Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2299
Noen som har en liten anelse om priser på hekker (100) med pepper og cola, i oslo/jessheim området?
Sist endret av dimennoia; 8. mars 2006 kl. 21:31.
Dette har vært oppe mange ganger før, men..

Det der kommer helt an på:

- Hvem du kjøper av (god venn, eller bare bekjent? Bøffer han eller blander ut? osv)
- Kvalitet (du får ofte det du betaler for)
- Tilbud og etterspørsel (er det mye i omløp om dagen, eller sitter pusheren din på alt som er å oppdrive i området?)
hadde vel betalt max 15000kr for en hekker med amf

Mellom 70-80k for en hekker cola.
Alt etter kvalitet
Hm, fikk tilbud om 30 lapper for hekker med cola for en stund tilbake, 7500 for hekker med pepper.. Men det er greier jeg ikke har testet selv. : |
Sitat av dimennoia
Hm, fikk tilbud om 30 lapper for hekker med cola for en stund tilbake, 7500 for hekker med pepper.. Men det er greier jeg ikke har testet selv. : |
Vis hele sitatet...
Det har jeg dessverre liten tro på.. Hvis det stemmer, MÅ det være dårlig shit.. Ingen selger en hekker med cola til 30k...
hekker med cola 30 k yeah right be han som selger det ringe meg a?!?
Kan hende det var woooords : o
Sitat av dimennoia
Kan hende det var woooords : o
Vis hele sitatet...
Ikke woords... heller bullshit vil vel jeg si
Jeg lurer litt på hvorfor du startet denne tråden? Hvis du skulle handlet så hadde du hatt kontakter som viste priser. Og hva andre må betale har vel lite å si? Det koster alt fra en 1000 lapp til 50 000 for en hekto, alt avhenger av kvalitet.. (de tallene var bare eksempler)