Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2903
Hey!

For å få forklare litt her og unngå moralisme i threaden, hvertfall prøve

Har røykt hasj og pot i ett og halvt år, røykt ganske mye har jeg og, men har lyst å prøve ett lett halisunogen, ikke så tungt, får bare små halliser, viss det går an!

Er det noen som har noe å anbefale?

NB: Ikke gidd å kom med f.eks: Ikke begynn med hallisunogener, du blir fucket av det osv...

Første gangs hallisunogen kan det vell bli kalt og!

Peace

EDIT: Ikke gidd å skriv søk og hor for det, er bare ute etter en anbefaling eller 2...
http://www.felleskatalogen.no/felleskatalogen/?mainpage=/felleskatalogen/show.do%3Ffilename%3D/content/preparat-register/M/Marzine_Pfizer_83823.html

Kan jo prøve marzine ^^ lett å få tak i ialle fall.

Ved overdosering: Eksitasjon, desorientering, svekket dømmekraft, hallusinasjoner, angst, takykardi, tåkesyn, munntørrhet, uro, kramper, hyperpyreksi og respirasjonsdepresjon. Behandling: Antidot: Fysostigmin i.v.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Tror jeg ville satset på sopp eller kaktus (meskalin) framfor disse pillene.. Dersom man ikke vil ha en sterk trip er det ikke værre enn å spise en mindre dose.
Trådstarter
59 0
Hvilken sopp? flein? er det mye av det i Bergens fjellene? bilde?
Jeg ville kanskje anbefalt cubensis. Men flein går også fint, bare å tilpasse dosen.
Hvordan det står til på fjellene er jeg ikke sikker på.
Er mye på sotra ihvertfall, og jeg har hørt der er mye på askøy og fyllingsdalen også.
Jeg ville ha prøvd meg på gravplassene først.
du nevner kaktus og meskalin, noen vanlige kaktuser som det går an å ruse seg på?
Ikke som er vanlige i norge. Det er spesielle arter. San Pedro, og den vanlige lille kaktusen.
Regner med at begge er regulært som knark. Mulig det er noen andre regler for san pedro.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Dersom du vil plukke fleinsopp må du belage deg på å vente noen måneder. Hvor, når og alt annet finner du dersom du bruker søkefunksjonen. Når det gjelder kaktus, er, som InTrance sier, san pedro vanlig. Det samme gjelder peyote. Ingen av disse er lovlige i Norge, men det er ikke noe problem å bestille fra utenlandske sider. Det er imidlertid ikke alle firma som vil sende til Norge, og det er alltid en risiko for at sendingen blir stoppet i tollen, uten at det får større konsekvenser enn at du sannsynligvis taper de pengene du har betalt med. Kan nevne to sider jeg har brukt med godt resultat (selv om noen forsendelser fra begge har blitt stoppet i tollen): britiske Deva-Ethnobotanicals og danske Ethnoplanet. Vil tro at det er størst sjanse for at varen kommer fram dersom du bestiller fra Danmark, både fordi det sannsynligvis går mer post der, pluss at de sender varen litt mer diskrét.
Trådstarter
59 0
Hva med lsd? klippe en lapp i 2?
anbefaler å teste flein.. jeg trippet for første gang for et par uker siden.. (har kun røykt bønne/pot før)

én teskje tørket sopp og jeg var på månen i 4 timer. TOTALT ulikt ALT annet jeg noensinne har opplevd! heeeelt sinnsykt!

(flein finner du forresten på golfbaner og kirkegårder)
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Winters: Du må gjerne prøve LSD.. nå har ikke jeg personlige erfaringer med det, men du oppnår jo mer eller mindre samme opplevelsen som av sopp/kaktus. En bekjent av meg sa om sopp og LSD at sopp er litt "rundere i kantene" enn LSD - omtrent på samme måte som det spanske språket i forhold til det tyske, hvis du skjønner hva jeg mener. Men jeg har som sagt ikke prøvd stoffet selv, og overlater derfor til de av forumets medlemmer som har førstehånds kjennskap til det å uttale seg mye om det.
Jeg anbefaler salvia.
Når jeg røka det så varte ikke trippen lenge i det hele tatt. 10 min kansje.
Å hvis du ikke liker trippen kan du bare prøve å reise deg opp så pleier det å gi seg.
Men jeg skal på sopp tur når fleinen kommer
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Helt sant at effekten av salvia varer mye kortere enn en sopp/kaktus-trip, men så er også virkningen av salvia totalt annerledes fra andre hallusinogener. Jeg syns salvia var mye mer skremmende enn sopp/kaktus første gang jeg prøvde det, og føler meg per i dag mye mindre trygg på salvia enn på "tradisjonelle" hallusinogener. Men dette er sikkert litt individuelt, og det er ingen ting i veien for å prøve salvia uten å ha prøvd sopp (eller vice versa) - nettopp fordi en salvia-trip kontra en sopp-trip er to helt forskjellige ting.
Trådstarter
59 0
Skal en spise fleinen hel eller?
Marzine for the win! Reisesyketabletter du kan kjøpe på apoteket uten resept. Heftig hvis du stuker litt i tillegg, evt ett par tre fire trekk fra bongen. ;-D
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hvis du vil ha noe enkelt å begynne med vil jeg faktisk anbefale
Hawaiian Baby Woodrose frø (Argyreia nervosa):
http://www.erowid.org/plants/hbw/hbw.shtml

De inneholder LSA, som er et veldig mildt psykedelia, hiv innpå en 10-15 frø og evt ta deg noen trekk under turen, ellers ville jeg heller anbefale litt flein, eller noe som er lettere å dosere etterhvert.
Tror det skal være mulig å kjøpe de på blomsterforretninger, eller evt bestille fra nettet.
LSA i seg selv er ikke oppført på narkotikalisten, men kan påvirkes av derivatloven.

Tar man en hel lapp LSD så er det ingen vei tilbake.. og det er særdeles kjipt den aller første gangen.
Det er ingen skam å starte lavt, trygt.
Det dummeste man kan gjøre er å være 'macho' angående psykedelia.
Sitat av Dodecha
Hvis du vil ha noe enkelt å begynne med vil jeg faktisk anbefale
Hawaiian Baby Woodrose frø (Argyreia nervosa):
http://www.erowid.org/plants/hbw/hbw.shtml

De inneholder LSA, som er et veldig mildt psykedelia, hiv innpå en 10-15 frø og evt ta deg noen trekk under turen, ellers ville jeg heller anbefale litt flein, eller noe som er lettere å dosere etterhvert.
Tror det skal være mulig å kjøpe de på blomsterforretninger, eller evt bestille fra nettet.
LSA i seg selv er ikke oppført på narkotikalisten, men kan påvirkes av derivatloven.

Tar man en hel lapp LSD så er det ingen vei tilbake.. og det er særdeles kjipt den aller første gangen.
Det er ingen skam å starte lavt, trygt.
Det dummeste man kan gjøre er å være 'macho' angående psykedelia.
Vis hele sitatet...
Ok, litt basic info om LSD fra en som har tabba seg ut en gang på det...

Styrken på lappene varierer VELDIG. (Selv om det er samme type lapper..)

Første gang jeg prøvde spiste jeg først en halv lapp (Yin&Yang med Delfiner). Så spiste jeg en halv til etter et par timer..
Gikk egentlig veldig bra, artig tur, ikke for heavy...

Andre gang putta jeg i meg en hel med en gang. Gikk også veldig fint... (Samme lapper)

Tredje gang fikk jeg tak i noen nye lapper av samme type. Regna da med at det var samme mengde i dem... Det var ikke så smart.. Hehe...

Putta først i meg en hel lapp. Ble da litt ut på tur, men ville ha litt mer. Så putta i meg en halv til etter en times tid eller noe.. Etter en time til så kicka det inn noe så sinnsykt.. Fikk en jævlig bra tur egentlig men ble alt for sliten på slutten så noia kom jo. Ikke behagelig.. Alle som prøvde det andre partiet med lapper ble helt fucked av dem. Tror de var i nærheten av dobbelt så sterke som de forrige selv om det var samme type... Var flere som fikk en jævlig opplevelse av de selv om de spiste like mange som forrige gang av samme type...

Anyway. Poenget er.. Man vet aldri hvor mye som er i lappene. Så har man ikke gjort det før så start VELDIG forsiktig... gjerne med en kvart. Ikke mer enn en halv iallefall.. Og vent iallefall 1 time før du putter i deg mer pga manglende effekt. Ting tar TID!

Og et tips til.. Det å røyke Cannabis mens du er på LSD-tur er ikke absolutt en veldig god ide da det fører til en "tyngre" tur....

Men når det er sagt. Vil påstå at LSD er ganske fint å begynne med hvis du bare passer på å ha riktig stemning, noen du stoler på som er nyktre rundt deg. Og ha gjerne noe Enya og lignende musikk i bakhånd i tilfelle trippen tar en stygg vending.. På meg så funker valium veldig bra for å roe seg ned litt på slutten av turen. (Skal ikke påstå at det funker på andre..)

Av egen erfaring vil jeg påstå at LSD er lettere å kontrollere enn sopp.. Turen forandrer seg mye etter din egen tankegang og musikken du hører på.. Men som tidligere sagt. Når du først har putta i deg lappen er det ingen vei tilbake...

Og som en siste disclaimer. Er absolutt ingen veldig erfaren tripper så vil tro at det er andre her som har mer erfaring og kanskje noen bedre råd å komme med.

Lykke til. Og vær forsiktig! Ikke overdriv, som Dodecha sier: Det dummeste du kan gjøre er å være "macho" med psykedelika.. Dårlig ide... Tipper fort over til en kjip tur istedet for den fine opplevelsen det KAN være.. (Merk KAN.. Mye som kan gå galt, men bekymrer du deg for mye om at ting skal gå galt så går det som oftest galt, best å prøve å glemme at ting kan gå galt etter min erfaring iallefall...)

Vil også anbefale å smake såvidt (et glass, ikke mer..) på Rødvin når man er på tur. Kjennes ut som smaken eksploderer på tunga....
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Forconin
Tredje gang fikk jeg tak i noen nye lapper av samme type. Regna da med at det var samme mengde i dem... Det var ikke så smart.. Hehe...
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg testa en lapp av et annet parti av de samme (yin&yang, delfiner), og fy faen, det kicka _mye_ mer på en lapp enn det gjorde første gangen.

For å definere litt bedre, jeg har aldri hatt skikkelige closed eye visuals, forutenom første gang på sopp. men denne gangen ble det nesten for mye.
Husker da jeg skulle prøve å sove litt, lukket øynene og ble møtt av konstant flashing av sinnsykt kompliserte kaleidoskop mønstre, det var da jeg sa til meg selv "Vel, sånn går det, når du først ber om noe så får du det i fullt 'opplag'".

Etter mye dekonstruering og analysering av universet og etpar introspektive mareritt så fikk jeg til å sove.. men det var definitivt mye kraftigere enn sist, så jeg bekrefter observasjonene til Forconin
nå er LSD da ganske vanskelig å få tak i..
er i tromsø atm, ser dødt ut her
offtopic:
tromsø ja.. du finner ikke så mye her nei.. ;/
but if you do, let me know mkay?
Vil anbefale cubensis som en fin nybegynner-sopp.. Lsd går også bra første gangen vil jeg tro, men det kan bli litt for lang tripp.
Bare ikke overdoser, og vær med gode venner på en trygg plass..
Helst ha med deg en venn som ikke spiser første gangen. Fin trygghet vist du skulle bli usikker på noe.
Og bra formulert spørsmål. Hadde vært noe vist alle som testa psykedelia gjorde det like gjennomtenkt som deg
Trådstarter
59 0
Hvor bestiller man Psylicobe Cubensis? noe mer informasjon om stoffet? anb. dose,ekstrakt osv...

Veldig god hjelp det her, tusen takk folkens
Jeg vil personlig anbefale flein, jeg har vært grov misbruker selv å prøvd mange stoffer, men flein det er fantastisk det.. ikke særlig tungt men voldsom fin opplevelse! min oppfattning er at det ikke går abn å bade på det hvis man gjør det med måte! anbefales....kjenner ingenting dagen derpå....så kan du evnt gå over på lsd....
Beklager Oftopic

Jeg vil advare mot å legge ut linker til headshops o.l på det åpne forum. Da det kan ha negtativ effekt ved at stedet kan bli stengt ned, eller sørge for økt oppmerkesomhet rundt det og dermed gjøre at flere pakker bli stoppet.
Det er ikke noe reglel om det. Men ville bare si hva jeg hadde på hjertet.. En pm er en veldig fin ting.
Dosering finner du på erowid.org .
Ønsker deg en fin tur
Sist endret av InTrance; 12. april 2006 kl. 00:50.
Sitat av InTrance
Beklager Oftopic
Jeg vil advare mot å legge ut slikt på åpne forum. Da det kan ha negtativ effekt ved at stedet kan bli stengt ned, eller sørge for økt oppmerkesomhet rundt det og dermed gjøre at flere pakker bli stoppet.
Det er ikke noe reglel om det. Men ville bare si hva jeg hadde på hjertet.. En pm er en veldig fin ting.
Dosering finner du på erowid.org .
Ønsker deg en fin tur
Vis hele sitatet...
Meg du tenker på? tyve tegn*
Sitat av dimennoia
Marzine for the win! Reisesyketabletter du kan kjøpe på apoteket uten resept. Heftig hvis du stuker litt i tillegg, evt ett par tre fire trekk fra bongen. ;-D
Vis hele sitatet...
Får jeg kjøpt det på apoteket? varer det lenge? ossen funker det i forhold til syre?
Sitat av chanel
Får jeg kjøpt det på apoteket? varer det lenge? ossen funker det i forhold til syre?
Vis hele sitatet...
Søk og bli vis.. Slik jeg skjønner det er det ikke i nærheten av syre engang. Bare noe apedop med småspace halliser. Senest en idag(igår nå) som hevdet at han ikke fikk noe virkning.
jeg prøvde marzine i går..var som å ta placebo
funker kanskje om du aldri har prøvd anna enn paracet av piller