Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1179
I like turtles
Skyfex's Avatar
Sjekk video av dette spillet her. Det er et spill hvor du starter med en mikrobe, og hvor spillet utvikler seg igjennom forskjellige faser helt til du kan utforske (og utslette ) andre planeter. Helt sinnsykt egentlig. Utrolig dynamisk.

Edit: ToTheGame entry
Så den videoen for en stund tilbake, og ja det virker voldsomt bra. Hvis de greier å gjennomføre alt videoen viser så tror jeg det kan bli et flott spill.
Filmen har florert rundt på quakenet den siste uken.. ser virkelig bra ut, blir morsomt å teste det
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dæven, systemet bak det spillet der var imponerende.

Som liten drømte jeg om noe så avansert som det der, man hadde jo noen sim spill som gikk ut på simulerte organismer, men teknologien da kunne ikke gjøre et slikt konsept så artig og kult som de har klart i spore..

Tror jeg setter av cash til å kjøpe det her
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Det ser ufattelig bra ut. Håper bare at de ikke klarer å ødelegge det på en eller annen måte
For et par uker siden sendte jeg den filmen der til et par i klassen, de ble ekstatiske. Går nok bra dette, er Will Wright vi snakker om
http://www.pqhp.com/cmp/gdctv/
Her ligger hele klippet, med will wright++
Virkelig interessant, og mye mer informasjon enn den ovennevnte video'n.
Sist endret av TheGEEK; 14. mars 2006 kl. 20:50.
ser sinnsykt bra ut sånn grafikkmessig men tror dere ikke det kan bli litt kjedelig etterhvert når man skal leve alle lifsformene i mange dager før du får lov til og sprenge planeter -det synes jeg var mest lovende i allefall.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Herregud jeg gleder meg. Ser sinnsykt bra ut. Og gøy.
Fasinerende... Har ikke sett igjennom hele videoene enda, men det jeg har sett virker veldig spennende. Kunne blitt helt sinnsykt med en online versjon av spillet, hvis den blir skikkelig gjennomført. Kommer iallefall til å miste mye fritid når dette kommer ut tenker jeg.
Har lest endel om dette spillet for en stund siden, ideen er jo ganske gammel og spillet har vel vært under planlegging en god stund. Så først nå filmen, spillet ser helt sykt ut.. Hvis du kan modifisere alt fra dyra til bygninger i like stor stil som man kan i filmen kommer det til å bli helt vilt..
LAN/ONLINE funksjon hadde vært litt morro det også, eneste som kanskje er litt kjipt er om du bruker flere uker på å bygge en ny rase så kommer motstanderen og utrydder hele shiten..
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Det BLIR onlinefunksjon.. Det er hele poenget med spillet.

Og nei, høyere folk vil ikke utslette sivilisasjonenen - foruten unntaksvis. Dette rett og slett fordi det ikke skjer i virkeligheten.

Spillet er en simulasjon av virkeligheten; Art imitates life.. Alt vil være som det er i det virkelige livet :-)
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Man vil jo ikke kunne spille mot hverandre da. Eneste man kan gjøre er å dele sine skapelser med andre mennesker.
Sitat av Stormen
Det BLIR onlinefunksjon.. Det er hele poenget med spillet.

Og nei, høyere folk vil ikke utslette sivilisasjonenen - foruten unntaksvis. Dette rett og slett fordi det ikke skjer i virkeligheten.

Spillet er en simulasjon av virkeligheten; Art imitates life.. Alt vil være som det er i det virkelige livet :-)
Vis hele sitatet...
Spennende, når man så filmen så tok Will og sprengte en hel planet, lurer på om det vil funke online
Hehe..
Når kommer det a? Kjipt å vente :P
Gamespot sier Q3 2006, altså til høsten engang..
Sitat av Raymond
Spennende, når man så filmen så tok Will og sprengte en hel planet, lurer på om det vil funke online
Hehe..
Vis hele sitatet...
hvis du fulgte litt med så var online funksjonen slik at du lastet ned en annen spillers map og den ble fra det unktet AI styrt på din PC... så da han sprengte den sprang han ikke en annen spiller sin planet, men en AI styrt planet som var bygget opp ev en spiller... i hvertfall slik jeg fortstod det...
ser ut som ett fett spill, will wright er foresten en dyktig foredragsholder.