Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3224
Hei.
Bare lurer på om dere kan fortelle litt om kiloprisen på forskjellige typer hasj?
Alt fra 20 000 til 100 000 (seriøst), avhengig av kvalitet, tilbud og etterspørsel.
skulle gjerne hatt ett kg av den til 100 000
tor86: Det finnes alt mange tråder ang. hasjpriser. Bare bruk søkefunksjonen.
Kan jo utdype litt: en Nepal-type jeg kjøper om dagen får dealeren min inn til 120 kroner grammet, han tar 30 selv og selger for 150. Han kjøper rett fra han som henter det fra Nepal, og kjøper inn 300 gram om gangen.

Jeg har også opplevd å få kjøpt et kilo hasj til 20 000, men da så dårlige saker at vi like gjerne kunne kjøpt treverk for pengene.
og du mener det er verdt pengene? 150 kr grammet?
god nepal er vel ikke det dårligste som finnes nei!
Selvfølgelig er det verdt pengene, den er godt over dobbelt så god som en hvilkensomhelst 100-kronersbønne.. Det er svært sjelden at jeg kjøper hasj til 100 kroner grammet lenger. Kun når kontakten min har fått inn superhasj til innbruddspris.