Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1688
Satt akkurat å søkte litt rundt på hasj på internett, og kom over noe trivelig. Leste en guide om hvordan man kunne ekstrahere ganske ren thc ut fra vanelig hasj. det virket ikke så vanskelig, så tenker jeg tar å prøver det en dag... noen her som har gjort dette? i så fall hadde det vært artig å få noen tips for å få til dette skikkelig...
http://www.a1b2c3.com/drugs/mj016.htm
Du kan jo eventuelt lage deg en vaporizer dersom du ønsker å røyke det "rent"
Evt cannabis olje er vel så å si ren ekstrakt som fungerer ved å smøre dette langs en vanlig sigg f.eks?
Trådstarter
13 2
har ikke prøvd vaporizer... er det stor forskjell fra å fyre en vanelig j? blir man mer fjærn? uansett, er ikke så lett å få tak i cannabis olje etter hva jeg har erfart. Men det jeg er keen på er å ta vanelig kif å ekstrahere ut thc'n, å få super kif Det må jo være døds smod hvis man har no helt grei kif... så noen bilder på nettet hvor de hadde gjort dette, det skulle vistnok være 70%-90% thc. Vanelig kif har vel som oftest 15-30%... ingen her som har prøvd dette før??
Jeg er ikke overbevist om hvor lurt det er å kjøre en aceton-ekstrasjon over flere dager.
THC svømmer inn i acetonet ganske kjapt.
Ulempen med å la det stå i mange dager, er at man i tillegg til thc, trekker ut veldig mye klorofyll og andre uhumskheter. Spesielt hvis acetonen er varm.
Tror kanskje man bør holde det litt avkjølt.

Jeg har bare erfaring med aceton-ekstrakt i forhold til salvia,
men da man drar salvia ekstrakter med aceton, holder det med 5 minutter.
Sist endret av okaminaru; 6. mars 2006 kl. 17:13.
Trådstarter
13 2
mulig du har rett, men det står no greier om at man kan bruke alkohol også da...har noe dårlig kif liggende, må prøve å få den til å bli nice

hvordan er salvia i forhold til hasj?
Alkohol er ikke like effektivt, og fordamper tregere, men det er ikke like giftig da

Salvia er noe helt annet, men det oppfører seg noenlunde likt i aceton-ekstrasjoner tror jeg.
Se den store tråden.
Sist endret av okaminaru; 6. mars 2006 kl. 17:58.
Bortkasta å ødelegge grønt på den måten, for etter hva jeg skjønte sto det ikke noe om å trekke ut olje fra brunt..
Sitat av foxnol
Bortkasta å ødelegge grønt på den måten, for etter hva jeg skjønte sto det ikke noe om å trekke ut olje fra brunt..
Vis hele sitatet...
Hvis du leser teksten, så står det ganske tydelig at dette er noe du gjør med rester (stilker, blader) eller med dårlig hasj/pot. Ellers så er det jo såklart mindre helserisiko å røyke THC-olje, iom. at du slipper all klorofyll og dritt som er i planten, i tillegg til at du trenger mye mindre dose før å bli fjern.

Det var gode guider. Ikke skjønner jeg hva trådstarter vil ha andres erfaringer for..
Trådstarter
13 2
er ikke så dreven i engelsk, også tenkte jeg det kanskje var noen her som hadde prøvd dette, og gjort noen erfaringer... kjipt hvis man prøver og ikke får det til og kifen blir ødelagt...

Noen som har noen erfaringer med cannabis olje?
hei, så den videoen om vaporizer greia med den pæra, men skal man legge en hel klump oppi eller er det lurt og smuldre den opp?

Mvh Mötley
Sitat av Mötley Crüe
hei, så den videoen om vaporizer greia med den pæra, men skal man legge en hel klump oppi eller er det lurt og smuldre den opp?

Mvh Mötley
Vis hele sitatet...
Det er nok lettere å få varmet opp hvis du smuldrer det opp litt, ja.
▼ ... flere år senere ... ▼
Siden det aldri kom noe svar på ekstraksjon av THC fra skrap på skrap-tråden tillater jeg meg å poste et spørsmål om det her:
Skulle det ikke i prinsippet være mulig å ekstrahere THC fra skrap ved å legge det i aceton?