Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 514
Etter å ha gravd frem flere middagstallerkener fra det gamle tastaturet mitt bestemte jeg meg for å skaffe meg ett nytt. Jeg la inn en god slant og skaffet meg denne lekkerbisken.

Vel, til problemet. Det har seg sånn at når jeg skal spille spill med dette tastaturet så har maskien og skjermen en tendens til å restarte/henge seg selv. Dette skjer bare når jeg er inne i spillet. Aldri på desktoppen. Jeg har flyttet mottakeren til tastaturet og musa en godt stykke unne alle andre elktriske artikkeler. Jeg har prøvd settet på en annen pc, det skjedde ikke der.

Noen som har opplevd lignende med andre trådløse sett?
Hm, det kan jo ikke være andre elektriske ting siden du har flyttet de.
Mange nye tastaturer leveres jo med driver, kan være spillet kommet litt på kant med det?
Har du prøvd å plukke matristen ut av bosset og plugget den til maskinen etter at du instalerte driveren til det nye tastaturet?
Prøv og skriv hvordan det gikk.
Bobben's Avatar
Trådstarter
Ok, fant ut hva problemet var. Det var ikke tastaturet men bare cpuvifta som hadde samlet enn del støv og ikke klarte å kjøle mer enn til 90 grader noe som gjorde at pcen slo av seg selv. Spillene framskynte nok prossessen fordi de bruker en del cpu.