Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2438
Hei har sett litt på DENNE den hadde jo vært sinnsykt kul og ha på feks. skolen til og finne passord og brukernavn til læreren og sånn men prisen er jo ikke så kul. 2510,- synes jeg er litt vel drøyt for en liten sak med ca. 2 mb minne er det noen som vet om en SÆRIØS nettbutikk (helst norsk) som selger denne til en pris som bare ikke James Bond har råd til?

Takk for alle svar!
hvorfor ikke bare mekke en selv? koster liksom max 30-40kr i deler.
det der så ut som noe orntli' babar.
jeg mener, du får gratis software løsninger som gjør akkurat samme jobben. nemlig logger alle tastetrykk. søk etter keylogger, og du får 1000 svar.
en keylogger er ikke noe man betaler store penger for, hverken software eller hardware.
noen keyloggere krever kansje at du har administratortilgang for å få installert, det er ikke noe problem.
last ned ms-dos med støtte for ntfs, og brenn den ut til en bootable cd/diskett.
fra dos kopierer du ut disse filene:
%systemroot%\system32\config\sam
%systemroot%\system32\config\system

systemroot er windowskatalogen, som oftest cwindows eller cwinnt på enkelte 2000 sysemer.

når du har kopiert ut sam og system, så laster du ned ett program som heter SAMinside.
du laster inn system og sam i saminside, og da får du dekryptert syskey og dermed får tilgang til passord hashene. passordhashene kan du få knekket på http://www.plain-text.info.

hvis du gjør det slik slår du to fluer i en smekk. du får alle passord som ligger på maskina (inkludert administrator), samtidig som du får lagt inn keylogger og snappet opp eventuelle andre passord enn dem som er påloggingspassord for maskina lokalt.
Sitat av ranvik
hvorfor ikke bare mekke en selv? koster liksom max 30-40kr i deler.
Vis hele sitatet...
Hvilke deler må man ha?
Noen som kanskje kan lage en liten oppskrift?
Sitat av Moxus
det der så ut som noe orntli' babar.
jeg mener, du får gratis software løsninger som gjør akkurat samme jobben. nemlig logger alle tastetrykk. søk etter keylogger, og du får 1000 svar.
en keylogger er ikke noe man betaler store penger for, hverken software eller hardware.
noen keyloggere krever kansje at du har administratortilgang for å få installert, det er ikke noe problem.
last ned ms-dos med støtte for ntfs, og brenn den ut til en bootable cd/diskett.
fra dos kopierer du ut disse filene:
%systemroot%\system32\config\sam
%systemroot%\system32\config\system

systemroot er windowskatalogen, som oftest cwindows eller cwinnt på enkelte 2000 sysemer.

når du har kopiert ut sam og system, så laster du ned ett program som heter SAMinside.
du laster inn system og sam i saminside, og da får du dekryptert syskey og dermed får tilgang til passord hashene. passordhashene kan du få knekket på http://www.plain-text.info.

hvis du gjør det slik slår du to fluer i en smekk. du får alle passord som ligger på maskina (inkludert administrator), samtidig som du får lagt inn keylogger og snappet opp eventuelle andre passord enn dem som er påloggingspassord for maskina lokalt.
Vis hele sitatet...
Dette kan spores opp, men det er vanskeligere å finne ut at noen har koplet på en liten tings bak pcn.
selvsagt kan du finne ut at noe nhar lagt inn keylogger, men du finner aldri ut hvem som har lagt den inn med mindre du fersker'n mens han holder på.
surt å bli ferska med den boksen, da har man mista 2500 kr. oppdager admin keyloggeren, så er det likegyldig. ikke finner han ut hvem som står bak og ei heller har man tapt noe av verdi.

dette forutsetter selvsagt at man bruker ei epostadresse for loggingen som ikke kan spores opp til en selv. f.eks opprette fake hotmail fra en offentlig pc eller via proxy server. da kan intet spores tilbake til en selv.
Thinkgeek har en billigere, til rundt 80 dollar, mener jeg.
se her på ebay da, koster ikke sjorta der da
http://search.ebay.com/search/search...er+&category0=
http://www.keelog.com/diy.html <- sånn du skule ha ?
Du trenger jo ikke den Største av dem, Skulle tro en på 500kb minne er mer en godt nokk, Hvis du har noe kjekt og bytte mot så har jeg en på lur jeg
Ranvik takker for linken!

nu skal eg bygge!

and by the way er det ikke best å bruke litt god vold for å skaffe koden? =P
Sist endret av Mega_boom; 28. mars 2006 kl. 00:48.