Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 812
Har laget en liten reklame film til hjemme siden vår i 3dfx. Kan noen med erfaring slenge inn en komentar!? hva jeg kunne gjort annerledels osv :-)

Teaseren finner du her:
ftp://82.116.70.209/Filmer/The%20Sta...b%20teaser.avi



komenter også gjerne andre selvlagde filmer, finner de på hjemmesiden.

linken er: http://badassskater.googlepages.com
Sist endret av CrazyDay; 16. mars 2006 kl. 21:14.
Synes dere kunne droppet rotasjonen på selve http-adressen(og gjøre noe annet med den), dere kunne godt også ha gjort noe mer med ringen, shading/tekstur eller kanskje en litt mer forseggjort modell. Kameraet er også plassert litt merkelig, ellers så var den faktisk bedre enn jeg hadde forventet.
Etter ett drøss med kommentarer om at ting er kopiert fra nFF så har du fortsatt ikke klart å kreditere de som har laget guidene på siden din(?)

Reklame filmen var kjedelig..

Edit: Bare sånn for å gi deg ett lite tips, ikke skriv hvilket domene dere ønsker dere for da kommer nok noen til å registrere det før dere bare for å være jævelig
Sist endret av Cybergasm; 16. mars 2006 kl. 21:22.
CrazyDay's Avatar
Trådstarter
32 0
Må du passe deg nå Cyber, jeg vet hvor du bor, rett neden for Kim Rune der!!!!
HeHeHe neida, beklager det. men den pyro-delen er ikke helt ferdig enda. holder på å gjøre diverse forsøk med metodene og tar en haug av bilder.. Har planer om å lage en side hvor man kan lett finne frem til de enkleste og generelle oppskriftene, og detalj-rike bilder som forklarer fremgangsmåtene, så det kommer.. og ps Vær litt snill når det gjelder 3dfx`da! første ganga jeg bruker d programmet!!

hold på stilen Cyber
Sist endret av CrazyDay; 16. mars 2006 kl. 21:28.
Fjern mitt navn fra posten din!
CrazyDay's Avatar
Trådstarter
32 0
står jo i sign`en din, men greit greit alt ok nå?
ps takk for tipset
Sist endret av CrazyDay; 16. mars 2006 kl. 21:31.
my bad.. gammel sig..
Selve "lyssettingen" og fargen på teksten var for så vidt kuult, men når det er sagt så synes jeg ikke animasjonen stod i stil til musikken, animasjonen ble rett og slett kjedelig, det gikk for sakte!