Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 754
Hei

Jeg har en del filmer i divx/xvid format.
Jeg har selvfølgelig flere gode kodeker til å spille det av, men det jeg lurte på var om det fantes en avspiller eller en koded/kodekpakke som man kunne bruke til å spille av slike filmer, som ikke krever installasjon.
Jeg mener jeg har sett det en eller annen gang, men jeg husker ikke helt sammenhengen.

Det hadde vært veldig praktisk for meg i alle fall.

På forhånd takk.
mplayer classic f.eks. eventuelt VLC.. men vlc trenger en instalasjon men du trenger ikke tulle rudnt med codec'er etter du har innstalert vlc
Trådstarter
32 0
bruker media player classic, og vet om vlc.
Men er ute etter noe som ikke krever innstallasjon i det hele tatt.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Han nevnte jo mplayer.
Trådstarter
32 0
Ja, og som jeg sa så buker jeg mplayer classic.
Men den krever jo installasjon. I hvertfall min versjon.

Hvis noen bruker en versjon som ikke trenger installasjon tar jeg gjerne i mot link

Glem det svaret mitt. Fant en mplayer som ikke krever installasjon. Takk for hjelpen.

hvis noen vil ha link så er den her
Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til(eller, jeg gjør kanskje det). Du vil ha et program du slipper å legge inn på maskinen? Eller mener du installasjonsprosedyre, altså at du vil ha et program du bare kan laste ned og pakke ut(unzippe e.l.)?
Trådstarter
32 0
ja comicz,. et program jeg bare kan laste ned, evt unzipe og kjøre.

Skal teste mplayer nå..
Det tviler jeg sterkt på at du finner. Så vidt jeg vet bruker codecer også en installasjonsprosedyre, så du kan like godt laste ned VLC player...
Hvorfor ikke bare innstallere VLC? Enkelt og greit, slipper du codec styret
vlc trenger ikke install nei, det finnes en pre-installed VLC thingie, hvor du bare pakker om en zip fil så har du programmet
det inneholder alle kodekene du noen gang kommer til å trenge
Trådstarter
32 0
Takk for alle svar.

Mplayer funka dritbra

Skal teste den vlc'en du snakka om Nenzo.. Har du link?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Mplayer for Windows?? Det er faen meg en skam
Sitat av Softshake
Skal teste den vlc'en du snakka om Nenzo.. Har du link?
Vis hele sitatet...
Jeg tror han dere google har det!

La meg spørre han..

http://www.google.com/search?client=...utf-8&oe=utf-8

WOHI: http://www.videolan.org/vlc/