Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 747
det skjedde noe rart med ipoden min her for leden. skulle legge inn noen sanger. det som skjedde var at itunes og ipoden min ikke kunne komunisere. det kom opp en melding om som sa ¨din ipod må oppdateres¨ eller noe sånt. greit nok det men det rare er at jeg har den nyeste versjonen av både itunes og nyeste ipod oppdateringen. jeg har brøvd flere ganger og oppdatere den men den vil fremdeles ikke vise seg i itunes.


noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre?
Sjekk apple troubleshouting ipod på www.apple.com
▼ ... over en uke senere ... ▼
har gjort det!!! og det står masse tips der men ingen av dem hjelper
Resett ipod, den har sikkert bare hengt seg. hold på - hold av - Hold Menu og Action (i midten) knappen inne til du ser apple logoen.
ja har prøvd det og, men problemet er at ipoden funker som den skal men det går ikke an og komunisere med pc. Så jeg får ikke lagt til sanger. Har alle de nyeste oppdateringene både på ipoden og av itunes.
Plutselig tok Flower_Power over tråden?

Prøv å skriv inn ny firmware da! Funker ikke det, så ta kontakt med Apple.
http://www.apple.com/ipod/download/

Edit: Du vil resette iPod tilbake til fabrikkinstillinger, men riktignok miste alt du har på den.
Sist endret av banankrem; 17. mai 2006 kl. 12:10.