Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 6539
Setting: På rommet mitt i kjeller'n. Alene hjemme for helgen.

Dosering: Jeg tok 3g og Nilser'n tok 1,5g av en sopp som heter Ban Hui Thanon. Vet ikke det latinske navnet. Eneste jeg vet er at den er temmelig potent og fra Thailand. 3g med Weed.

Tid kl.12.00 - kl. 06.30

kl.12.00: Vi hadde endelig skaffet oss en kontakt som hadde mye, bra sopp. Da jeg forrige uke fikk vite at familien skulle til Danmark, ringte jeg N og fortalte han det. Vi fant ut at tiden for en ordentlig heftig tur var inne. N henta soppen kl.11.35 fredag kveld. 6g med BHT. Da han kom tilbake litt før 12, delte vi kjapt opp. Først i 2 så i 4, slik at det ble 1,5g i hver haug. Itillegg til dette hadde vi 3g med godpot, så vi rulla klar en spliff. Litt før tolv, drakk vi hvert vårt glass med sopp og jus. 1,5g hver. Etter det skrudde jeg på Sensation White 2006 Tune av Armin Van Buuren, og vi la oss tilbake og ventet på effektene. Hadde planer om å høre på Infected og mye annet, men var ikke istand til å skru på musikk senere i trippen. Jeg har en ganske digg og stor dobbeltseng med masse puter og dyner på rommet så situasjonen var alt annet enn ubehagelig.

+15min: Jeg begynner å merke en svak kribling i bena. Så begynner jeg å føle meg kald og varm på engang. Det samme gjelder N. Ting begynner å se annerledes ut, og rommet vokser.

+30min: N ligger å får lattis over ting han ser. Sitat: "Å fyyy faaaeeeen. Veggene og taket er begynt å bli lilla. Hahahaha." Jeg har begynt å merke det, men ikke så mye enda. Rommet har blitt mye lengre, og taket lyser svakt lilla. Jeg fant ut at jeg skulle vente 15min til før jeg spiste resten. Da den de 15minuttene hadde gått, var jeg fortsatt ikke der jeg ønsket å være så jeg spiste resten. Etter det gikk det rett opp.

+60min: Nå er vi for alvor på vei inn i en ny virkelighet. Rommet er nå blitt sykt stort, og vi er nå kommet skikkelig inne i turen. Jeg hadde noen temmelig speisa halliser når jeg lukket øynene. Har enda ikke greid å finne ut hva det var jeg så. Var en slags bevegende masse i mange forskjellige farger som forandret og morpha hele tiden. Tankene mine begynte også å bli større og vi lo veldig mye. Jeg var så glad at jeg hadde tårer i øynene hele tiden.

+1t&20min: Tiden var inne for å gå ut en tur. Vi skulle opp på en skole i nærheten for å røyke spliff'n og se på stjernene. Har alltid tatt meg en tur ute de andre gangene jeg har spist, men dette var en helt ny opplevelse(med tanke på hvor tura jeg var). Det var fullmåne og skyfritt, så stjernene og månen skinte kraftig. Etter å ha gått litt rundt på skolen setter vi oss på en benk, så vi har utsikt over åker'n(skolen ligger på en høyde). Her lighter vi opp og røyker. Tror det var rundt 1g i joint'n. Vi sitter å prater om alt vi ser, og hvor sykt digg alt er. Etter hva som virker som en evighet, blir vi ferdige å røyke, så vi setter kursen hjem. Pot'n kicka igang soppen og nå begynner det virkelig å skje ting, så vi kommer oss hjem. Først føler jeg at jeg må opp en tur for å se hvordan det ser ut. Jeg stikker på dass, og etter en liten stund kommer N opp og ser meg. Jeg sitter på dassen med buksene på leggene og et håndkle over fanget. Jeg måtte ikke på do så jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det, men det virket svært fornuftig der og da. Etter det pratet jeg litt med lillebroren min. Han vet at jeg hyger og spiser sopp engang iblant. Han er 13år så jeg hadde litt smånoia over at han skulle bli redd over hvor fucka vi var, men han ligger å sover så jeg gir han en klem og går ned.

+1t&45min: Kommer ned i kjellern hvor rommet nå har blitt gigantisk, og pc'n har hengt seg opp. Skjønner ikke hvordan den skal startes så jeg lar den være. Vi begynner å diskutere spørsmål om livet, døden, hvor vi kommer fra, osv.. Vi så livene våre fra en helt annen side. De virket meningsløse. Alt vi gjorde var bare rutiner som jobb, skole og andre ting. Hvertfall når vi ikke engang visste hva som var etter døden. Var veldig spesielt for jo mer jeg tenkte på det jo mer frustrerende ble det. Ble som Lost. Jo mer man finner ut jo mer lurer man på. Jeg tror vi må ha sett veldig objektivt på det(om vi idet hele tatt var istand til å tenkte på noe annen måte) for vi tenkte ikke på ting som familie, venner, slappe av, osv. Kommer etterhvert i en slags drømmelignende tilstand. Nå har jeg nådd lvl.4. Skjønte plutselig ikke helt hvem jeg var eller hvor jeg var. Fikk en slags lost følelse imeg. Noe av det samme som når jeg røyka Salvia. Om man ser på rusen som en surfebølgen har jeg surfet og kontrollert bølgen de andre turene mine. Denne gangen var det som jeg falt i vannnet og ble tatt av bølgen. Det var ikke skremmende, bare en skikkelig overvelmende og mektig opplevelse. Jeg og N greide fortsatt å prate, og vi prøvde å huske hva normal var og hvem vi var. Hvem vi var greide vi ikke å komme fram til, men vi husket hvertfall at normal var det man var når man ikke var tura. Vi hadde noen tankeganger som ble skikkelig mindfuck. Vi\jeg skjønte hvordan sinnsyke og schizofrene kunne føle det. Spesielt hvordan folk som tror de f.eks. er Jesus har det. De vet at der er Jesus uans hva folk sier til dem, akkurat som jeg vet at jeg er Sinister uans hva folk sier til meg. Dette er ganske opplagt, men fikk for første gang sett det fra en ikke-normal måte. Vi fant også ut at meningen med livet var å filosofere over meningen med livet. Husker vi prata om at det var som å lage en snarvei i en snarvei(på en pc alltså). En av grunnene til at jeg synes tilværelsen vår virket meningsløs

+2&30min: Er lenge siden rommet forsvant. Vår verden er dobbeltsengen. Innbilte meg at N var en del at et landskap, i sengen. Det blå lakenet mitt var vannet, og han var en klippevegg. Var nesten skummelt å se ansiktet hans. Føltes som jeg så det fra 13forskjellige vinkler på engang, det så skikkelig rart og oppblåst ut. Var nesten litt creapy å se på han. Taket var bare en hvit pulserende sjø. Følte at jeg måtte på do, men hver gang jeg gikk ut kom jeg bare tilbake uten å få gjort noe. Tiden har for lengst stoppet å gi mening. Var en periode hvor jeg ikke visste hva tid i det hele tatt betydde. Samme med lvl'r. Sjekket istarten sånn ca. hvor langt jeg var kommet, men etterhvert ble dette umulig. Hadde ikke noe konsept om tid, lvl eller badtrip(vi diskuterte hva det var, men ingen av oss greide å forestille oss det). Var ikke mange ganger jeg følte ubehag( var et par ganger det føltes som jeg hadde gjort i buksa), men da vi pratet om skumle ting og fæle ting som Hitler osv., fikk vi begge en uggen følelse i oss. Vi skjønte heller ikke hva faen vi skulle med krig, og hvor meningsløst det var å dø i en. Istarten av trippen hadde vi sølt litt jus, som nå var dekket med maur. Tipper det var en 10-20stk. der men det føltes som at de var overalt. Vi funderte lenge over hvordan vi skulle få samlet alle maurene. Tilslutt fant vi ut at det var best å vente. Vi greide rett og slett ikke å finne ut en lur måte å gjøre det på

+3t&30min: Nå begynte vi for alvor å komme tilbake. Var egentlig denne delen av turen som var mest behagelig. Endelig greide vi å gjøre ting, som f.eks. å rulle spliffen vi hadde prata om å lage siden vi kom tilbake fra skolen. Slapp også å gruble over alt mulig. Kunne bare tenke at ting er som de er, og sånn er det, istedet for å analysere, finne ut hvorfor vi er her og meningen med livet.

+4t&30min: N er på vei til å sovne, mens jeg sitter på pc'n og kuler'n. Er lenge siden jeg har følt sånn velbehag som jeg gjorde der og da. Var en ekstrem indre ro, som om det hadde vært storm i kroppen min den natten, og nå hadde den endelig roet seg ned(the calm after the storm). Jeg følte at denne opplevelsen kom til å gjøre inntrykk på livet mitt i en positiv måte(føler det enda). Spliffen vi hadde røyka for en time siden hjalp sterkt til velbehaget. Jeg følte meg smartere, og oppfattet Timothy Leary's tanker på en annen måte enn før.

+6t: Føler meg ekstremt sliten i kroppen og hodet. Nesten som jeg føler meg etter et langt LAN. Setter Sensation White 2006 Tune i repeat, og legger meg for å sove.

Alt i alt ble det en fantastisk vellyket tur. Skjønner nå hvorfor alle sier at det blir annerledes enn hva man forventer. Ble noe helt annet enn hva jeg hadde forestilt meg. De andre turene har vært mer morro, mens denne var mer alvorlig og mektig. Likte denne desidert best. De andre gangene har det mer vært en rus, mens denne gangen var det noe helt annet, en fantastisk opplevelse. Blir litt klisjé, med det føltes som å oppleve alt på nytt. Har mye mer respekt for soppen og psykedeliske nå, enn før. Jeg var også sliten i stemmebåndet etter å ha pratet non-stop med N i 5timer. Vet ikke helt hvilken rekkefølge alt skjedde i, men har skrevet det sånn jeg tror det var. Håper det ikke blir for langt og kjedelig, men har prøvd å få med alt som skjedde. Nå har jeg endelig fått den opplevelsen jeg har lengtet etter og sinnet føles mettet. De andre gangene har jeg alltid hatt lyst på mer, men ikke denne gangen. Aldri vært så digg å komme ned fra noe rusmiddel
Sist endret av Sinister; 19. mars 2006 kl. 23:10.
Nice tripprapport, hørtes sykt fett ut. Hypp på å teste selv nå ass.
Hehehe, gøy rapport, godt skrevet. kjenner meg veldig igjen i level 4-observasjonene dine og the utrolig logiske konklusjonene man trekker.
Bah, har mista den linken fom forklarer de forskjellige levelene. Har prøvd å søke, men fant den ikke. Noen som har den?

Hadde en heller sterk tripp på cubensis for litt over en uke sia, vil se hilket level jeg kom meg opp til ;P
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
bra rapport.

http://www.shroomery.org/index.php/par/11

Der har du levelene.
Allright da satte jeg meg fast på lvl4 :P for å si det sånn.
Men redda meg ut av noe som var på vei til en heftig bad-trip ved å smoke da

Fikk stressa litt ned etterhvert da
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Når jeg tenker over det tror jeg at jeg hadde lvl.5 en liten periode. Er noe jeg ikke husker fra den heftigste delen av turen. Husker bare at jeg kom "tilbake" i rommet, uten helt å skjønne hvem eller hvor jeg var.
Fy faen så lættis.
Jævli bra rapport :P
Fet rapport! Men fetere da du fortalte det til meg.

Godeste Sinister ringte jo meg for å høre om jeg ville være med... forbannet være meg at jeg lå og sov, og så ikke at han hadde ringt før tre timer senere
Sist endret av Digital Hybrid; 21. mars 2006 kl. 10:35.
du får henge med neste gang jeppe;D var en helt sinnsyk opplevelse! HEFTIG!!! sinister fikk ikke med nesten-bædinga mi i rapporten.. jeg lå i senga og holdt meg fast i dyna og føltes som om beina i kroppen min ble bøyet rundt og byttet plass på, en heeelt sinnsykt fucka fysisk følelse. så begynte jeg å tenke at jeg var ensom og alene i verden, og kom inn på gal tankebane. så begynte jeg å få closed-eye visuals. da jeg lukket øynene så jeg for meg en kar som tok store biter av halsen til et lik. etter dette så jeg (sykt vanskelig å forklare) på en måte en "vegg" av mange forskjellige tura ansikter og alle hadde munnen på vidt gap og jeg ble suget inn i munnen til et av ansiktene, så var det en ny "vegg" av ansikter og jeg ble sugd inn i en ny munn, og det repeterte hele tiden.. heldigvis fikk sinister prata meg ut av det=)
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Hadde ikke glemt det, men antok at det ville være lettere for deg enn for meg å forklare bortsett fra det med badtrippen da. Den hadde jeg glemt.
▼ ... over et år senere ... ▼
Høres helt sinnssykt ålreit ut. Vurdere å ta en sopptur snart, det ver vel snart sesong for flein. Best jeg ikke driter meg ut
Herlig rapport Sinister! Hørtes ut som en mektig opplevelse.
blablablabla: Sesongen for flein er snart over... Startet i August den
Damn! Vel, jeg overlever nok :P
hehe, hørest kjekt ut!
Sopp hørest veldig intersangt ut, men er setter meg en liten skeptisk til slike rusmiddler.
Har ikke nok informasjon om hvor farlig det er etc. så
OoM: Psilocybin i moderate mengder er ikke fysisk skadelig, så her er det ikke så mye å være redd for. Alkohol f.eks, er mye mer giftig for kroppen enn en vanlig brukerdose med psilocybin. Men den største faren ved bruk av disse stoffene er hva de kan gjøre med deg mentalt. Du har sikkert hørt en haug med skremselspropoganda om at folk har endet opp psykotisk, og blitt gale. Dette kan skje, spesielt med individer som allerede er utsatt for det. F.eks en person med psykiske lidelser i familien. Men en oppegående person, med god mental helse har ikke noe særlig risiko for å få en sinnslidelse som følge av en tur. Dette vet man selfølgelig aldri, men psykoser som en konsekvens av bruk forekommer oftere på utsatte individer enn folk med friske sjeler. Men generelt sett skjer dette sjeldent uansett. Jeg fremstiller bare fakta her, og oppfordrer deg på ingen måte til bruk.
Sist endret av Sky; 28. oktober 2007 kl. 02:57.
▼ ... over et år senere ... ▼
Knall rapport!
Må testes ut!
▼ ... over et år senere ... ▼
Leste den her mens jeg hørte på denne... spotify:track:46sFGgbcfrYemRIS5m1SXl

Passa sinnsykt bra