Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1056
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
hei
vil gjerne ha respons på hjemmesiden min! ris og ros
ting jeg bør legge inn / endre på!

http://home.no.net/thoryllo
det er vel ikke så mye å si på den... Du er jo på design, så noen grafiske elementer hadde jo vært greit, men ellers en unikt oversiktelig side, enkel og grei - men ikke så avansert, noe du sikkert ikke satser på heller.
Det er bare samme tekst med en meny som bytter ut teksten.
Så for meg som ikke bryr meg om det siden faktisk handler om så synes jeg du burde lage en side før du spør om respons.
Utifra det du skriver om og måten du skriver på så tipper jeg at du er femten år.
Jeg ville ikke ha brukt en oppskrift på feks. sortkrutt fra femtenårige thor håkon fra Abildsø som selger kjemikalier på fritiden.
DVS. at siden er ubrukelig, i hvertfall for min del, selv om jeg hadde hatt bruk for en av oppskriftene dine.
kanskje ikke så lurt å skrive etternavnet ditt der, du kan risikere purker på døra de
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstarter
Sitat av kenneth199
kanskje ikke så lurt å skrive etternavnet ditt der, du kan risikere purker på døra de
Vis hele sitatet...
jeg har ikke skrivd etternavn dah!
Innholdet er sikkert greit nok, selv om jeg hadde ikke tatt i bruk noe fra en så luguber side.
Det var ingen design på sida.. kunne likså greit bare samlet alle tekstene til en .txt fil
Tror du burde lære litt om html/css før du poster på nytt
Uff, mye tables her ja. Dette likner mer på et word-dokument enn en internettside. Men greit nok. Anbefaler deg å lese tutorialene på w3schools. Og er en god del skrivefeil på siden.

Når det gjelder innholdet så er det vel helt greit for amatør-"kjemikere".

Btw, dette var virkelig genialt:
Sitat av siden
Bor du på Abildsø og mangler kjemikalier som kno3,svovelsyre,jernfilspon,svovel.... spør Thor Håkon.
Vis hele sitatet...