen nettside, og det viste seg at han hadde snakket med han han bodde sammen med uten å vite det. Husker at en av de kalte seg for "Schizo". Filmen tror jeg lå på siden til et eller annet bilmerke, men den var fra en eller annen filmfestival. Har søkt meg ihjel på google uten å finne noe. Hvis det er noen som har en link til denne filmen eller kan si hvor den ligger, ville jeg satt stor pris på det.
Xector's Avatar
Trådstarter
Jeg kom på hva den heter, og fant den på google video. Her er den hvis noen er interessert: http://video.google.com/videoplay?do...8&q=the+parlor
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Artig. Særlig der han ene sier han er 15.
Noen av dem var jo kjente skuespillere, men kanskje ikke så rart siden det var fra en filmfestival.
den var dødslattis :-)
Genial film, satt bare å venta på at en søppelnerd skulle komme inn. :P
Den filmen den var utrolig fet! Morsom idè av de som har lagd den.
Haha. Noe av det beste jeg har sett på en god stund! Og enig med MartinB.
Den var drit kul da. Det værste er at det er sånn som dem illustrerte der.
Det var så sinnsykt moro før jeg fatta noe som helst. Jeg klikka bare på linken uten å lese noe som helst, så sitter de og kaller hverandre drit, og de lyver hverandre rett opp i trynet - helt sprøtt. Når jeg fatter hva som skjer innser jeg for en bra film det er =)
jævlig bra flm!!111 (20 20 20)
Takk for dagens latter!